Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2011, 10:40
suuusje
suuusje is offline
ik heb nu een relatie van bijna 10 maanden met mijn vriend. we hebben nog geen sex gehad, en verder stelt alles ook niet zoveel voor op seks gebied.
ik heb er gewoon geen zin in ofzo, eigenlijk zie ik er altijd tegen op. en niet om mijn vriend want hij is echt de liefste jongens die je maar kan wensen maar het hele seks gebeuren is gewoon niks voor mij, en ik ben al 17 dus ik heb het gevoel alsof het gewoon moet.

zijn er meer mensen met dit probleem? of tips om mezelf een beetje te motiveren?
ik vind het echt zielig voor mijn vriend dat ik het steeds afwijs, al zegt hij dat hij het niet erg vind.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2011, 10:58
gerard321
gerard321 is offline
Citaat:
ik heb nu een relatie van bijna 10 maanden met mijn vriend. we hebben nog geen sex gehad, en verder stelt alles ook niet zoveel voor op seks gebied.
ik heb er gewoon geen zin in ofzo, eigenlijk zie ik er altijd tegen op. en niet om mijn vriend want hij is echt de liefste jongens die je maar kan wensen maar het hele seks gebeuren is gewoon niks voor mij, en ik ben al 17 dus ik heb het gevoel alsof het gewoon moet.

zijn er meer mensen met dit probleem? of tips om mezelf een beetje te motiveren?
ik vind het echt zielig voor mijn vriend dat ik het steeds afwijs, al zegt hij dat hij het niet erg vind.
wat maakt leeftijd uit precies? je doet het wanneer je er klaar voor bent, en dat kan jij alleen bepalen niet andere mensen
Met citaat reageren
Oud 13-10-2011, 11:04
Verwijderd
Je moet niets doen als het nog niet goed voelt. Als jij het gewoon niet wil dan zullen jullie allebei maar gewoon even moeten wachten , het komt vanzelf wel!

En maak je vooral niet druk om het feit dat je "al" 17 bent en nog geen seks hebt gehad, want ik ben 19 en ik heb ook nog nooit seks gehad. Niets raars aan. Wat wel raar zou zijn is als jij tegen je wil seks gaat hebben met je vriend omdat je het gevoel hebt dat het "moet".
Met citaat reageren
Oud 13-10-2011, 13:09
Verwijderd
arme dude
Met citaat reageren
Oud 13-10-2011, 15:44
Em.
Em. is offline
Heb je (ook) geen behoefte aan masturbatie/seks in het algemeen? Of heb je gewoon (nog) geen behoefte aan seks met je vriend?

En wat mij betreft hoe je echt nog lang geen seks op je zeventiende te hebben. Op mijn dertiende dacht ik ook dat "iedereen" al gezoend had, maar dat bleek ook wel mee te vallen en niet iets Heel Groots te zijn wat je per se meegemaakt moet hebben voor je 14 bent. Of 15. Of 17 voor mijn part. En ik denk dat het met seks dus ook wel mee zal vallen, genoeg mensen die op hun zeventiende nog geen seks hebben of hebben gehad (ik! en Apate bijvoorbeeld ). En je moet het in ieder geval zéker niet doen omdat je denkt dat het "moet" omdat je 17 bent.
Oud 13-10-2011, 16:01
LW
LW is offline
Citaat:
arme dude
Precies wat ik ook dacht ja.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2011, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Precies wat ik ook dacht ja.
Als een jongen zich er zielig bij voelt dat ie geen seks heeft maakt hij het toch uit. Daar hoeft zij toch niks voor te gaan forceren. Bovendien zegt haar vriend het zo ook naar zijn zin te hebben met haar.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2011, 15:24
TopDrop
TopDrop is offline
Dan is er geen probleem toch? Jij bent er nog niet aan toe, en je vriendje vindt het niet erg.
Oud 14-10-2011, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Als een jongen zich er zielig bij voelt dat ie geen seks heeft maakt hij het toch uit. Daar hoeft zij toch niks voor te gaan forceren. Bovendien zegt haar vriend het zo ook naar zijn zin te hebben met haar.
Neemt niet weg dat hij het nog wel jammer kan vinden dat haar beentjes niet spreiden.

Wellicht kan de ts ook eens bij zichzelf afvragen hoe het kan dat je op die leeftijd kan concluderen dat seks 'niets voor jou is' zonder dat je het uberhaupt hebt gedaan. Het is natuurlijk hartstikke fijn dat je vriendje het zo sportief opvat maar op een gegeven moment zal je met een betere reden moeten komen dan "ik heb er geen zin in ofzo".
Met citaat reageren
Oud 14-10-2011, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Neemt niet weg dat hij het nog wel jammer kan vinden dat haar beentjes niet spreiden.

Wellicht kan de ts ook eens bij zichzelf afvragen hoe het kan dat je op die leeftijd kan concluderen dat seks 'niets voor jou is' zonder dat je het uberhaupt hebt gedaan. Het is natuurlijk hartstikke fijn dat je vriendje het zo sportief opvat maar op een gegeven moment zal je met een betere reden moeten komen dan "ik heb er geen zin in ofzo".
Als het vriendje van de ts niet goed genoeg is dat alles op seksgebied niet veel voorstelt, dan is het ook niet zo gek dat de ts er geen zin in heeft.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2011, 11:11
Verwijderd
wat..? Waar heb je het over? Waar zegt ts iets over het functioneren van haar vriendje en waarom zou een gebrek aan skills reden zijn om helemaal niets seksueels te doen? Als ik het goed begrijp weet ts ook van toeten noch blazen.

Laatst gewijzigd op 15-10-2011 om 11:19. Reden: Reden voor je moeder?
Met citaat reageren
Oud 15-10-2011, 11:41
Verwijderd
Citaat:
wat..? Waar heb je het over? Waar zegt ts iets over het functioneren van haar vriendje en waarom zou een gebrek aan skills reden zijn om helemaal niets seksueels te doen? Als ik het goed begrijp weet ts ook van toeten noch blazen.
Ze zegt "en verder stelt alles ook niet zoveel voor op seks gebied. "

Maar dat kun je op twee manieren lezen realiseer ik me nu Ik dacht dat ze bedoelde dat ze vingeren etc al niet lekker vond, en dan lijkt het me logischer om eerst te zorgen dat dat leuk is (lees: skills kweken) dan meteen te gaan neuken (wat voor de vriend wel leuk zal zijn, maar het voor haar dan hoogstwaarschijnlijk niet boeiender maakt).
Met citaat reageren
Oud 15-10-2011, 18:33
LW
LW is offline
Citaat:
Dat je niet direct seks wilt helemaal prima, maar seks naar 10 maanden vind ik meer dan normaal.
Ik denk toch dat hij ondanks hij het niet zegt wel heel erg vervelend vind.
Daar naast mag zij zich toch wel aanpassen, zij vind het niet fijn dus gebeurd het niet.
Persoonlijk vind ik dat je wat dit betreft toch rekening moet houden met je vriend.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2011, 18:39
Em.
Em. is offline
Citaat:
zij vind het niet fijn dus gebeurd het niet.
Persoonlijk vind ik dat je wat dit betreft toch rekening moet houden met je vriend.
Ik vind dit best wel erg klinken naar alsof zij maar seks moet hebben, ondanks dat ze het niet wil, omdat haar vriend er 'recht' op heeft. Terwijl je imo nooit seks moet hebben tegen je wil - dat zal het in ieder geval niet beter/leuker maken. Het is misschien wel te verwachten dat 17-jarigen na 10 maanden seks hebben, maar dat maakt het nog geen éis. En als die jongen zo graag seks wil, en zij wil niet, dan moet zij niet 'maar seks hebben', maar moet hij maar wachten/een andere vriendin zoeken oid.

Ik vraag me voornamelijk (nog steeds) af of ze in het geheel geen behoefte heeft aan seks, of dat ze bij haar vriend geen behoefte heeft aan seks e.d., maar bijvoorbeeld wél graag masturbeert? En als ze het alleen bij haar vriend niet heeft, of het dan komt door het gedrag van haar vriend (zo slecht en ruw en weetikveelwattes dat het niet fijn is om daarmee te seksen) of dat ze gewoon geen seksuele gevoelens heeft voor haar vriend (hem meer als 'gewone' vriend ziet ofzo).
Oud 15-10-2011, 18:54
LW
LW is offline
Citaat:
Ik vind dit best wel erg klinken naar alsof zij maar seks moet hebben, ondanks dat ze het niet wil, omdat haar vriend er 'recht' op heeft. Terwijl je imo nooit seks moet hebben tegen je wil - dat zal het in ieder geval niet beter/leuker maken. Het is misschien wel te verwachten dat 17-jarigen na 10 maanden seks hebben, maar dat maakt het nog geen éis. En als die jongen zo graag seks wil, en zij wil niet, dan moet zij niet 'maar seks hebben', maar moet hij maar wachten/een andere vriendin zoeken oid.

Ik vraag me voornamelijk (nog steeds) af of ze in het geheel geen behoefte heeft aan seks, of dat ze bij haar vriend geen behoefte heeft aan seks e.d., maar bijvoorbeeld wél graag masturbeert? En als ze het alleen bij haar vriend niet heeft, of het dan komt door het gedrag van haar vriend (zo slecht en ruw en weetikveelwattes dat het niet fijn is om daarmee te seksen) of dat ze gewoon geen seksuele gevoelens heeft voor haar vriend (hem meer als 'gewone' vriend ziet ofzo).
Lees nog eens goed door.

Ik meld dat zij zich ook aan moet passen, dat betekend dus niet in een keer boem bats seks.
Eerst goed praten en dan samen kijken hoe je het verder gaat doen.
Nu heeft zij geen zin en gaat het niet gebeuren, maar je kan toch ook samen tot een oplossing komen.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2011, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Lees nog eens goed door.

Ik meld dat zij zich ook aan moet passen, dat betekend dus niet in een keer boem bats seks.
Eerst goed praten en dan samen kijken hoe je het verder gaat doen.
Nu heeft zij geen zin en gaat het niet gebeuren, maar je kan toch ook samen tot een oplossing komen.
Als ze het écht niet wil, omdat ze het helemaal niet boeiend vindt of omdat ze er nog niet klaar voor is of wat dan ook, dan is er geen compromis te vinden op dit gebied. Dan kan hij zeggen dat hij geen relatie wil zonder seks, okee. Maar dit is echt geen gebied waar je iemand tegemoet kunt komen, want dat heeft alleen maar een negatieve invloed op het hele gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2011, 19:07
LW
LW is offline
Ik doe ook dingen voor mijn vriend die ik echt niet boeiend vind, en anders om. Een relatie is nemen en geven....
Daarom zeg ik ook praat er over, zodat jullie samen tot een goede conclussie komen.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2011, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Ik doe ook dingen voor mijn vriend die ik echt niet boeiend vind, en anders om. Een relatie is nemen en geven....
Daarom zeg ik ook praat er over, zodat jullie samen tot een goede conclussie komen.
Lijkt me toch echt bizar. Mijn verloofde doet gelukkig alleen maar dingen voor/bij mij die hij wél boeiend vindt (op seksueel gebied dan; het doucheputje schoonmaken hoort er niet bij ), anders zou ik het echt niet leuk vinden als hij het deed..?

Maar erover praten is zeker goed, ja.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2011, 19:22
LW
LW is offline
Hahah, ik bedoelde gewoon over het algemeen.
Nouja kijk mocht er op sexueel gebied echt iets ergs zijn gebeurd dan snap ik het wel.
Maar dat weet ik dus niet....
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten