![]() |
|
Verwijderd
|
Je moet niets doen als het nog niet goed voelt. Als jij het gewoon niet wil dan zullen jullie allebei maar gewoon even moeten wachten
![]() En maak je vooral niet druk om het feit dat je "al" 17 bent en nog geen seks hebt gehad, want ik ben 19 en ik heb ook nog nooit seks gehad. Niets raars aan. Wat wel raar zou zijn is als jij tegen je wil seks gaat hebben met je vriend omdat je het gevoel hebt dat het "moet". |
![]() |
|
Heb je (ook) geen behoefte aan masturbatie/seks in het algemeen? Of heb je gewoon (nog) geen behoefte aan seks met je vriend?
En wat mij betreft hoe je echt nog lang geen seks op je zeventiende te hebben. Op mijn dertiende dacht ik ook dat "iedereen" al gezoend had, maar dat bleek ook wel mee te vallen en niet iets Heel Groots te zijn wat je per se meegemaakt moet hebben voor je 14 bent. Of 15. Of 17 voor mijn part. En ik denk dat het met seks dus ook wel mee zal vallen, genoeg mensen die op hun zeventiende nog geen seks hebben of hebben gehad (ik! en Apate bijvoorbeeld ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wellicht kan de ts ook eens bij zichzelf afvragen hoe het kan dat je op die leeftijd kan concluderen dat seks 'niets voor jou is' zonder dat je het uberhaupt hebt gedaan. Het is natuurlijk hartstikke fijn dat je vriendje het zo sportief opvat maar op een gegeven moment zal je met een betere reden moeten komen dan "ik heb er geen zin in ofzo". |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
wat..? Waar heb je het over? Waar zegt ts iets over het functioneren van haar vriendje en waarom zou een gebrek aan skills reden zijn om helemaal niets seksueels te doen? Als ik het goed begrijp weet ts ook van toeten noch blazen.
Laatst gewijzigd op 15-10-2011 om 11:19. Reden: Reden voor je moeder? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dat kun je op twee manieren lezen realiseer ik me nu ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk toch dat hij ondanks hij het niet zegt wel heel erg vervelend vind. Daar naast mag zij zich toch wel aanpassen, zij vind het niet fijn dus gebeurd het niet. Persoonlijk vind ik dat je wat dit betreft toch rekening moet houden met je vriend. |
![]() |
||
Citaat:
Ik vraag me voornamelijk (nog steeds) af of ze in het geheel geen behoefte heeft aan seks, of dat ze bij haar vriend geen behoefte heeft aan seks e.d., maar bijvoorbeeld wél graag masturbeert? En als ze het alleen bij haar vriend niet heeft, of het dan komt door het gedrag van haar vriend (zo slecht en ruw en weetikveelwattes dat het niet fijn is om daarmee te seksen) of dat ze gewoon geen seksuele gevoelens heeft voor haar vriend (hem meer als 'gewone' vriend ziet ofzo).
||
Citaat:
Ik meld dat zij zich ook aan moet passen, dat betekend dus niet in een keer boem bats seks. Eerst goed praten en dan samen kijken hoe je het verder gaat doen. Nu heeft zij geen zin en gaat het niet gebeuren, maar je kan toch ook samen tot een oplossing komen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar erover praten is zeker goed, ja. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Open your eyes! anoymous | 3 | 01-01-2014 11:03 | |
Liefde & Relatie |
Vaag, verdrietig en nog veel meer -Octavius- | 37 | 27-05-2006 18:20 | |
Liefde & Relatie |
Mijn relatie... John_doe | 30 | 14-01-2005 21:46 | |
Seksualiteit |
probleempje Verwijderd | 55 | 29-07-2004 20:55 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 |