Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het lijkt alsof je denkt dat je het "perfecte pakketje" hebt voor vrouwen, en voor sommige vrouwen zal dit vast gelden maar voor anderen absoluut niet. Je vergeet echter één ding: Al heb je het perfecte pakketje, dan nog kun je verliefdheid en/of aantrekkingskracht niet afdwingen.. Het is niet alsof er een lijstje is met "eisen" en dat je altijd prijs hebt als je al die eisen kan afvinken.
Het gaat vanzelf een keer gebeuren, maar dan moet je niet die wanhoop uitstralen. |
![]() |
|
Je kan misschien wel goed OPSCHIETEN met chiks maar je moet leren ze te VERSIEREN. Er is n heel groot verschil tussen die dingen. Kijk met uitgaan naar jongens die wel chiks regelen (PLAYERS) en leer van ze. Dan ga je oefenen door tegen zoveel mogelijk meisjes te praten en zo werk je aan je GAME. Daarna lukt het vanzelf om een vriendin te krijgen. Blijf wel gewoon relaxed en doe vooral wat je leuk vindt. Succes man je bent nog jong
![]()
|
^ Dat is het ding met vijftien & puber zijn, denk ik. Toen ik dat was wilde ik ook insane graag een vriendje. Behalve dan dat ik dat had. Naja, toen ik veertien was dan. Heel veel dingen zijn heel veel ingewikkelder als je zo jong bent.
||
Citaat:
Mijn middelbare schooltijd kenmerkte zich juist door zorgeloosheid. Ik maakte me ook echt niet druk om dingen zoals vriendinnetjes enzo |
![]() |
|
Al ben je nog zo knap, al luister je naar de meest romantische muziek op de wereld, al heb je ál het geld op de wereld, als je een kutkarakter hebt willen ze je niet.
|
Ricardo, zo iets overkomt je gewoon.
En ik kan, als 15 jarig meisje, je ervan overtuigen dat er heus wel meisjes zijn die je leuk vinden. Alleen de meeste meisjes vinden dat een jongen maar met de eerste stap moet komen. Maar als er geen specifiek meisje is dat je leuk vind, zou ik nog niet aan een relatie beginnen. Dan houd je haar en jezelf alleen maar voor de gek. En als je dan toch een vriendin zoekt, zoek er dan een met dezelfde hobby's en interesses. Misschien als je je meer in jezelf verdiept, je iemand vind die goed bij je past. Succes |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Als ik door de velden rij Verwijderd | 3 | 23-09-2006 11:11 | |
Liefde & Relatie |
Wat doe ik verkeerd? x__Romii* | 33 | 14-08-2006 20:16 | |
Verhalen & Gedichten |
en ik snap het niet... DutchGirl | 6 | 18-12-2002 21:20 | |