Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2011, 22:21
Sluipvoet
Sluipvoet is offline
hey weet er iemand een stappenplan of zo om een meisje te versieren ?
ik heb het echt nodig!!!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-07-2011, 22:23
Verwijderd
1 kweek ballen. 2. Stap op een meisje af. 3. Ga leuk met haar praten en geef complimenten. De rest komt later wel
Met citaat reageren
Oud 20-07-2011, 22:29
Verwijderd
1. kijk of je zeker weet of je wat wil hebben met haar
2. probeer te weten of ze een vriend heeft
3. kijk of er er andere versierders zijn
4. ga erop af
5. praat tegen haar
6. stel je zelf goed voor om te zorgen dat ze intresse toont
7. doe aardig, lief, en maak voorzichtig complimenten >let op reactie
8. vraag over haar
9. toon intresse

zoiets
Met citaat reageren
Oud 20-07-2011, 22:31
Verwijderd
Citaat:
1 kweek ballen. 2. Stap op een meisje af. 3. Ga leuk met haar praten en geef complimenten. De rest komt later wel
Die is goed =D
Met citaat reageren
Oud 20-07-2011, 22:58
Schrödinger
Schrödinger is offline
1. post op een forum
2. ???
3. profit!
Met citaat reageren
Oud 20-07-2011, 22:59
Verwijderd
Citaat:
1. post op een forum
2. ???
3. profit!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2011, 07:05
Verwijderd
Citaat:
1. post op een forum
2. ???
3. profit!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2011, 08:42
Rob
Rob is offline
Citaat:
1. post op een forum
2. ???
3. profit!
Oud 21-07-2011, 23:12
lulu1995
lulu1995 is offline
Wtf xd een meisje versieren is niet zoals koken, je hebt geen stappen nodig gewoon op gevoel afgaan en kijken wat het beste is.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2011, 14:42
FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Citaat:
Wtf xd een meisje versieren is niet zoals koken, je hebt geen stappen nodig gewoon op gevoel afgaan en kijken wat het beste is.
Stap 1.
Neem een leeg karkas van het mensenlijk lichaam.
Stap 2.
Kleed dit karkas aan met 50% goed uiterlijk, 30% lekkere luchtjes
en 20% schattige puntjes. (naar wens invullen)
Stap 3.
Maak een karakter, hierin zit:
25% Complimentjes 25% Humor en 20% Serieusiteit en 10% zorgzaamheid en 20% coolheid.
Stap 4.
Stop het karakter in het lege karkas.
Stap 5.
Kies een doelwit naar keuze en spreek deze aan, op welke manier dan ook.
Stap 6.
Wanneer er succes is, blijf in contact. Zo niet? begin opnieuw.
Stap 7.
Regel een goede plek en situatie voor een date.
Stap 8.
Verwarm je mond tot op lichaamstemparatuur. (37.5 Graden Celsius)
Stap 9.
Zoen.
Stap 10.
Houd wederop contact en zie of een relatie mogelijk is.
Oud 22-07-2011, 14:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
1. ga in je regenjas naar het park, bij voorkeur als het donker is.
2.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2011, 15:13
Yorrick1
Yorrick1 is offline
kijk het is vrij simpel,.... nee grapje.

je moet kijken naar het verlanglijstje van vrouwen op de korte termijn.

-macht/geld
tip: geef fooi als je bijv. op date bent. geef haar een cadeautje, waarom denk jij dat loverboys dit doen? zij weten hoe je een vrouw krijgt, helaas met verkeerde intentie maar dat buiten beschouwing te laten.
-status
hoe? laat blijken dat je intelligent bent en passie hebt.
-goed lichaam (v-vormig)
tip: daarom is een v-hals ook slim, want hierdoor lijk je breder.
tip: zorg ervoor dat je goed ruikt!
-wees beschaafd
-gebruik iets wat de meeste vrouwen niet zelf hebben, je humor. XD

het belangrijkste is verder dat je goed oplet hoe een meisje op je reageert. kijkt ze bijvoorbeeld vaak naar je, staat ze opvallend vaak bij je in de buurt. lacht ze om je. zorg dat je de antennes voor dit soort signalen aan hebt staan, dan is er vanzelf een meisje die op je pad komt. Tevens moet je natuurlijk wel iets met deze signalen doen....

succes,
Met citaat reageren
Oud 22-07-2011, 15:57
Verwijderd
Wat een onzin Yorrick, ik ben op onze eerste date gewoon heerlijk boers tekeer gegaan. En we zijn nog samen.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2011, 16:12
Verwijderd
Haha geld Als je een domme hoer wilt fixen misschien. En die v-hals is dus NIET COOL. Echt hè, ik weet niet wie bedacht heeft dat mannen een decolleté moeten hebben, maar het ziet er ZO verwijfd uit. Bah!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2011, 16:21
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Citaat:
hey weet er iemand een stappenplan of zo om een meisje te versieren ?
ik heb het echt nodig!!!!!!!!!!!!!!
Stap 1 is toch echt niet een wanhopige jongen te zien die zich alleen duidelijk kan maken met extra uitroeptekens. Waarom zou een meisje voor iemand gaan die zich gedraagt als een klein kind en wanhopig raakt zonder status? Jij lijkt me iemand die niet zo zeer voor de liefde kiest, maar om het stoer doen met een vriendin. Het maakt je niet uit wie je versiert, je vindt op het moment niemand echt leuk wat een stappenplan o.i.d. werkt natuurlijk alleen op willekeurige vreemdelingen in een kroeg of club. Je voelt je meer onzeker omdat anderen om je heen wel een vriendin hebben of je voelt je niet op je gemak bij je vrienden waardoor je jezelf kan overtuigen dat wanneer je een vriendin hebt toch beter bent dan ze.
Ik waardeer je inzet, maar niet je redenen. Misschien is het beter om meer zelfvertrouwen te kweken en zo meisjes aan te trekken, waarop je met je instinct verder komt.

Ed: Ik zie nu Yorricks post, wat velen niet zien is dat er ook echt staat dat het voor op de korte termijn is. Dat zegt hij in zijn tweede zin al. Geld uitgeven voor haar kan wel ja, zoals loverboys het doen.
Loverboys zoeken meer onzekere meisjes uit, ze doen een beetje stoer en overladen ze met aandacht die ze normaal amper krijgen. Cadeautjes geven is een vorm van aandacht geven, plus dat het een schuldgevoel opwekt. Een meisje denkt dat deze loverboy van haar houdt door zoveel aandacht en ze vinden dat hij ook wel wat terug verdient omdat die loverboy nog veel aan haar heeft gegeven ook.
Verder is macht door geld alleen wat voor domme materialisten die er nog niet achter zijn dat er andere manieren zijn, of ze kunnen dat niet. Zielig, maar als ze afgaan op onzekere mensen is het te doen voor de korte termijn ja.

Laatst gewijzigd op 22-07-2011 om 16:49.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2011, 16:21
Verwijderd
Citaat:
kijk het is vrij simpel,.... nee grapje.

je moet kijken naar het verlanglijstje van vrouwen op de korte termijn.

-macht/geld
tip: geef fooi als je bijv. op date bent. geef haar een cadeautje, waarom denk jij dat loverboys dit doen? zij weten hoe je een vrouw krijgt, helaas met verkeerde intentie maar dat buiten beschouwing te laten.
-status
hoe? laat blijken dat je intelligent bent en passie hebt.
-goed lichaam (v-vormig)
tip: daarom is een v-hals ook slim, want hierdoor lijk je breder.
tip: zorg ervoor dat je goed ruikt!
-wees beschaafd
-gebruik iets wat de meeste vrouwen niet zelf hebben, je humor. XD

het belangrijkste is verder dat je goed oplet hoe een meisje op je reageert. kijkt ze bijvoorbeeld vaak naar je, staat ze opvallend vaak bij je in de buurt. lacht ze om je. zorg dat je de antennes voor dit soort signalen aan hebt staan, dan is er vanzelf een meisje die op je pad komt. Tevens moet je natuurlijk wel iets met deze signalen doen....

succes,
verder wat Freyja zegt
Met citaat reageren
Oud 22-07-2011, 16:25
veryniceguy
veryniceguy is offline
1. kijk naar het meisje dat je wilt versieren
2. kijkt ze terug op een positieve manier stap dan op haar af en maak een praatje
3. wees spontaan leuk en zelfbewust
4. Zodra het gesprek in volle gang en op zijn gezelligst is, rond je het gesprek af door te zeggen: "he het was echt leuk je ontmoet te hebben, maar ik moet er nu echt vandoor. Het lijkt me leuk je nog eens te ontmoeten. Geef me je telefoonnummer, dan bel ik je binnenkort om een afspraakje te maken."
5. ga weg/naar je vrienden groep en bel haar 2 dagen later ofzo

4 is heel belangrijk want no matter hoe leuk een chick je vind ze hoort waarschijnlijk bij een vrouwen groepje bestaand uit haar vriendinnen dus kan ze niet al the lang rond jouw rondhangen en tevens kun je elkaar in een discotheek niet echt leren kennen en de kans dat ze je haar nummer geeft is het grootst wanneer het gesprek op zijn hoogde punt is.

OFTOPIC: wat zijn er hier toch een hoop flauwe antwoorden zeg xD
Met citaat reageren
Oud 22-07-2011, 17:04
-Richard-
-Richard- is offline
Oogcontact is belangrijk.
Oud 22-07-2011, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Wat een onzin Yorrick, ik ben op onze eerste date gewoon heerlijk boers tekeer gegaan. En we zijn nog samen.
Maar hij is zo'n mooifaalboy
Met citaat reageren
Oud 22-07-2011, 17:53
Severus
Severus is offline
Citaat:
En die v-hals is dus NIET COOL. Echt hè, ik weet niet wie bedacht heeft dat mannen een decolleté moeten hebben, maar het ziet er ZO verwijfd uit. Bah!
Dit! Als ik dat zie, gaat eerder mijn gaydar af inplaats van mijn straightdar.
Oud 23-07-2011, 22:34
Vice
Vice is offline
Citaat:
Haha geld Als je een domme hoer wilt fixen misschien. En die v-hals is dus NIET COOL. Echt hè, ik weet niet wie bedacht heeft dat mannen een decolleté moeten hebben, maar het ziet er ZO verwijfd uit. Bah!
Inderdaad, die dingen horen gewoon voorgoed vernietigd te worden.

De enige tip die ik kan geven is gewoon normaal doen, aangezien meisjes ook maar mensen zijn.
Oud 24-07-2011, 00:35
Qwerty333
Qwerty333 is offline
Over wat voor vhals hebben jullie het dan, hoe diep? Ik heb zelf ook zon shirt, maar dat ziet er echt niet gay uit ofzo...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 16:35
Verwijderd
versieren is geen ikea product...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 16:59
django023
django023 is offline
Het ligt eraan wat voor jongen een V-hals draagt... verder ook het ontwerp en hoe diep de V-hals is.
Oud 24-07-2011, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Het ligt eraan wat voor jongen een V-hals draagt... verder ook het ontwerp en hoe diep de V-hals is.
te diep is lelijk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2011, 17:40
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
te diep is lelijk
I agree with that
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 20:32
django023
django023 is offline
Ik ben zelf helemaal niet echt fan van een V-hals, maar sommige jongens staat het wel mits de V-hals maar niet te diep is
Oud 24-07-2011, 20:59
Verwijderd
V halzen zijn nice, maar idd niet te diep
Met citaat reageren
Oud 25-07-2011, 07:18
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
V-halzen staan alleen patserige italianen met gouden kettinkjes en woest haar. En dan nog vind ik het niks, want ik hou niet van typische Italianen. geefmijmaareentypischeduitser
Met citaat reageren
Oud 25-07-2011, 09:32
Sluipvoet
Sluipvoet is offline
euhm het spijt me maar dat van die v hals : jullie zijn aan het afwijken . bij gebrek aan een beter woord heb ik stappenplan gebruikt in mijn topic maar daarmee bedoel ik ook tips etc..
Met citaat reageren
Oud 26-07-2011, 16:29
Ljontje
Ljontje is offline
Jezelf blijven en geluk hebben, vind ze je niet leuk? Pech, zoek 'n ander. Anders krijg je 'n neprelatie. Wnt meisjes gaan veelste snel op 't innerlijk af.. en daarnaast, als je aan mensen gaat vragen wat je moet zeggen/doen, ben je jezelf niet, dus worden ze niet verliefd op jou, maar op degene die je advies gaf. dan is 't dus zo over.
Oud 26-07-2011, 20:08
Vice
Vice is offline
Jezelf blijven is niet het juiste advies voor iemand die een stappenplan nodig heeft om een meisje te versieren. Anders was het tenslotte wel gelukt. Een zelfverzekerde houding zal beter werken.
Oud 26-07-2011, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Jezelf blijven is niet het juiste advies voor iemand die een stappenplan nodig heeft om een meisje te versieren. Anders was het tenslotte wel gelukt. Een zelfverzekerde houding zal beter werken.
Tsja dan word je wel iemand die je niet bent en dat is ontzettend onaantrekkelijk, je moet wel de grens opzoeken tussen zelfverzekerd zijn en arrogant... De brug is maar klein
Met citaat reageren
Oud 27-07-2011, 08:05
Sluipvoet
Sluipvoet is offline
ik wil niet dat iedereen denkt dat ik wanhopig ben , gewoon een paar tip , meer niet . Maar toch al iedereen bedankt voor de tips : )
Met citaat reageren
Oud 27-07-2011, 08:14
DerMarlon
DerMarlon is offline
Plan een aanslag op een videospel...
Met citaat reageren
Oud 27-07-2011, 10:06
Verwijderd
Veel geld verdienen en het komt wel goed.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 21:20
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Veel geld verdienen en het komt wel goed.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2011, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Over wat voor vhals hebben jullie het dan, hoe diep? Ik heb zelf ook zon shirt, maar dat ziet er echt niet gay uit ofzo...
Als je dat lijntje tussen je borstspieren kunt zien, dan is het te diep.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2011, 17:53
Verwijderd
Citaat:
haha, zoek een kleine v hals die tegen je nek aansluit en draag er een t shirt onder. Dat is klasse en ziet er echt jong en goed uit, ik haat het als ze een stuk van hun borst/nek willen laten zien, ziet er echt verwijfd uit
Met citaat reageren
Oud 17-08-2011, 18:32
DmCraanen
DmCraanen is offline
How about met een fris overhemd en een toffe stropdas bij die V-hals? (niet de 1960s engelse professorstijl ofcourse)
Oud 17-08-2011, 18:47
Verwijderd
Mss wel, maar ik vind het er net iets over =)
Met citaat reageren
Oud 15-09-2011, 09:16
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
Easy man Take it slowwwww,
1, verdiep je in haar intresses
2 geef complimentjes
3lach naar haar
4 zeg dat je haar leuk vind
5 koop iets bij de lucardi,
6 ga op je knieëen(wees een vent)
7Is ze snel lichtelijk geïrriteerd, ga dan naar stap acht, zoniet, volg dan stap 1.2
8 ontwijk de schop/klap en ren weg,

1.2 zeg tegen haar dat je van haar houd, je met haar wilt trouwen, kinderen wilt, en gelukkig wilt zijn tot in je 37e, wanneer je ontdekt, dat ze een affaire heeft met je beste vriend, en jij een huurmoordenaar huurt, om hun te vermoorden, en hij dan zegt,: och, daar heb ik maar een kogel voor nodig

Laatst gewijzigd op 15-09-2011 om 09:17. Reden: stikte in een apple ipod, en me oog viel eruit
Met citaat reageren
Oud 15-09-2011, 14:24
Daantjer
Daantjer is offline
1. Buy the Playbook
2. Read the Playbook
3. Pick a play
4. Play the play
5. If it works, continue, otherwise try 4 again
6. Score!
Oud 16-09-2011, 06:25
Verwijderd
Er is geen stappenplan waaraan je je moet houden zodat je succesvol meisjes kunt versieren. Ieder meisje is anders.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2011, 07:28
Daantjer
Daantjer is offline
Natuurlijk bestaat er geen stappenplan, als je gelooft dat er zoiets bestaat ben je wel loco.
@TS Heb jij überhaupt ooit met een meisje gesproken?
Oud 16-09-2011, 10:11
Verwijderd
Nouja een stappenplan... Er zijn wel zaken die bitches vrijwel universeel leuk vinden dus in theorie zou je een soort stappenplan kunnen maken. Wel zou die waarschijnlijk wat minder makkelijk zijn dan de TS gehoopt had.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2011, 11:01
Verwijderd
is dat er dan??? wist ik niet. stap gewoon op dat meisje af en vraag of ze weet ik wat met je wil doen.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2011, 20:23
Greenscarfed
Greenscarfed is offline
SIMPEL. be yourself kom natuurlijk en spontaan over, en meer heb je niet nodig
gewoon op afstappen, vb op een festival kun je beginnen praten over haar festivalbandjes en waar ze al naartoe geweest is of welke muziek ze graag hoort.. of als je je vb verveelt op een party en je ziet dat zij haar ook vervveelt,voila uw openingszin.. geen cliche zaken, dat is een afknapper en niet te veel complimenten anders denkt dat meiske ook van jaa jonge gij wilt uw best doen he blijkbaar.. vrouwen zijn nog niet zo ingewikkeld, x
Met citaat reageren
Oud 09-10-2011, 23:28
Mark1991
Mark1991 is offline
Zorg eerst voor jezelf:
Koop mooie kleren (speciaal voor uitgaan en dates)
Doe af en toe work-out (chicks zien 't meteen als je een mooi lichaam hebt)
Goede verzorging (ruik goed, strak kapsel)
Deze dingen geven je DIRECT zelfvertrouwen
Oud 17-10-2011, 19:12
AnneElise
AnneElise is offline
Komisch hoe mannen denken dat ze een vrouw moeten versieren. We zijn allemaal verschillend hoor. Wees gewoon jezelf. Ik kan een jongen/man zo herkennen als ie 'fake' is. En je kunt jezelf niet opdringen, ben je haar type niet, dan word je dat ook niet zo 1 2 3!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten