Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
kijk het is vrij simpel,.... nee grapje.
je moet kijken naar het verlanglijstje van vrouwen op de korte termijn. -macht/geld tip: geef fooi als je bijv. op date bent. geef haar een cadeautje, waarom denk jij dat loverboys dit doen? zij weten hoe je een vrouw krijgt, helaas met verkeerde intentie maar dat buiten beschouwing te laten. -status hoe? laat blijken dat je intelligent bent en passie hebt. -goed lichaam (v-vormig) tip: daarom is een v-hals ook slim, want hierdoor lijk je breder. tip: zorg ervoor dat je goed ruikt! -wees beschaafd -gebruik iets wat de meeste vrouwen niet zelf hebben, je humor. XD het belangrijkste is verder dat je goed oplet hoe een meisje op je reageert. kijkt ze bijvoorbeeld vaak naar je, staat ze opvallend vaak bij je in de buurt. lacht ze om je. zorg dat je de antennes voor dit soort signalen aan hebt staan, dan is er vanzelf een meisje die op je pad komt. Tevens moet je natuurlijk wel iets met deze signalen doen.... succes, |
![]() |
||
Citaat:
Ik waardeer je inzet, maar niet je redenen. Misschien is het beter om meer zelfvertrouwen te kweken en zo meisjes aan te trekken, waarop je met je instinct verder komt. Ed: Ik zie nu Yorricks post, wat velen niet zien is dat er ook echt staat dat het voor op de korte termijn is. Dat zegt hij in zijn tweede zin al. Geld uitgeven voor haar kan wel ja, zoals loverboys het doen. Loverboys zoeken meer onzekere meisjes uit, ze doen een beetje stoer en overladen ze met aandacht die ze normaal amper krijgen. Cadeautjes geven is een vorm van aandacht geven, plus dat het een schuldgevoel opwekt. Een meisje denkt dat deze loverboy van haar houdt door zoveel aandacht en ze vinden dat hij ook wel wat terug verdient omdat die loverboy nog veel aan haar heeft gegeven ook. Verder is macht door geld alleen wat voor domme materialisten die er nog niet achter zijn dat er andere manieren zijn, of ze kunnen dat niet. Zielig, maar als ze afgaan op onzekere mensen is het te doen voor de korte termijn ja. Laatst gewijzigd op 22-07-2011 om 16:49. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
1. kijk naar het meisje dat je wilt versieren
2. kijkt ze terug op een positieve manier stap dan op haar af en maak een praatje 3. wees spontaan leuk en zelfbewust 4. Zodra het gesprek in volle gang en op zijn gezelligst is, rond je het gesprek af door te zeggen: "he het was echt leuk je ontmoet te hebben, maar ik moet er nu echt vandoor. Het lijkt me leuk je nog eens te ontmoeten. Geef me je telefoonnummer, dan bel ik je binnenkort om een afspraakje te maken." 5. ga weg/naar je vrienden groep en bel haar 2 dagen later ofzo ![]() 4 is heel belangrijk want no matter hoe leuk een chick je vind ze hoort waarschijnlijk bij een vrouwen groepje bestaand uit haar vriendinnen dus kan ze niet al the lang rond jouw rondhangen en tevens kun je elkaar in een discotheek niet echt leren kennen en de kans dat ze je haar nummer geeft is het grootst wanneer het gesprek op zijn hoogde punt is. OFTOPIC: wat zijn er hier toch een hoop flauwe antwoorden zeg xD |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
De enige tip die ik kan geven is gewoon normaal doen, aangezien meisjes ook maar mensen zijn.
|
![]() |
Jezelf blijven en geluk hebben, vind ze je niet leuk? Pech, zoek 'n ander. Anders krijg je 'n neprelatie. Wnt meisjes gaan veelste snel op 't innerlijk af.. en daarnaast, als je aan mensen gaat vragen wat je moet zeggen/doen, ben je jezelf niet, dus worden ze niet verliefd op jou, maar op degene die je advies gaf. dan is 't dus zo over.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Easy man Take it slowwwww,
1, verdiep je in haar intresses 2 geef complimentjes 3lach naar haar 4 zeg dat je haar leuk vind 5 koop iets bij de lucardi, 6 ga op je knieëen(wees een vent) 7Is ze snel lichtelijk geïrriteerd, ga dan naar stap acht, zoniet, volg dan stap 1.2 8 ontwijk de schop/klap en ren weg, 1.2 zeg tegen haar dat je van haar houd, je met haar wilt trouwen, kinderen wilt, en gelukkig wilt zijn tot in je 37e, wanneer je ontdekt, dat ze een affaire heeft met je beste vriend, en jij een huurmoordenaar huurt, om hun te vermoorden, en hij dan zegt,: och, daar heb ik maar een kogel voor nodig ![]()
Laatst gewijzigd op 15-09-2011 om 09:17. Reden: stikte in een apple ipod, en me oog viel eruit |
![]() |
|
SIMPEL. be yourself
![]() ![]() gewoon op afstappen, vb op een festival kun je beginnen praten over haar festivalbandjes en waar ze al naartoe geweest is of welke muziek ze graag hoort.. of als je je vb verveelt op een party en je ziet dat zij haar ook vervveelt,voila uw openingszin.. geen cliche zaken, dat is een afknapper ![]() ![]() |
![]() |
|
Zorg eerst voor jezelf:
Koop mooie kleren (speciaal voor uitgaan en dates) Doe af en toe work-out (chicks zien 't meteen als je een mooi lichaam hebt) Goede verzorging (ruik goed, strak kapsel) Deze dingen geven je DIRECT zelfvertrouwen
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Te verlegen om te verleiden stryker | 38 | 25-03-2005 22:23 | |
Seksualiteit |
HoE wordt je eingelijk Zwanger?? Prow | 37 | 22-08-2004 21:22 |