![]() |
|
Verwijderd
|
Naar een programma op Studio Brussel. Studio Brussel draait door is een project waarbij een nummer aan het vorige nummer gelinkt wordt en er een muzikale ketting gevormd wordt.
Ik post een nummer en de volgende forummer post een nummer dat volgens hem/haar daar aan gelinkt moet worden + UITLEG ERBIJ WAAROM. Het is niet de bedoeling om gewoon een cover van het vorige te posten of een ander nummer van dezelfde artiest. Bv.: Cars van Gary Numan wordt gelinkt aan Flash and the pan - Waiting for a train. De link is voertuigen. Maar dat kan verder gaan dan dat, hetzelfde label, samenwerkingsprojecten, jaartallen, een zin uit het nummer... Voorbeeld van Stubru: http://www.stubru.be/media/studiobrusseldraaitdoor Ik begin met Iron and Wine - Boy with a coin |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Om maar lekker in de hoek van machines te blijven. (tip om uit deze hoek te komen, dit is dus de dochter van Sting ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Columnwedstrijd] Het klinkt me als muziek in de oren flyaway | 0 | 03-12-2010 10:01 | |
Films, TV & Radio |
De wereld draait door Welgemeend | 62 | 28-11-2006 19:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal (geschreven door mij!) *Speechless* | 6 | 25-03-2004 22:45 | |
ARTistiek |
De jongen met de gitaar (een sprookje) Woodstock | 8 | 15-08-2001 16:39 |