Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Tijdens één van de eerste keren dat ik met Julius afsprak waren we in een café van een of ander cultuurhuis, en op hun menu stonden onderin de mysterieuze woorden 'diverse droge Vlaamse hammen'. En toen ik dat had voorgelezen moest ik HEEL HARD lachen, want ik was toen nog vegetariër dus ik wist niet dat hammen droog konden zijn. Bovendien zijn hammen sowieso grappig. Hammen
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Ik kom net ergens achter en het is nogal dom. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Pfff... ook gek. Lees ik op de facebookpagina van m'n (ex)schoonbroertje dat m'n zusje het uitgemaakt heeft, na 2,5 jaar geloof ik. Ze hield het tot dusver het langste vol van ons drieën ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
En los daarvan was ik ook gewoon nieuwsgierig, want ik had in mijn leven heel weinig vleesproducten geproefd, dus ik wilde onderhand wel weten hoe biefstuk en kebab dan smaakten. Maar dat is meer een bijkomend voordeel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Oja, Noedel, check dit goeie stuk over je prijs vaststellen bij creatief freelancewerk
![]() Sowieso wel een aardig blogje. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb me overigens eens ingeschreven bij guru.com, een internationale freelance jobs site, net als freelance.nl bijvoorbeeld. De tarieven zijn daar vaak wel laag, zeker omdat je concurreert met gasten uit India en Paraguay, waar ze makkelijk $8 per uur kunnen vragen. Maar zo nu en dan komen er wel leuke, redelijk betaalde projecten voorbij waar ik op reageer. Eens kijken of dat nog iets oplevert ![]()
||
Citaat:
Ja, prima dat je je er goed bij voelt hoor en je hoeft je ook helemaal niet te schamen imo, maar om dan halfnaakt de straat op te gaan vind ik dan toch iets teveel van het goede.
||
Citaat:
![]() ![]() He, ik vind nog steeds dat we een keer moeten collab'en, en iets commercieels op de markt moeten brengen ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
O! Ik heb nog een kort verhaal/opzet liggen die ik wilde uitwerken in stripvorm, maar er zit iets teveel gecompliceerd achtergrondwerk in én het zijn achtergronden met veel perspectief, dus ik kan er zelf nog niet aan. Die kunnen we wellicht samen maken, voor in een eventueel tweede deel van Stendhal? |
![]() |
|
Verwijderd
|
vroeger had je van die zalmroze staven, met een hoofd erop. Daar kon je dan geloof ik op klikken en dan kwam er snoep uit. Hoe heten die dingen? Er was een vrouw in obese die daar op leek. Een soort homp vet waaruit alleen het hoofd was beeldgehouwen. net of het hoofd door een stuk klei gepiept kwam. Zag er zo bizar uit.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|