Advertentie | |
|
![]() |
|
Errrr, er is een buurkat bij me naar binnen geglipt toen ik de deur op een kier had staan. En het beest kermt als een gek. Nu wil ie niet meer weg want hij is verliefd op de gordijnen. :\ En het beest weigert naar buiten te gaan nu, maar de koelkast vindt ie ook weer interessant.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik had vroeger nog Quicktime geinstalleerd, en die probeerde op een moment ook steeds iTunes door mn strot te duwen. Apple-producten ![]()
|
Verwijderd
|
ik was net op een school.
directeur 'bijna onze hele school bestaat uit verschillende nationaliteiten' ik 'dus dit is een zwarte school' directeur 'nee, nee, nee, dit is een heel kleurrijke school' 98% van de leerlingen was niet nederlands ![]() ik was met mijn bff en ze dachten dat we potten waren, hadden het steeds over 'ons' kind, haha. Om er nog extra touch aan te geven heb ik haar even over haar rug gewreven toen we weggingen ![]() ik zag trouwens nog een d/t fout in die school ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
het lijkt wel of je hier alleen maar kan kiezen uit zwarte scholen of witte kakscholen. Ik wil nou juist iets daar tussenin. Nou ja, nu nog 2 afspraken gemaakt met scholen hier verder uit de buurt, aangezien de andere 3 scholen in de buurt me tegen zijn gevallen.
Waaronder de basisschool waarop ik zelf heb gezeten, en waarvan ik nog les heb gehad van degene die nu directrice is. Die zitten in een wat betere buurt, maar geen kakwijken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
GODVERDOMME
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik moet het nu gewoon gaan vergeten. Ik ga eten, kopje thee drinken, een stukje breien en dan naar de ub. En dan blijf ik daar de rest van de dag muv avondeten, en dan gaat morgen alles goedkomen.
Alleen stort ik een beetje in elkaar ![]() En ik weet het ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() In ieder geval: Nog maar 4 vakken te gaan! |
![]() |
|
shit!, ik kreeg net een facetime call, me broertje is van plan om ook op dit forum te komen neeeeeeeej EN DAN ZEGGEN ZE DAT 2012 HET EINDE VAN DE WERELD IS!!!!
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Ik ga even lunchen en dan niks anders doen dan studeren ![]() |
![]() |
|
|