Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Bemin jezelf en je zal bemind worden!
||
Citaat:
-Desecrator
||
Citaat:
-Desecrator
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 05-08-2002 om 14:49. |
![]() |
||
Citaat:
Misschien kan je er zelf iets aan veranderen door eerst en vooral meer positief te denken.
||
Citaat:
Neuhj k snap ronduit niet wat er in mij "te zien" zou zijn, daarbij komt dat ik zeker van tijd tot tijd een echte hufter ben, en dan heb ik het nog niet eens over uiterlijk. (toch wel heerlijk zown beeld.. maar ok k geeft toe.. misschien ben ik soms wel een geile kerel.. ![]()
|
Ach ik weet dat ik niet een populair karakter heb. Ik ben van mijzelf uit ook niet heel erg aardig. Ik kan op een hoop mensen neerkijken. Maar ik ben wel erg trouw aan vrienden of mensen waar ik om geef. Kwa uiterlijk snap ik het niet echt eigenlijk. Tja ik ben niet heel dik, maar dan nog. Er zijn (schaarse) momenten dat ik me toch kan voorstellen dat iemand me wel leuk vind, maar ja... Ik kan het ook niet geloven als een ander het zegt, het zit in mijzelf...
|
![]() |
Ik vind het ook vaak moeilijk om te geloven dat iemand me aardig vind, laat staan leuk. Ik heb altijd het gvoel dat er iets achter zit, zodat ze me later heel erg onderuit kunnen halen. Is me nog nooit overkomen, maar heb het toch heel erg
|
Nounou iedereen heeft weer enorm veel zelfvertrouwen hier...
Ik vind het een beetje stom om te zeggen dat ik me totaaaaaaal niet kan voorstellen dat iemand mij leuk kan vinden.. niet dat ik mezelf geweldig vind ofzow, helemaal niet, maar ik ga niet net doen of ik het verschrikkelijkste wezen op aarde ben ofzow.. Volgens mij gaat iedereen dit verkeerd opvatten, maar ik vind het onzin dat je jezelf per se onderuit moet halen omdat je anders als arrogant wordt bestempeld. Kortom: als ik iemand leuk kan vinden, kan iemand mij ook leuk vinden.
|
![]() |
|
ik ben best happy met mezelf en ik kan me ook wel voorstellen dat iemand mij leuk kan vinden! Alleen bij de jongen waarmee ik pas heb gezoend, waar mee ik de dag er na 4 uur op t terras kon zitten, kon ik dat niet! Waarom nou juist HIJ! En nu hoor ik niets meer van hem terwijl hij juist zei dat hij zou bellen! Zie je, van mijn zelfverzekerde 'me' blijft niets meer over
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
om op de vraag te antwoorden: nee ik kan het mij dus echt absoluut nie voorstellen dat iemand mij leuk zou kunnen vinden. ik bedoel, leuk in de zin van aantrekkelijk. ow ja en nare man, ik val dus persoonlijk echt niet op vlotte jongens of zo he. daar neem ik altijd automatisch van aan dat ze te populair of arrogant zijn (niet altijd hoor, er zijn er ook aardige tussen natuurlijk ![]() trouwens, ik ben zelf ook helemaal niet vlot of sociaal, dus verlang ik dat ook niet van mijn medemens.
|
Verwijderd
|
Ik niet.
Laatst vertelde iemand me dat hij ooit verliefd op me was geweest..Ik: ![]() ![]() Ik dacht echt, wattttt??.. Hmm, misschien was ik ook wel blind, want ik had maar oog voor 1 jongen.. ![]() ![]() ![]() Nu nog steeds niet. Misschien komt het voort uit onzekerheid, maar ja, ik moet ooit uit de spiraal komen..Hoe en wanneer is mij nog niet duidelijk.. Hmm, dit is vaag..Maar ik post het toch maar ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Trouwens, het is logisch dat veel mensen zeggen "nee, niemand zal mij leuk vinden".
Niemand is 100% tevreden met zichzelf, daarnaast ken jij je eigen minpunten als geen ander, en ken je precies al je nare/smerige gewoontes, terwijl een ander die niet in 1x ziet. Zo kunnen mensen veel negatiever over zichzelf denken dan nodig is.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Bietjeeeeee wazige topic
Maar ok Ik kan me wel voorstellen dat iemand me aardig zal vinden Omdat ik vrijwel bijna nooit erg weinig alleen als het nodig is iets fout/misselijks zeg. Maar ook als ik een vriend heb dan denk ik van..Jeeeez hoe kun jij nou verliefd op mez ijn? en dan he ik ook het gevoel dat ik me wel 100% geef maar die persoon dan weer niet ofzo Laat maar ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het heerlijk als een jongen een vlotte babbel heeft |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() -Desecrator
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar jij hebt toch ook moment dat je helemaal 'nieuw' ergens bent? Een studie waar je niemand kent, ander werk waar geen bekenden zijn.... als je daar met een lach en pósitief ingesteld binnenkomt wordt je geaccepteerd en gewaarderd... als je daar binnenkomt met 'ik ben een loser, sorry, maar ga me álsjeblieft niet aardig vinden' dan wordt t sowieso niks... Worth a try? En kom alsjeblieft niet aan met het verhaal 'ik heb al heel vaak...'. Probeer t nóg s? En minder met je neus in computers wil ook nog wel s helpen.... Ontopic: Ja ik eerlijk gezegd ben ik arrogant genoeg omdat te kunnen geloven. Niet dat ik sowiets heb van iedereen vindt mij leuk/aardig/...., maar als iemand zegt dat zij me leuk vindt of what-the-heck, heb ik niet sowiets 'What the fuck, me??'
||
Citaat:
-Desecrator
|
![]() |
Ik kan het me ook niet voorstellen dat iemand mij leuk kan vinden, het komt vooral door onzekerheid en dingen die ik meegemaakt heb. Ik hoop zelf dat ik wel wat minder kritisch naar mezelf ga kijken alleen wilt dat nu nog niet echt lukken. Ik heb vooral zoiets dat het gewoon niet echt kan zijn omdat ik naar mijn gevoel niet goed genoeg ben voor diegene. En dan niet alleen qua uiterlijk maar ook qua karakter/persoonlijkheid. Uiterlijk, dat is dus vooral het laatste wat iemand leuk aan mij zou kunnen vinden, tenminste zo ervaar ik het en ik kan me ook gewoon niet in de gedachtegang van iemand plaatsen die mij ook boven andere uit zou kiezen. Gewoon ook omdat ik dan het gevoel heb dat die iemand veel beters kan krijgen enzo en tsja.. dat heb je wel eens
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik kan me heel goed voorstellen dat iemand mij leuk of aardig vindt, waarom niet. Sterker nog, ik vind mijzelf ook leuk. En daar is helemaal niks mis mee. Zolang ik niet op andere mensen neerkijk is het toch prima. Ik heb liever een positief zelfbeeld dan een negatief zelfbeeld, en als mensen me arrogant vinden omdat ik mezelf niet waardeloos vind dan moet dat maar.
Zolang ik zelf maar weet dat dat onzin is. Maar je mag best jezelf leuk vinden, hoor. Het zou mooi worden als dat niet meer mocht. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Lag echter ook deels aan mezelf, ik kon destijds amper respect opbrengen voor anderen. Citaat:
Denk niet dat zoiets bij mij had gekund .. dan zouden bij mij alle stoppen doorslaan, vrees ik. |
![]() |
||
Citaat:
maar dat gebeurt me niet, ik besef ook wel dat je ze je er net zover onder laat krijgen als je zelf toelaat, ik ben vroeger ook regelmatig gepest, en ik zie het als groot compliment. Zonder dat was ik niet wat ik nu ben, wie of wat dat dan ook moge zijn. Wees juist trots, desecrator, er zijn weinig mensen die durven huilen met klasgenoten om zich heen! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan me ook niet zomaar vrolijk voordoen als ik me echt rot voel. Dat patroon herhaalde zich vorig jaar bij mij ook voortdurend. Elke keer dat ik uitging, begon de avond leuk .. maar na een uurtje oid zakte mijn stemming de grond in en wou ik altijd naar huis en kon het amper nog uithouden tussen de mensen. Het gevoel achtervolgt me nog steeds een beetje .. maar ja, ik kan eigenlijk alleen maar hopen dat anderen mij eruit trekken, want zelf lukt me het niet volledig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb veel geleerd in die periode, door me uitsluitend met die zaken bezig te houden in de tijd die anderen in hun 'sociale leven' stoppen. Trots ben ik er niet op. Psychisch ben ik voor altijd beschadigd. Want ook al lukt me het meestal wel normaal te functioneren (ik ga gewoon naar mijn werk, praat daar met iedereen .. ook zit ik op Taekwondo, gaat ook prima), ik heb altijd nog mijn momenten waar ik me even afsluit van alles en letterlijk geen mens meer kan zien.. [edit] Ja, en ik ben niet meer zo oppervlakkig als ik toendertijd was.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 65 Tink* | 500 | 13-01-2010 21:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Het Grote Brieventopic Verwijderd | 57 | 03-03-2008 17:13 | |
Liefde & Relatie |
wie zit hier nou fout..,langverhaal , maar wilt iemand het lezen?Ben erg onzeker devilcat | 327 | 24-10-2003 08:33 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Beetje dagboek Vlooienband | 30 | 29-06-2003 18:25 |