Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En waarom gaat nou echt iedereen ineens naar halloweenfeestjes? Ik ben er voor geen een uitgenodigd. ![]() |
![]() |
|
Ik ga ook alleen maar omdat die vriendin/studiegenote hier lid is en ik haar gister nog zag. En ik heb net gewerkt, dus was toch in de stad. Maar goed, nu weet ik wel weer waarom verenigingen niet mijn ding zijn. Teveel irri's bij elkaar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh woei, lederhosen. Ik heb vet veel zin in morgen! ![]() |
![]() |
|
Ik kwam net meisjes tegen in dirndl-jurkjes, op weg naar De Kelder (een danscafé hiernaast) en die hadden een stroompje bloed langs hun mond en duivelshoorntjes. Ik kon dat eerst niet plaatsen.
Eentje zei toen ze langsliep: "Is het nog ver, want dit is echt genant!" Toen pas besefte ik dat het gewoon óók Halloween is.
||
Citaat:
![]()
|
Lal, ik ben weer thuis. Een klein beetje zatjes, maar niet te. Ik maakte me eerst een beetje zorgen om m'n slettenpanty en korte rokje en te vadsige bovenbenen, maar uiteindelijk heb ik harder en langer gedanst dan wie dan ook. En dat op hakken. Fuck yeah, in your face horkerig dansende skinny bitches. I has indoor stamina! Die vriendin van me was trouwens al vroeg weg met haar vriendje, maar toen heb ik gewoon door gepartyd met een huisgenoot van haar en een grappige nerdy Indo-Hagenees (lekkah!). Over lekkah gesproken, die ginger baardmans die gisteren Brian speelde was er dus ook en potverdrie wat een heterd, maar hij stond met iemand aan te pappen, dus ik heb maar gewoon zoals normaal van een afstandje naar'm gekeken.
![]() PS; een of andere troela zei over m'n ribbenkast shirt 'pff, dat is echt ZO cliché ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Trimm
![]() ![]() ![]() ![]() Ik ben bluh, moe, en ik moet over een paar uur op de trein nar Schiphol en bleuh ![]() ![]()
|
Omg Trimm
![]() ![]() Mogguh, volgens mij voel ik me vandaag wat beter, maar daar kom ik pas achter als ik uit bed kom, denk ik. Na 2 dagen snotteren en een dag geen lucht vind ik deze verkoudheid ook wel genoeg ![]() Maar nu heb ik honger, dus ik ga er maar uit.
|||
Citaat:
Citaat:
We moeten voor informatica een lange inboedellijst in Excel overtypen en die lijst is heel raarrrr. Er staan best wel veel normale dingen op (oude auto's, rekenmachines, ijskasten, faksen, boekenkasten, verf) maar ook heel veel vreemde dingen, te weten watertorens, een zomerkamp voor varkens (???), een ontbindend lichaam, opslagen voor piramides en dergelijke. Eigenlijk wil ik heel graag vragen wat voor lijst het is, maar ik durf het niet, want iedereen neemt het maar voor normaal aan en ik durf niet zo goed de ene vragende Nederlander te zijn.
||
Citaat:
Maar jij zit in een andere tijdzone, dat telt niet ![]() Maar wtf, wat een gekke dingen moet jij toch steeds doen op school ![]()
||
Citaat:
En ik vind het hier zo lief. <3 Ik had vandaag een bloedneus op school en alle leraressen gingen zakdoekjes halen, me overstelpen met adviezen ("Tinochka, weet je heel zeker dat je niet een kwartiertje op de bank in de gang wil liggen?") en vragen of het goed ging en ik niet naar huis wilde. Ik had een bloedneus, geen hersenbloeding. ![]()
|
Maar raaaaagh ik word echt zo gek ervan dat we nog steeds geen programma hebben gekregen van de excursie! Ik vertrek VANMIDDAG
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Bankhangen zit er niet in, ik ga naar Zoetermeer, naar mijn beste vriendin ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|