Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2011, 23:05
Verwijderd
Zo.
Spoiler
Advertentie
Oud 28-10-2011, 23:06
Pierrot
Pierrot is offline
Duurde best lang, ja.
Oud 28-10-2011, 23:06
Verwijderd
Oeioeioei

Terwijl ik deze week tentamens had !
Oud 28-10-2011, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Oeioeioei

Terwijl ik deze week tentamens had !
Misschien juist daarom
Oud 28-10-2011, 23:07
Verwijderd
Het moet bijna wel ik sta normaal nog niet in de top 5, nu sta ik constant (bijna) op 1
Oud 28-10-2011, 23:08
Verwijderd
Natuurlijk moet je objectiviteit wel als norm hebben, als streefnorm, namelijk.
Pierrot
Pierrot is offline
Hoe denk je dat ze gegaan zijn?
Verwijderd
Maar de rest is ook wel erg rustig, misschien is het dat wel!1!!
Oud 28-10-2011, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Hoe denk je dat ze gegaan zijn?
Ik ben bij 1 tentamen voor m'n gevoel genaaid, 1tje ging goed, 2 zijn twijfelachtig, hangt een beetje af van de normering
Oud 28-10-2011, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Ik ben heel slecht in het formuleren maar dat is wat ik bedoel ja ;x
Oud 28-10-2011, 23:10
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Objectiviteit en geschiedenis hebben een lastige relatie.
Verwijderd
Objectiviteit is een deugd.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Holy shitballs, ik sta nu bij het halloweenfeestje van de altovereniging van leiden te wacgten op de vriendin die me had uitgenodigd en ik ken hier echt niemand en ik hoor zoveel pretentieuze gesprekken dat ik er misselijk van word. En ik zie een kerel die sprekend lijkt op m'n ex-stalker.
Oud 28-10-2011, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Objectiviteit en geschiedenis hebben een lastige relatie.
Objectiviteit en wel meer gebieden hebben dat.
Oud 28-10-2011, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Holy shitballs, ik sta nu bij het halloweenfeestje van de altovereniging van leiden te wacgten op de vriendin die me had uitgenodigd en ik ken hier echt niemand en ik hoor zoveel pretentieuze gesprekken dat ik er misselijk van word. En ik zie een kerel die sprekend lijkt op m'n ex-stalker.
Dat klinkt, uhm, apart.
Oud 28-10-2011, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Ghehe. Doe je best!

En waarom gaat nou echt iedereen ineens naar halloweenfeestjes? Ik ben er voor geen een uitgenodigd.
Oud 28-10-2011, 23:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh ja, en ik draag een panty en rokje die me er uit doen zien als een prostituee.
Oud 28-10-2011, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, en ik draag een panty en rokje die me er uit doen zien als een prostituee.
Oud 28-10-2011, 23:16
Verwijderd
Ik doe ook niet halloweenfeestjes.

En eigenlijk moet ik slapen, want morgen vroeg op, want studeren
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ga ook alleen maar omdat die vriendin/studiegenote hier lid is en ik haar gister nog zag. En ik heb net gewerkt, dus was toch in de stad. Maar goed, nu weet ik wel weer waarom verenigingen niet mijn ding zijn. Teveel irri's bij elkaar.
Verwijderd
Dan nog te bedenken dat ik bijna bij een vereniging was gegaan
Oud 28-10-2011, 23:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Jezus, ik haat ze echt, die kutalto's van tegenwoordig.

Edit: nou maar goed dat je dat niet gedaan hebt, apaat.
Oud 28-10-2011, 23:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Lololol. Ik zag net iemand verkleed als troll-face.
Oud 28-10-2011, 23:19
Verwijderd
Nu het programma wat ik keek is afgelopen hoor ik dat er hierboven ook iets flink gaande is Dan maar slapen met oordoppen, later!
Oud 28-10-2011, 23:20
Verwijderd
Weltrusten!
Advertentie
Oud 28-10-2011, 23:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gvd, ik vibd dit echt fucking kut. Zeg dan niet dat 't 11 uur begint. Ze zou er kwart voor 12 zijn en ze is er nog niet. Ik sta hier maar te wachten, want ik ken hier niks en niemand.
Oud 28-10-2011, 23:25
Verwijderd
Ga lekker naar huis

Ik ga ook maar slapen. Ik heb toch niets beters te doen, en ik wil morgen nog steeds proberen vroeg op te staan. Dat wou ik vandaag ook, maar dat lukte pas om 10 uur.
Oud 28-10-2011, 23:28
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Gvd, ik vibd dit echt fucking kut. Zeg dan niet dat 't 11 uur begint. Ze zou er kwart voor 12 zijn en ze is er nog niet. Ik sta hier maar te wachten, want ik ken hier niks en niemand.
Bezatten!
Oud 28-10-2011, 23:31
Martiño
Martiño is offline
Willekeurige hete mannen aanklampen!
Oud 28-10-2011, 23:31
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En waarom gaat nou echt iedereen ineens naar halloweenfeestjes? Ik ben er voor geen een uitgenodigd.
Morgen is toch ook een beetje halloween? In ieder geval verkleden.

Ik heb vandaag mijn lederhosen opgehaald.
Oud 28-10-2011, 23:39
Martiño
Martiño is offline
En geen enkel hoedje paste mij ik heb een te groot hoofd
Oud 28-10-2011, 23:41
Verwijderd
Citaat:
Morgen is toch ook een beetje halloween? In ieder geval verkleden.

Ik heb vandaag mijn lederhosen opgehaald.
Yeah true maar ik zou ook wel graag met schmink en alles en gewoon, het leek alsof iedereen naar feestjes was behalve ik en dat vond ik heel even erg omdat want moe.

Oh woei, lederhosen. Ik heb vet veel zin in morgen!
Oud 29-10-2011, 00:39
Verwijderd
En ik ben terug!

Het eerste biertje vandaag was een Deens 1-liter blik. Meh.
Oud 29-10-2011, 01:00
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik kwam net meisjes tegen in dirndl-jurkjes, op weg naar De Kelder (een danscafé hiernaast) en die hadden een stroompje bloed langs hun mond en duivelshoorntjes. Ik kon dat eerst niet plaatsen.
Eentje zei toen ze langsliep: "Is het nog ver, want dit is echt genant!"

Toen pas besefte ik dat het gewoon óók Halloween is.
Oud 29-10-2011, 01:02
Martiño
Martiño is offline
Hmpf, twee feestjes gemist vanavond
Oud 29-10-2011, 01:05
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wat zijn pretentieuze gesprekken?
Oud 29-10-2011, 04:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Lal, ik ben weer thuis. Een klein beetje zatjes, maar niet te. Ik maakte me eerst een beetje zorgen om m'n slettenpanty en korte rokje en te vadsige bovenbenen, maar uiteindelijk heb ik harder en langer gedanst dan wie dan ook. En dat op hakken. Fuck yeah, in your face horkerig dansende skinny bitches. I has indoor stamina! Die vriendin van me was trouwens al vroeg weg met haar vriendje, maar toen heb ik gewoon door gepartyd met een huisgenoot van haar en een grappige nerdy Indo-Hagenees (lekkah!). Over lekkah gesproken, die ginger baardmans die gisteren Brian speelde was er dus ook en potverdrie wat een heterd, maar hij stond met iemand aan te pappen, dus ik heb maar gewoon zoals normaal van een afstandje naar'm gekeken. Eigenlijk maar goed dat 'ie niet dichtbijkwam, want ik zweette (zwat?) Echt als een otter. Ik schrok er zelf van. lal. Maar nu ben ik weer fris en fruitig uit de douche en ga ik lekker slapen in m'n cupcake pyjama. Trusten, kusjedoei!
PS; een of andere troela zei over m'n ribbenkast shirt 'pff, dat is echt ZO cliché ' toen ik langsliep. Fuck jou, kutje, ik had dat shirt al in 2004, toen jij nog in de brugklas zat!
Oud 29-10-2011, 05:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Wat zijn pretentieuze gesprekken?
Er stond een langharige gast, die vast iets kuts als filosofie ofzo studeert, heel hard allemaal stukjes uit britcoms te gillen, alsof 'ie 't zelf verzonnen had. En hij zei alles ook fout, maar alsnog vond 'ie zichzelf massively interessant, want hij bleef maar trots kijken en quotes gillen. En het raarste was nog wel dat hij een groepje discipelen leek te hebben. Een hele meute stond om 'm heen en luisterde aandachtig naar hoe hij niet grappige dingen heel luid gilde op een zeer pretentieuze toon. Het was zo vervelend dat plots de woorden 'Mijn God, wat ben jij een anus' uit m'n mond floepten, maar ze werden overstemd door zijn interpretatie van een ooit leuk stukje uit Black Books.
Oud 29-10-2011, 05:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh ja ik heb ook nog heel hard 'I just had sex' meegezongen, maar pssst...
Spoiler
Oud 29-10-2011, 08:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Trimm je bent tof

Ik ben bluh, moe, en ik moet over een paar uur op de trein nar Schiphol en bleuh maar ik moest wel even lanchen om Trimms verhaal
Oud 29-10-2011, 09:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar ik geloof dat iedereen nog ligt te pitten. Of misschien aan het studeren (Apate??)
Oud 29-10-2011, 09:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg Trimm Snap je nu wat ik haat aan Leiden (en inhoud)

Mogguh, volgens mij voel ik me vandaag wat beter, maar daar kom ik pas achter als ik uit bed kom, denk ik. Na 2 dagen snotteren en een dag geen lucht vind ik deze verkoudheid ook wel genoeg

Maar nu heb ik honger, dus ik ga er maar uit.
Oud 29-10-2011, 09:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Aw, was je ziek LP? Ga dan nu maar lekker eten en thee drinken en bankhangen
Oud 29-10-2011, 09:18
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Zeer eens.

Citaat:
Maar ik geloof dat iedereen nog ligt te pitten. Of misschien aan het studeren (Apate??)
Nee hoor, ik zat op school. Maar inmiddels ben ik thuis.

We moeten voor informatica een lange inboedellijst in Excel overtypen en die lijst is heel raarrrr. Er staan best wel veel normale dingen op (oude auto's, rekenmachines, ijskasten, faksen, boekenkasten, verf) maar ook heel veel vreemde dingen, te weten watertorens, een zomerkamp voor varkens (???), een ontbindend lichaam, opslagen voor piramides en dergelijke. Eigenlijk wil ik heel graag vragen wat voor lijst het is, maar ik durf het niet, want iedereen neemt het maar voor normaal aan en ik durf niet zo goed de ene vragende Nederlander te zijn.
Oud 29-10-2011, 09:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Zeer eens.

Nee hoor, ik zat op school. Maar inmiddels ben ik thuis.

We moeten voor informatica een lange inboedellijst in Excel overtypen en die lijst is heel raarrrr. Er staan best wel veel normale dingen op (oude auto's, rekenmachines, ijskasten, faksen, boekenkasten, verf) maar ook heel veel vreemde dingen, te weten watertorens, een zomerkamp voor varkens (???), een ontbindend lichaam, opslagen voor piramides en dergelijke. Eigenlijk wil ik heel graag vragen wat voor lijst het is, maar ik durf het niet, want iedereen neemt het maar voor normaal aan en ik durf niet zo goed de ene vragende Nederlander te zijn.

Maar jij zit in een andere tijdzone, dat telt niet

Maar wtf, wat een gekke dingen moet jij toch steeds doen op school
Oud 29-10-2011, 09:22
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Maar jij zit in een andere tijdzone, dat telt niet

Maar wtf, wat een gekke dingen moet jij toch steeds doen op school
Cultuurverschil!

En ik vind het hier zo lief. <3 Ik had vandaag een bloedneus op school en alle leraressen gingen zakdoekjes halen, me overstelpen met adviezen ("Tinochka, weet je heel zeker dat je niet een kwartiertje op de bank in de gang wil liggen?") en vragen of het goed ging en ik niet naar huis wilde. Ik had een bloedneus, geen hersenbloeding. Maar het is wel lief!
Oud 29-10-2011, 09:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 29-10-2011, 09:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar raaaaagh ik word echt zo gek ervan dat we nog steeds geen programma hebben gekregen van de excursie! Ik vertrek VANMIDDAG en we gaan naar iets van 20 instellingen en elk bezoek moet voorbereid worden. En ik vertrek dus VANDAAG zo kan ik me toch niet voorbereiden??
Oud 29-10-2011, 09:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Aw, was je ziek LP? Ga dan nu maar lekker eten en thee drinken en bankhangen
Verkouden maar ik voelde me gister zo slecht dat ik dacht dat het zou omslaan in griep. Gelukkig niet! Ik moet alleen nog hoesten als een zeehond, dus als ik zometeen keelsnoepjes haal, komt het allemaal goed
Bankhangen zit er niet in, ik ga naar Zoetermeer, naar mijn beste vriendin die heb ik ook alweer een maand niet gezien
Oud 29-10-2011, 09:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Verkouden maar ik voelde me gister zo slecht dat ik dacht dat het zou omslaan in griep. Gelukkig niet! Ik moet alleen nog hoesten als een zeehond, dus als ik zometeen keelsnoepjes haal, komt het allemaal goed
Bankhangen zit er niet in, ik ga naar Zoetermeer, naar mijn beste vriendin die heb ik ook alweer een maand niet gezien
Ah, maar dan heb je dus wel een leuk dagje voor de boeg wat gaan jullie doen?

Regels voor berichten