Advertentie | |
|
![]() |
|
okay
ik zie haar donderdag en vrijdag weer en dan weer maandag als we dan in de auto zatten hadden we het wel is over liefde zij ging der top 10 van jongens invullen behalve 1 Ik stond er niet dus misschien ben ik die nummer 1 en ik ga haar vriendinnen vragen of ze op mij is dan komt zij het ok wel te weten maar ag begrijp je het zo wel |
![]() |
|
Ik zou het dus gewoon lekker niet aan haar vriendin vragen, maar gewoon wat in de eerste post al duidelijk gemaakt wordt: zoek oogcontact, praat met elkaar en laat haar merken dat je haar leuk vindt (langer aankijken, misschien eens aanraken of bij een aanraking dat langer doen bla bla ). Zoals syori zegt, je wil toch graag dat ze je leuk vindt ipv een slappe zak?
|
Wat hij bedoelt te zeggen is waarom je zo vastbesloten bent om haar via een briefje verkering te vragen in plaats van daadwerkelijk met haar te gaan praten. Als je niet eens met haar durft te praten en je haar opeens een briefje geeft met de vraag of ze alsjeblieft verkering met je wil zal ze waarschijnlijk alleen maar schrikken en aan haar vriendinnen laten lezen die het bijzonder komisch zullen vinden dat je een briefje stuurt om verkering te vragen alsof je nog in groep 6 zit.
Serieus, abort the plan met dat briefje en ga gewoon eens met haar praten en vraag haar mee uuuuuit! Het is zo simpel!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik ben verliefd Plagatje | 4 | 03-05-2015 20:41 | |
Liefde & Relatie |
ik ben verliefd op een meisje waar ik al een tijdje mee bevriend ben tm4u | 6 | 30-12-2014 07:25 | |
Liefde & Relatie |
ik ben verliefd ikke4714 | 3 | 27-10-2012 15:31 | |
Liefde & Relatie |
ik ben verliefd jongenopzoek | 10 | 17-03-2011 22:02 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben verliefd:s Verwijderd | 8 | 18-08-2009 17:48 | |
Verhalen & Gedichten |
ik ben verliefd -->mening aub liesemies | 8 | 31-01-2003 11:37 |