Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Is psychologie doen, dan zelf Japans leren en een JLPT (http://www.jlpt.jp/e/) proberen geen optie?
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daarnaast kan je zelf ook in je vrije tijd nog de taal leren. Die test die ik linkte is een test die je kan maken met verschillende niveau's. Hiermee kan je dan een certificaat behalen die jouw Japanse vaardigheden laat zien (schrijven, spreken, presenteren etc.). Met een steeds hoger niveau zal je misschien ook kunnen werken in een Japans bedrijf, en kan je je favoriete series kijken zonder te moeten wachten op ondertiteling. Een vriendin van me studeert nu Japanse Taal & Cultuur aan de Universiteit van Leiden. Als je wilt kan ik haar wel wat dingen vragen, ook al is het niet op HBO niveau. |
![]() |
|
Ik vraag me dan alleen af of ze Japans aanbieden. Vaak wel via een talencentrum oid, maar op het HBO worden er vaak extra vakken als Frans en Spaans aangeboden, maar geen dingen als Japans. Het kan wel, maar dan kost het je dus wat op privébasis.
Ik zou ook gaan kijken naar wat je later wilt gaan doen qua beroep en je eerste keuze daarop baseren. Er zijn verder altijd bijvakken en extra cursussen te doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het Saaielijk Museum #1868 Verwijderd | 500 | 04-09-2013 19:38 | |
Studeren |
Studies: alfa, bèta, dubbele studies, theater... Livestyle | 13 | 23-04-2013 19:53 | |
Studeren |
2 studies combineren? Notebooks | 5 | 21-08-2012 07:31 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Opleiding Japans combineren met Informatica Sybe | 0 | 11-10-2008 19:33 | |
Studeren |
Geneeskunde combineren met Japans. Verwijderd | 13 | 09-09-2008 21:50 | |
Algemene schoolzaken |
Studies combineren Yab-Yum | 15 | 24-01-2006 19:16 |