Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2011, 09:21
Tom538
Tom538 is offline
Hoi,

Ik ben op zoek naar een programma waar ik zowel, dvd's als cd's als muziek (singles en albums) kan downloaden.

Weet iemand een goed programma ervoor?

Alleen geen spotnet, want daar heb je meerdere programma's voor nodig waaronder eentje met abbo.

Laat het me weten
Oud 09-11-2011, 10:21
Verwijderd
utorrent of gewoon newsgroups met grabit oid.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2011, 10:32
freyk
freyk is offline
Och er zijn verschillende programma's/sites, bijvoorbeeld: itunes, veamer, spotify, grooveshark.

Offtopic: Vraag mij af wat de fb hiervan vind
Oud 09-11-2011, 10:33
Tom538
Tom538 is offline
Citaat:
Och er zijn verschillende programma's/sites, bijvoorbeeld: itunes, veamer, spotify, grooveshark.

Offtopic: Vraag mij af wat de fb hiervan vind
waarom zou fb hier problemen mee hebben?
Oud 09-11-2011, 21:14
sander0106
sander0106 is offline
Het beste kun je gaan downloaden VIA nieuwsgroepen, dit is misschien in het begin lastig maar met de blog in mijn handtekening kom je een heel eind! Succes!
Oud 09-11-2011, 21:14
freyk
freyk is offline
Voor singles maak gebruik van verschillende videostreaming sites en firefoxextensie videodownloader. Films download ik met mijn browser via tijdelijke sharesites (bv megaupload), met behulp van een portal.
Oud 10-11-2011, 05:42
Verwijderd
Wellicht kan iemand me uitleggen welke virussen er zoal verstopt kunnen zitten in MP3's?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2011, 06:37
Verwijderd
Citaat:
Het beste kun je gaan downloaden VIA nieuwsgroepen, dit is misschien in het begin lastig maar met de blog in mijn handtekening kom je een heel eind! Succes!
Nieuwsgroepen zijn zooooo 1995, langzaam, onbetrouwbaar en je moet gaan leren over pariteit. Nutteloos.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2011, 06:39
Verwijderd
Citaat:
Wellicht kan iemand me uitleggen welke virussen er zoal verstopt kunnen zitten in MP3's?
Dat zijn er diversen eigenlijk. Er zitten beveiligingsissues in onder meer ID3 waardoor er kwaadwillende code uitgevoerd zou kunnen worden. Dit hangt uiteraard wel van je player af.
http://www.virusalert.nl/?show=nieuws&id=277

Ten tweede kan het zo zijn dat er in de welbekende gedownloade .rar en .zip files virii verstopt zitten.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2011, 07:32
Verwijderd
Citaat:
Dat zijn er diversen eigenlijk. Er zitten beveiligingsissues in onder meer ID3 waardoor er kwaadwillende code uitgevoerd zou kunnen worden. Dit hangt uiteraard wel van je player af.
http://www.virusalert.nl/?show=nieuws&id=277

Ten tweede kan het zo zijn dat er in de welbekende gedownloade .rar en .zip files virii verstopt zitten.
Ehr, dat geldt alleen voor een Winamp-versie die jaren oud is, not? En dan nog is het een eerder een exploit in Winamp, niet in MPEG1-layer 3.

.mp3.exe -- Ik neem aan dat eenieder extenties voor "bekende" bestandstypes verbergn uit heeft staan, anders ben je wel een heel grote flapdrol. Los daarvan pikt een scanner dat wel op.

Laatst gewijzigd op 10-11-2011 om 17:06.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2011, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Nieuwsgroepen zijn zooooo 1995, langzaam, onbetrouwbaar en je moet gaan leren over pariteit. Nutteloos.
Ik download hier gewoon met 10 mb/ps van mijn nieuwsgroepen waar altijd de nieuwste shit staat :?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2011, 10:47
Verwijderd
Citaat:
Ik download hier gewoon met 10 mb/ps van mijn nieuwsgroepen waar altijd de nieuwste shit staat :?
En nu wil je iets van 10 jaar geleden.... Die .torrent is bij mij met 12MB/sec binnen.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2011, 10:58
Verwijderd
Dat is het voornaamste nadeel van nieuwgroepen ja, maar voor de nieuwste of niet zo oude shit werkt nieuwsgroepen een stuk stabieler en sneller dan torrents bij mij.

Maar niets onbetrouwbaars en langzamer aan dus.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2011, 17:07
WolterB
WolterB is offline
Zullen we het niet hebben over de bekendere torrent-sites hier?
Hoewel downloaden niet illegaal is, is uploaden dat wel en dat doe je ook wanneer je via torrents downloadt.

De berichten daarover heb ik verwijderd/aangepast.
Hoe je aan je software komt moet je zelf maar uit zien te vinden, via hier is het in ieder geval niet toegestaan als het niet op een legale manier gebeurt.
Oud 10-11-2011, 17:07
Verwijderd
Voor HD-content prefereer ik wel usenet boven torrents, omdat ik een grafhekel heb aan hit & run (tegen mijn principes wat betreft BitTorrent) en slechts 1mbit up heb nog
Met citaat reageren
Oud 10-11-2011, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Zullen we het niet hebben over de bekendere torrent-sites hier?
Hoewel downloaden niet illegaal is, is uploaden dat wel en dat doe je ook wanneer je via torrents downloadt.

De berichten daarover heb ik verwijderd/aangepast.
Hoe je aan je software komt moet je zelf maar uit zien te vinden, via hier is het in ieder geval niet toegestaan als het niet op een legale manier gebeurt.
Je weet dat het downloaden van muziek in Nederland legaal is, hm? En je hóeft niet te uploaden. Dat is optioneel.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2011, 17:12
Verwijderd
Bovendien kan je ook genoeg legale dingen downloaden van torrentsites, de beste ts knaap heeft nooit gezegd dat hij illegale shit wil.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2011, 18:21
Verwijderd
Leren downloaden ? duken.nl
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten