Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee, Pr0xy heeft gelijk, wellicht dat de TS wat specifieker aan kan geven welk programma hij dan mist, wellicht zoekt hij zoiets als paint? Want foto-bewerken kan op verschillende niveau's, en de programma's die hierboven staan aangegeven zijn van een andere orde dan 'klik-weg-rode-ogen'-programma's
||
Citaat:
Maar persoonlijk zou ik zeggen: Paint.NET sluit vrijwel aan bij de mogelijkheden van Paint met het voordeel dat je met lagen kunt werken en zo dus bepaalde elementen uit je figuur kun afzonderen (en afzonderlijk verwijderen, zonder een gat in je hele figuur te krijgen). Het enige standaardbewerkingspakket dat ik ken is PhotoEdit dat bij MS Office komt (kan je niet veel mee doen, contrast, brightness, misschien zelfs bijsnijden, maar veel verder gaat het niet). Dan kom je met een deftige viewer (soit XnView, IrFanView, ACDSee) even ver of verder.
||
Citaat:
|
Bedankt voor alle tips en antwoorden, blijkt de foto editer van mijn printer het zelfde te kunnen!
![]() Heb wel >>DEZE<< gedownload en geinstaleerd en werkt heel makkelijk. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Algemeen/Discussie] Open Source ILUsion | 18 | 29-09-2005 03:30 | |
Software & Hardware |
Website keuringen Enlightenment | 422 | 18-03-2004 09:18 | |
Software & Hardware |
[gezocht!] Textverwerker voor bejaarde 486-laptop met Windows 95' Orion16 | 12 | 12-10-2003 13:13 | |
Software & Hardware |
[ico] Windows Icon Formaat deathz0rz | 7 | 08-10-2003 21:35 |