Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2011, 20:16
Sarhos
Sarhos is offline
Hallo allemaal,
Om te beginnen ik ben een jongen van 17, sinds vorige jaar heb ik mijn hart verloren aan een hele leuke meid.
Ik ben met haar in de ''friend'' zone gegaan en heb nooit gedurfd om haar te vragen omdat ze een vriendje had.

Sinds ik haar ken is haar relatie erg verslechterd, Ze zit nu te twijfelen of ze nog door moet gaan met hem. En een zin van haar raakte me erg: I miss your smile but i miss mine more (Op sociaal media geschreven)

Natuurlijk moet ik me niet met haar keuze bemoeien maar in een van onze gesprekken vertelde ik haar dat ik iemand leuk vond, Ik beschreef haar zo'n beetje, Ik vertelde haar dat die meisje dat ik dus leuk vond een vriendje had.
Naar mijn idee begreep ze dat ik haar bedoelde en ze zij tegen me : Als je haar gellukiger kan krijgen dan moet je ervoor gaan!

En ik weet zeker dat ik alles eraan zal doen om haar gellukiger te krijgen, De laatste weken praat ik niet meer met haar en doe ik kortaf omdat ik niet meer als vrienden om wil gaan, Het voelt raar om zo dichtbij haar te zijn en niks te kunnen doen?

Heeft iemand een idee wat ik moet doen? hoe ik verder moet gaan?

Dank jullie wel voor het lezen van mijn verhaal, ik wacht op jullie ideen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-11-2011, 20:39
Schrödinger
Schrödinger is offline
Haar geen aandacht geven gaat er echt niet voor zorgen dat ze geïnteresseerd raakt.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 21:17
Verwijderd
toch ervoor gaan
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 21:20
Sarhos
Sarhos is offline
Citaat:
Haar geen aandacht geven gaat er echt niet voor zorgen dat ze geïnteresseerd raakt.
Schordinger je begrijpt me verkeerd, de reden dat ik kortaf doe is omdat ik aan het twijfelen ben. Ik wil haar niet kwetsen en ze heeft een vriendje om dit moment mijn vraag was juis hoe ik met dit moest omgaan?
Met citaat reageren
Oud 22-11-2011, 11:35
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Schordinger je begrijpt me verkeerd, de reden dat ik kortaf doe is omdat ik aan het twijfelen ben. Ik wil haar niet kwetsen en ze heeft een vriendje om dit moment mijn vraag was juis hoe ik met dit moest omgaan?
haar keuzes respecteren, en een goede vriend zijn. Haar voorzien van advies als ze je mening vraagt.
wachten tot het uitgaat, en dan proberen na een tijdje.
Oud 22-11-2011, 15:38
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
haar keuzes respecteren, en een goede vriend zijn. Haar voorzien van advies als ze je mening vraagt.
wachten tot het uitgaat, en dan proberen na een tijdje.
Dat hoeft dan niet meer, want dan zit 'ie metersdiep in de friendzone en dan is het sowieso einde verhaal.

Ontopic: Contact verbreken, zorgen dat je gevoelens voor haar verdwijnen.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2011, 17:11
Volk
Volk is offline
Citaat:
Dat hoeft dan niet meer, want dan zit 'ie metersdiep in de friendzone en dan is het sowieso einde verhaal.

Ontopic: Contact verbreken, zorgen dat je gevoelens voor haar verdwijnen.
Friendzone is een mythe. In ieder geval niet voor 100% of zelfs maar de meerderheid van de meisjes van toepassing.

Je kunt ook gewoon tegen haar zeggen wat je hier tegen ons zei; dat je meer voor haar voelt, je denkt dat je haar gelukkiger kunt maken en dat het voor jou heel moeilijk om gewoon als vrienden met haar om te gaan.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2011, 18:04
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Wat Volk zegt vind ik ook. Als je merkt dat zij niet gelukkig zijn samen wil niet zeggen dat jij meteen tussen ze mag gaan stoken ofzo maar je mag best tegen haar zeggen dat je het heel vervelend vindt dat het niet zo goed gaat tussen haar en haar vriendje en je vindt dat ze beter verdient en je haar leuker vindt dan alleen op vriendschappelijk niveau, maar dat je het begrijpt als ze er nu nog even niets mee kan vanwege de moeilijke situatie. Laat haar weten dat je haar gelukkiger wilt maken zonder dat je direct stuk wilt maken wat ze nu heeft.
Oud 22-11-2011, 20:01
Dreamer_93
Dreamer_93 is offline
gewoon vrienden blijven? ze gaat zich echt niet gemakkelijker voelen als je opeens zonder duidelijke reden kortaf gaat doen.. gewoon laten merken dat je haar leuk vind, zonder te stoken.. niet meteen erbovenop springen of haar helemaal links laten liggen.. kies een tussenweg
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten