Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
wachten tot het uitgaat, en dan proberen na een tijdje.
||
Citaat:
Ontopic: Contact verbreken, zorgen dat je gevoelens voor haar verdwijnen. |
![]() |
||
Citaat:
Je kunt ook gewoon tegen haar zeggen wat je hier tegen ons zei; dat je meer voor haar voelt, je denkt dat je haar gelukkiger kunt maken en dat het voor jou heel moeilijk om gewoon als vrienden met haar om te gaan. |
![]() |
|
Wat Volk zegt vind ik ook. Als je merkt dat zij niet gelukkig zijn samen wil niet zeggen dat jij meteen tussen ze mag gaan stoken ofzo maar je mag best tegen haar zeggen dat je het heel vervelend vindt dat het niet zo goed gaat tussen haar en haar vriendje en je vindt dat ze beter verdient en je haar leuker vindt dan alleen op vriendschappelijk niveau, maar dat je het begrijpt als ze er nu nog even niets mee kan vanwege de moeilijke situatie. Laat haar weten dat je haar gelukkiger wilt maken zonder dat je direct stuk wilt maken wat ze nu heeft.
|
![]() |
gewoon vrienden blijven? ze gaat zich echt niet gemakkelijker voelen als je opeens zonder duidelijke reden kortaf gaat doen.. gewoon laten merken dat je haar leuk vind, zonder te stoken.. niet meteen erbovenop springen of haar helemaal links laten liggen.. kies een tussenweg
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zij heeft een vriendje Boyyy073 | 2 | 18-12-2016 10:33 | |
Liefde & Relatie |
Ze vond me leuk, heeft nu een vriend, ik twijfel/hoop Worteltjes | 25 | 18-08-2011 20:56 | |
Liefde & Relatie |
vind een ander meisje leuk maar ze heeft een vriend coral1988 | 12 | 18-12-2010 21:12 | |
Liefde & Relatie |
meisje leuk vinden, maar meisje heeft vriend. Volle_Toeren | 24 | 17-10-2008 18:19 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin heeft vriendje, zoent met iemand anders... Verwijderd | 14 | 30-12-2003 20:04 | |
Liefde & Relatie |
Ze heeft tijd voor zichzelf nodig ... cyberfury | 14 | 16-03-2003 14:58 |