Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Misschien moet je gewoon afleiding zoeken. Zoek iemand anders of zoiets, of let er gewoon niet op. Zie haar voor je als een klein kind; je wilt wel aardig zijn maar je doet verder niks. Voortaan is het misschien handiger als je directer bent met meisjes. Vind je ze op het eerste moment niks, dan moet je er ook niet op letten. Vind je haar wel wat moet je er voor gaan, niet eerst vrienden worden. |
![]() |
|
![]() |
Ben sowieso niet direct met meisjes, is nog een soort heikelpuntje bij mij waar i kaan moet werken. Nu gaat dit wel aardig bij haar bijvoorbeeld, maar verder mwoa..
Tjah, en als ze dan zo'n reactie plaatst ach ik hoef toch niet meer op jongensjacht ga je weer lopene deken eh, net op zo'n avond waar je het eigenlijk echt leuk/lollig is komt ze met zo'n reactie uit het niets en ook niet echt logisch waar het over ging. Ga je toch weer denken dat ze iets aan het uitlokken is bij mij.. |
![]() |
|
![]() |
Ahja, maarja het is gewoon zo. Ik vind dat gewoon wat lastiger, zit er nu eenmaal in met mijn tikkie verlegenheid.
Verder vind ik het gewoon lastig om haar uit mijn hoofd te zetten, gebeurt altijd wel iets, tuurlijk ook dingen waar ik te veel achter ga lopen zoeken, maar ook van die dingen waar je je vraagtekens bijzet. Ben er opzich wel klaar mee en wil mijn kop ook wel is ergens anders bij hebben, maar laat dat het afgelopen jaar nou niet echt gelukt zijn... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder lijkt het vooral uit je verhaal alsof je het voor jezelf gewoon nog niet hebt afgesloten, omdat er nooit iets is gebeurd tussen jullie en die kans er wellicht wel geweest is. Zij heeft nu een vriend en er vanuitgaande dat ze verliefd op hem is, maak je niet veel kans denk ik. Je kunt twee dingen doen: haar alsnog vertellen dat je haar leuk vond/vindt (?), zodat je in ieder geval voor jezelf kunt vaststellen dat je íets eraan hebt gedaan. Hoe ze dan ook reageert, je hebt dan wel een vorm van afsluiting. Nadeel is natuurlijk dat het - mocht ze niet ook geïnteresseerd zijn in jou - ongemakkelijk kan zijn als jullie weer samen werken. Tweede optie is om vrienden met haar te blijven en uit je hoofd te zetten dat er meer is. |
![]() |
|
![]() |
Misschien trek ik het uit het verband die reactie, maar het viel me gewoon op, en dan weer net tegen mij.. En tja de kansen zijn er genoeg geweest, teveel zelfs. Als ik alleen al dat nafluiten bekijk terwijl ze al en aantal keer op date was geweest met die jongenen de relatie zelfs in die weken ergens begonnen moet zijn. En als je dan later weer opvangt dat ze in eerste instantie niks van hem wou weten.. Ach, zo zijn er wel meer dan van die dingen, feit is dat ik gefaald heb, keihard.. De enige pluspuntjes dat ik kan bedenken is dat iemand mij wel degelijk leuk gevonden heeft(onzekerheid enzo...) en dat ik er weer van geleerd heb..
tja ik moet er wel op de een of andere manier een punt achter zetten. Haar ontwijken is hopeloos, zeker als collega's, of jemoet ontslag nemen wat eigenlijk stiekem wel door mijn hoofd spookt, niet alleen direct om haar, maar wel zeker deels.. Uit het hoofd zetten is tot op heden nog niet gelukt en als het op deze voet verder gaat zal dat ook wel niet wat worden ben ik bang.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je wilt volgens mij allemaal dingen zien die er niet zijn. Mensen fluiten elkaar constant na maar dat betekent niet dat ze relaties met elkaar willen, zeker niet als de persoon in kwestie verliefd is op een ander. En die opmerking waar je het steeds over hebt betekent echt niets, zoals stuM al heeft uitgelegd.
Gewoon geen contact meer met haar zoeken en haar zoveel mogelijk ontwijken op je werk. Of je zou haar natuurlijk kunnen vertellen dat je haar leuk vindt. Dan word je lekker afgewezen, maar dan is de boodschap in ieder geval wel duidelijk. |
![]() |
|
Die 'ik hoef toch niet meer op jongensjacht' is heel simpel (--> je maakt het moeillijker dan het is)
ze scheurt haar nagel, nou leuk, maar de 'ik hoef toch niet meer op jongensjacht' is heel simpel, aangezien ze bezet is en dus niet meer hoort te rotzooien met andere jongens. of ze nou bedoelde dat het minder mooi is met zo'n afgescheurde nagel of weet ik veel wat voor iets anders doet er niet toe, feit is dat ze bezet is en daarom niet op jongensjacht hoeft. Als je ooit nog iets met haar wilt, zul je gewoon moeten wachten totdat de relatie die ze nu heeft uit gaat. Er zit verder niks anders op (tenzij je besluit haar helemaal uit je hoofd te zetten).
|
![]() |
Het begon allemaal met het feit dat zij mj aantaf leuk te vinden. Voor mij toendertijd compleet onverwachts en mede door een onzekere periode waar ik inzat plua mijn wat moeilijke contact met meiden deed ik niks. Ondankz het feit dat ze wel een aantal keer liet merken mij leuk e vinden...
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ervoor gaan is de enige oplossing. Grote kans dat ze bij haar vriend blijft, maar dan heb je het iig geprobeerd en is het uit je hoofd.
Ik maak er weinig vrienden mee, maar als ik een meisje echt leuk vind en ik pik signalen op dan ga ik er altijd voor, vriend of geen vriend... |
![]() |
|
![]() |
Ahja, op de een of andere manier blijf ik altijd weer hopen. Zal wel door haar komen doordat ik haar telkens zie en dat we wel kunnen lachen, al is sowieso een vrolijke meid. Ze onthoudt ook weer van die dingen dat ik een paar weken terug gezegd heb dat ik dat zou doen etc. En ach, tuurlijk zijn er dingen waar ik teveel zoek, als dat ze me een paar keer op wang tikt met haar hand en dat soort ongein.
Maar op de een of andere manier is het altijd ergens anders voor mij, het weten wat er gebeurd is.. Ergens voel je dat je een kans maakt.. Dan is zoals Bartezz zegt misschien wel de enige oplossing is er voor gaan, in elk geval iets doen.. Want op deze manier krijg ik haar echt niet uit mijn kop.. |
![]() |
|
![]() |
Yup, maar laat het probleem nou net zijn dat ik haar dus totaal niet uit mijn hoofd kan zetten, gewoon door wat er soms weer gebeurt, al stelt het geen donder voor. En ik kan wel ontslag nemen van het werk om het contact te vermijden(want op de werkvloer gaat dat dus never niet lukken), maar of dat nou de juiste oplossing is...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
1. Die opmerking "Ach, ik hoef toch niet meer op jongensjacht." betekent helemaal niets. Zoals stuM al aangaf is het net zoiets als zeggen "Ik hoef toch niemand te versieren" als je knoflook eet. 2. Ze onthoudt dingen die hij heeft gezegd. So fucking what? Ik onthoud ook dingen die mensen zeggen, dat betekent niet dat ik met iedereen een relatie wil. 3. Ze heeft hem een keer nagefloten. Stop the presses! Heel veel mensen fluiten elkaar na, die hebben toch ook niet allemaal besloten om dan maar een relatie te beginnen. De TS ziet signalen waar die er niet zijn en dan ook nog proberen te stoken in een relatie die (for all we know) gewoon goed is (want: ze geeft helemaal geen signalen!). Ik vind dat nogal lomp en wanhopig. |
![]() |
|
![]() |
Of het nou wel of niet terechte signalen zijn, tuurlijk weet ik dat ik achter een aantal dingen teveel zoek(op puntje 3 na ben ik het ermee eens..), maar nogmaals ik krijg haar dus niet uit mijn hoofd, hoe graag ik dat ook zou willen..
Dat dit komt doordat ik zat kansen heb gehad in het begin en al die kansen niet heb kunnen grijpen, dat zit niet lekker. Ja, het is mijn eigen fout en weet ik al wel niet meer, maar dat ik haar nu al twee jaar lang niet uit mijn hoofd krijg is wanhopig, hopeloos en zo zijn er nog genoeg bewoordingen, maar het wil niet... |
![]() |
|
![]() |
Nah op de manier hoe het ging toen etc, en zeker omdat dit vlak na het momen dat ze aangaf mij leuk te vinden.. Neemt niet weg dat dit al weer veelste lang geleden is op hier nog uberhaupt aan vast te houden, weet ik . Maar toch ergens doe je het telkens. weer, zo kan ik nog weet ik hoeveel momenten opnoemen hiero die altijd een verschillende draai gegeven kunnen worden, positief of negatief. En tja, dat ik dat misschien positief doe is misshcien niet zo gek met die gevoelens..
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Liefde & Relatie |
Domper doet zeer, en toch hoop en vooral veel vragen houden FNG | 10 | 21-08-2010 23:12 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 | |
ARTistiek |
eens verliefd, altijd verliefd... Chloe Siere | 6 | 03-09-2001 20:53 |