Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2011, 19:00
Verwijderd
Zo, dan maar.
Advertentie
Oud 29-11-2011, 19:02
Verwijderd
Zowicezo
Oud 29-11-2011, 19:03
Verwijderd
Oud 29-11-2011, 19:14
Verwijderd
Oud 29-11-2011, 19:15
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1847952
IK BEN TE OUD VOOR DIE TOPIC
Oud 29-11-2011, 19:24
Verwijderd
net toen ik terug liep van koor, was er een hele lieve kat die eerst niet naar me toe durfde te komen daarna snuffelde en toen kopjes ging geven. de kat bleef maar schattig doen en ik liep door, kat liep natuurlijk voor mn voeten. ik stak de drukke weg over de kat keek me na zo schattig, ik word er emotioneel van katten zijn echt so chil he.. ja mensen ik een nieuwe vriend.
Oud 29-11-2011, 20:12
Verwijderd
Beef jerky is best lekker!
Oud 29-11-2011, 20:29
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb geen zin meeheeeer
Oud 29-11-2011, 20:31
Miekje*
Miekje* is offline
Waar heb je geen zin meer in, beste Lorelei?
Oud 29-11-2011, 20:40
Lorelei
Lorelei is offline
Opdrachten maken. Ik moet voor allebei m'n vakken leesopdrachten maken. Ze tellen niet voor punten mee maar je moet ze wel maken om mee te mogen doen aan het tentamen. "Inspanningsverplichting". Beetje flauw vind ik het.. je zou verwachten dat je binnen het volwassenonderwijs zelf verantwoordelijk zou zijn voor of je de stof wel of niet leert. Als er nou een werkgroep aanvast zat waarin gediscussieerd werd over de stof oid dan snap ik het wel want een discussie is een stuk interessanter als iedereen ook echt weet waar ze het over hebben.. maar nu is het gewoon puur zodat studenten maar iets te doen hebben. Bweh
Oud 29-11-2011, 20:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah ja, wij krijgen ook regelmatig bezigheidstherapie.
Oud 29-11-2011, 20:46
Verwijderd
Ik heb dat voor bijna elk vak, maar dan moet het wel omdat je anders niets begrijpt van de discussies.
Oud 29-11-2011, 20:52
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Opdrachten maken. Ik moet voor allebei m'n vakken leesopdrachten maken. Ze tellen niet voor punten mee maar je moet ze wel maken om mee te mogen doen aan het tentamen. "Inspanningsverplichting". Beetje flauw vind ik het.. je zou verwachten dat je binnen het volwassenonderwijs zelf verantwoordelijk zou zijn voor of je de stof wel of niet leert. Als er nou een werkgroep aanvast zat waarin gediscussieerd werd over de stof oid dan snap ik het wel want een discussie is een stuk interessanter als iedereen ook echt weet waar ze het over hebben.. maar nu is het gewoon puur zodat studenten maar iets te doen hebben. Bweh
Dat is zeker flauw ja . Zo hebben wij een docente die even niet weet wat ze ons moet gaan leren, dus wij krijgen dan een megagrote opdracht als bezigheidstherapie. En vervolgens moet je je onderzoek en uitkomst daarvan presenteren. En dat zijn dus ook opdrachten die nergens op slaan, yay .
Oud 29-11-2011, 20:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb dat voor bijna elk vak, maar dan moet het wel omdat je anders niets begrijpt van de discussies.
Verschil is wel dat jij in het eerste jaar van je studie zit (toch? of nog op de middelbare school?) en ik in de master. Op een gegeven moment mag er van je verwacht worden dat je ook zonder dit soort nutteloze opdrachten (waar je inderdaad doorgaans ook niets eens op wordt beoordeeld) de stof uit jezelf bijhoudt. Of anders maar niet, dat is eigen verantwoordelijkheid.
Oud 29-11-2011, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Verschil is wel dat jij in het eerste jaar van je studie zit (toch? of nog op de middelbare school?) en ik in de master. Op een gegeven moment mag er van je verwacht worden dat je ook zonder dit soort nutteloze opdrachten (waar je inderdaad doorgaans ook niets eens op wordt beoordeeld) de stof uit jezelf bijhoudt. Of anders maar niet, dat is eigen verantwoordelijkheid.
Eerste jaar van m'n studie inderdaad. Bij ons is het zo dat we veel teksten behandelen, doordeweeks gaan we er dieper op in door middel van discussies bijvoorbeeld, en vrijdag hebben we hoorcollege en worden de hoofdpunten aangestipt en gaan we er even snel doorheen. En inderdaad, op een gegeven moment moet dat toch bij jezelf worden neergelegd, dat vind ik ook
Oud 29-11-2011, 21:11
Miekje*
Miekje* is offline
En nu ga ik even een Engels schema vertalen.
En misschien is het wat arrogant om te zeggen, maar ik voel me meestal een stuk slimmer dan mijn klasgenoten .
Oud 29-11-2011, 21:14
Verwijderd
Nouuuuuuuuu ik zou anderen toch eerder arrogant noemen, kuchdierkuch
Oud 29-11-2011, 21:17
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nouuuuuuuuu ik zou anderen toch eerder arrogant noemen, kuchdierkuch
Niet overdrijven hè.
Oud 29-11-2011, 21:19
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Eerste jaar van m'n studie inderdaad. Bij ons is het zo dat we veel teksten behandelen, doordeweeks gaan we er dieper op in door middel van discussies bijvoorbeeld, en vrijdag hebben we hoorcollege en worden de hoofdpunten aangestipt en gaan we er even snel doorheen. En inderdaad, op een gegeven moment moet dat toch bij jezelf worden neergelegd, dat vind ik ook
Ik zou het ook al anders vinden als we erover zouden discussieren. Dan dient het nog een doel dat je de stof voor een bepaalde tijd gelezen hebt. Maar nu proberen ze je gewoon iets op te dringen.
Oud 29-11-2011, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Niet overdrijven hè.

Citaat:
Ik zou het ook al anders vinden als we erover zouden discussieren. Dan dient het nog een doel dat je de stof voor een bepaalde tijd gelezen hebt. Maar nu proberen ze je gewoon iets op te dringen.
We moesten in de eerste tentamenweek twee tentamens maken per vak, en voor de eerste werd geen punt gegeven maar die moest je wel maken om toegang te krijgen tot het tweede, 'echte' tentamen ;x Ook de mensen die veel fouten hadden gemaakt kregen gewoon toegang, ja eh
Oud 29-11-2011, 21:23
Verwijderd
Oh, Apate, Absinthe, andere liefhebbers naamzoek, Junior Masterchef is begonnen!

Lijkt me echt een leuk programma.
Ik ben echt jaloers op die koters, ik wil ook wel goed kunnen koken, en zij zijn nog zo jong ook

Whehe, een zo'n jochie: 'ik neem nu risico's die ik normaal niet zou nemen'. :')
Oud 29-11-2011, 21:24
Verwijderd
Tss, ze zijn rond de 10, op die leeftijd smeerde ik net m'n eigen boterhammen :')

Wtf 8
Oud 29-11-2011, 21:30
Schrödinger
Schrödinger is offline
Wij hadden vroeger ongesneden brood, want dat was goedkoper!
Oud 29-11-2011, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Zelfs bij werkgroepen vind ik het eigenlijk meestal niet zinvol, want ook daar is het je eigen verantwoordelijkheid om de stof door te nemen.
Oud 29-11-2011, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Wij hadden vroeger ongesneden brood, want dat was goedkoper!
Bedankt voor deze mededeling.
Advertentie
Oud 29-11-2011, 21:39
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Bedankt voor deze mededeling.
Graag gedaan. Meer mededelingen zijn op komst.
Oud 29-11-2011, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Oh, Apate, Absinthe, andere liefhebbers naamzoek, Junior Masterchef is begonnen!

Ik ben echt jaloers op die koters, ik wil ook wel goed kunnen koken, en zij zijn nog zo jong ook

Whehe, een zo'n jochie: 'ik neem nu risico's die ik normaal niet zou nemen'. :')
Hm, ik weet niet of ik dat ook leuk zou vinden, maareh.. waar en wanneer?
Oud 29-11-2011, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Hm, ik weet niet of ik dat ook leuk zou vinden, maareh.. waar en wanneer?
Weet niet, ik kijk sowieso op uitzendinggemist, maar eh..

*zoekt*

Elke dag om 18:30 op Net 5.
Oud 29-11-2011, 21:54
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
OI! Straks komen weer die ster-koeken met kaneel en witte chocolade in de schappen te liggen!

Dat jullie het even weten.
Oud 29-11-2011, 22:05
Verwijderd
Ik vind kinderen op televisie altijd heel vervelend bijdehand.
Oud 29-11-2011, 22:06
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Beef jerky is best lekker!

Prima snaaivoedsel, jammer dat het alleen zo takkeduur is voor een paar stukjes
Oud 29-11-2011, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Ik vind kinderen op televisie altijd heel vervelend bijdehand.
Ik ook hoor, maar als ze goed kunnen koken vind ik dat wel leuk om te zien. Ik kan me daar niks bij voorstellen, ik ging pas voor mezelf koken vanaf m'n 18e.
Oud 29-11-2011, 22:13
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik ook hoor, maar als ze goed kunnen koken vind ik dat wel leuk om te zien. Ik kan me daar niks bij voorstellen, ik ging pas voor mezelf koken vanaf m'n 18e.
In verband daarmee heb ik nog een mededeling: ik moest vroeger al vanaf mijn 13e koken!
Oud 29-11-2011, 22:13
Verwijderd
Citaat:
In verband daarmee heb ik nog een mededeling: ik moest vroeger al vanaf mijn 13e koken!

Erg voor je.
Oud 29-11-2011, 22:14
Verwijderd
Citaat:
OI! Straks komen weer die ster-koeken met kaneel en witte chocolade in de schappen te liggen!

Dat jullie het even weten.
Wat voor zijn dat?

Oh trouwens, Kauwke, tekengerelateerd nieuws: ik heb een privénaaktmodel geregeld voor figuurtekenen Wat heel dubieus klinkt maar er staat natuurlijk geen seks tegenover ofzo.
Oud 29-11-2011, 22:15
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

Erg voor je.
Oh nee, het is wel nuttig om te kunnen koken. Niet dat ik dat kan, want ik ben een waardeloze kok, maar toch.
Oud 29-11-2011, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Oh nee, het is wel nuttig om te kunnen koken. Niet dat ik dat kan, want ik ben een waardeloze kok, maar toch.
Je boerenkool is toch nom?
Oud 29-11-2011, 22:19
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Je boerenkool is toch nom?
Oh ja, die wel.

Ik ben gewoon vaak nogal hard voor mezelf.
Oud 29-11-2011, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Wat voor zijn dat?

Oh trouwens, Kauwke, tekengerelateerd nieuws: ik heb een privénaaktmodel geregeld voor figuurtekenen Wat heel dubieus klinkt maar er staat natuurlijk geen seks tegenover ofzo.
Goed geregeld
Verwijderd
Citaat:

Prima snaaivoedsel, jammer dat het alleen zo takkeduur is voor een paar stukjes
Yeah, zo'n klein kutzakje kost al rap 'n euro of twee Maar het is echt goed te doen, helemaal als je lang met zo'n stukje doet (wat ook het lekkerst is)
Verwijderd
Ik heb 11 uur gestudeerd vandaag. Ik wist niet dat ik dat kon
Oud 29-11-2011, 22:26
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Yeah, zo'n klein kutzakje kost al rap 'n euro of twee Maar het is echt goed te doen, helemaal als je lang met zo'n stukje doet (wat ook het lekkerst is)
Nja, ik ben niet echt zon enorme lange kauwer Pasta en vlees kauw ik ook nooit lang op, ik slik het vaak binnen 2 seconden door.
Oud 29-11-2011, 22:29
Verwijderd
Citaat:

Kun je het toevallig ergens terugzien ?
Oud 29-11-2011, 22:30
Verwijderd
Citaat:
ik heb 11 uur gestudeerd vandaag. Ik wist niet dat ik dat kon

Citaat:
nja, ik ben niet echt zon enorme lange kauwer pasta en vlees kauw ik ook nooit lang op, ik slik het vaak binnen 2 seconden door.
Verwijderd
Citaat:
Kun je het toevallig ergens terugzien ?
Ja op de Net 5-uitzending gemist site
Verwijderd
Citaat:
Nja, ik ben niet echt zon enorme lange kauwer Pasta en vlees kauw ik ook nooit lang op, ik slik het vaak binnen 2 seconden door.
Ik ook, naja, 2 seconden is overdreven, maar ik denk ook dat ik daarom zoveel kan eten en snel weer honger heb. Omdat ik SCHROK.
Oud 29-11-2011, 22:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Nou vooruit, als het lekker vlees is, 3 seconden.
Taai vlees 4 seconden.
Oud 29-11-2011, 22:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik ook, naja, 2 seconden is overdreven, maar ik denk ook dat ik daarom zoveel kan eten en snel weer honger heb. Omdat ik SCHROK.
Ja, ik schrok ook.
Oud 29-11-2011, 22:33
Verwijderd
Ik kan het me niet voorstellen!
Oud 29-11-2011, 22:33
Verwijderd
Ik houd juist heel erg van kauwen. Omnom kauwen. Ik ga nu door een soepfase (elke dag soep <3) en eigenlijk zou ik daar ook beef jerky voor moeten hebben, dan valt er tenminste iets te kauwen. Volgens mij is dat best lekker, door de champignonsoep ofzo.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten