Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2011, 16:33
Sv3nie
Sv3nie is offline
Hallo! Onlangs heb ik een nieuw overhemd gekocht qua lengte zit hij helemaal goed en hij ziet er erg goed uit, alleen zit hij bij de ellebogen wat strak en ook voel ik dat hij strak zit als ik wat lenigere bewegingen maak. Ik koop mijn overhemden altijd in maat S ook al heb ik zelf maat M, omdat ik overhemden altijd wel wat groter vindt uitvallen. Nu is het wel een tijd geleden dat ik een overhemd gekocht heb en ik vroeg mij dus af of het altijd zo is dat hij voordat je hem echt gaat dragen en wassen hij was strakker zit of zou het echt de pasvorm zijn gewoon? Overigens droeg ik meestal tommy hilfiger ( uit Amerika lekker goedkoop) , maar heb een keertje één van chasin' gehaald.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-12-2011, 18:30
girlsetsfire
girlsetsfire is offline
te klein gekocht dus.
Oud 04-12-2011, 17:19
Ludovicoplay
Ludovicoplay is offline
Mweh, weet ik niet hoor girlsetsfire.

Ik draag zelf ook graag overhemden, en het is gewoon best lastig. Ik weet niet hoe oud je bent, maar soms in de pubertijd (ikzelf heb hier in ieder geval de afgelopen 1.5 jaar mee te maken gehad) zijn je lichaamsproporties nog anders dan die van volwassenen of mensen die meer uitgegroeid zijn. Ikzelf heb bijvoorbeeld iets langere armen in vergelijking met mijn romp dan gemiddeld. Daardoor zijn de mouwen bij overhemden die qua romp goed passen soms te kort, en bij overhemden waarbij de mouwen precies goed passen (de regel zegt: tot de voet van je duim) zijn bij mijn romp wat lang.
Ik heb 1 keer gehad dat mijn overhemd bij mijn elleboog scheurde, was een wat ouder overhemd, maar ik baalde er erg van.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten