Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2011, 19:22
another breath
another breath is offline
Hallo!

Aangezien ik oprekoefeningen moet doen om mijn voorhuid soepeler te maken, vraag ik me af hoever je voorhuid tijdens het vrijen effectief naar achter wordt getrokken. (als ik voor de eerste keer seks heb, wil ik niet voor onaangename verrassingen (pijn omdat mijn voorhuid niet soepel genoeg is) te komen staan )

Bedankt!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2011, 01:09
Qwerty333
Qwerty333 is offline
Meestal doe je zulke oefeningen rond 10 jarige leeftijd, als jij daar ook bij hoort zou ik me nog echt niet druk maken.
Maar hij moet er gewoon helemaal zonder spanning/pijn overheen kunnen.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2011, 16:20
Anoniem111
Anoniem111 is offline
Ik heb ook even een vraagje als het mag, ik ben 13 en kan mijn voorhuid ook niet naar achteren trekken ik heb al wel wat oefeningen geprobeert, maar het lukt niet en doet pijn., is het slim om het te laten besnijden?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2011, 23:09
Qwerty333
Qwerty333 is offline
Nee, gewoon blijven oefenen, ik zou hem echt niet willen missen
Met citaat reageren
Oud 06-11-2011, 09:38
veryniceguy
veryniceguy is offline
Citaat:
Ik heb ook even een vraagje als het mag, ik ben 13 en kan mijn voorhuid ook niet naar achteren trekken ik heb al wel wat oefeningen geprobeert, maar het lukt niet en doet pijn., is het slim om het te laten besnijden?
vraag het niet aan "ons"
vraag het aan je huisarts

Ik raad je aan om ff langs de huisarts te gaan als het pijn doet
Met citaat reageren
Oud 20-11-2011, 00:54
jongeboy16
jongeboy16 is offline
op mijn 13 had ik hetzelfde probleem ben nu 16 en raad je aan gewoon veel te rukken doe het wel zachtjes ik trok een keer te hard had toen een wondje op mijn voorhuid dat gaat best wel irriteren. verder raad ik je aan om het bijvoorbeeld onder de douche te doen vond ik uit alles wat ik geprobeerd heb het meest fijn
Met citaat reageren
Oud 20-11-2011, 01:00
Verwijderd
veel glijmiddel gebruiken lijkt me
Met citaat reageren
Oud 10-12-2011, 21:54
mapimapi
mapimapi is offline
Voor een huisarts is dit de normaalste zaak van de wereld. Gewoon even langs gaan.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2011, 00:41
Verwijderd
Vaseline of iets als babyolie, massage olie erop doen en dan gewoon rukken, proberen langzaam en voorzichtig op te rekken. Evt vooraf in bad of douchen zodat het nog soepeler gaat. Er is ook een speciale crème via de huisarts verkrijgbaar die de huid dunner en soepeler word. Als je verder nog vragen hebt, stuur maar een bericht. Succes
Met citaat reageren
Oud 12-12-2011, 20:38
Meesterlijk
Meesterlijk is offline
Citaat:
Hallo!

Aangezien ik oprekoefeningen moet doen om mijn voorhuid soepeler te maken, vraag ik me af hoever je voorhuid tijdens het vrijen effectief naar achter wordt getrokken. (als ik voor de eerste keer seks heb, wil ik niet voor onaangename verrassingen (pijn omdat mijn voorhuid niet soepel genoeg is) te komen staan )

Bedankt!
Als je echt op je vriendin geilt dan zal je een volledige erectie krijgen waar bij je voorhuid helemaal weggetrokken is.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2011, 01:12
Verwijderd
Citaat:
Als je echt op je vriendin geilt dan zal je een volledige erectie krijgen waar bij je voorhuid helemaal weggetrokken is.
Heeft niks met geil zijn of niet geil zijn te maken.. Hij word heus wel geil. Alleen bij sommige jongens/mannen is de opening in de voorhuid gewoon te krap, zodat de voorhuid niet helemaal teruggetrokken KAN worden. Zie ook www.sexwoordenboek.nl zoek op fimosis.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten