Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2011, 21:33
Verwijderd
Ik ben niet dik of te dun maar normaal,
mn schouders zijn ietsjes breder dan mn heupen maar mn middel is nogal dun en van voorkant of achterkant ziet dat er nogal uit als een vrouwelijk lichaam.
Helpt schuine buikspieren trainen om een beetje breder middel te krijgen want dat ziet wat mannelijker uit
en nee ik wil niet dik worden want dan zie ik mijn buikspieren niet meer.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2011, 11:24
HangInThere
HangInThere is offline
Wat ook helpt is geduld hebben en wachten tot je lichaam is uitgegroeid. Je bent nog maar 13! Je hebt dus nog minstens een jaartje of 5 voordat je 'af' bent

Hetzelfde is als een kind van 2 zou zeggen: 'moeder, mijn hoofd is in vergelijking met mijn lichaam wel erg groot'.
Oud 14-12-2011, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Wat ook helpt is geduld hebben en wachten tot je lichaam is uitgegroeid. Je bent nog maar 13! Je hebt dus nog minstens een jaartje of 5 voordat je 'af' bent

Hetzelfde is als een kind van 2 zou zeggen: 'moeder, mijn hoofd is in vergelijking met mijn lichaam wel erg groot'.
ben lichamelijk wel nogal ontwikkeld hoor behalve met mn lengte;p maarja dat valt ook wel mee
Met citaat reageren
Oud 14-12-2011, 22:33
klooterkip
klooterkip is offline
Gewoon wachten. Sporten kan geen kwaad, maar verwacht niet dat je met enkel een paar oefeningetjes ver komt. Als het na je groei nog steeds 'raar' is. Kan je met een huisarts/dokter praten.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2011, 10:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Van zingen gaat je middel ook weg. Ofwel: gewoon de spieren in je taille goed trainen. En verder veel eten.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2011, 11:38
Maup
Maup is offline
Citaat:
Ik ben niet dik of te dun maar normaal,
mn schouders zijn ietsjes breder dan mn heupen maar mn middel is nogal dun en van voorkant of achterkant ziet dat er nogal uit als een vrouwelijk lichaam.
Helpt schuine buikspieren trainen om een beetje breder middel te krijgen want dat ziet wat mannelijker uit
en nee ik wil niet dik worden want dan zie ik mijn buikspieren niet meer.
Beetje moeilijk oordelen zo, pica?
Met citaat reageren
Oud 18-12-2011, 18:33
DmCraanen
DmCraanen is offline
En daarnaast is het best normaal dat je een taille hebt, aangezien er 3 mainstream soorten lichamen zijn voor mannen: A, T en X. A is dus brede heupen weinig schouders, T is weinig heupen brede schouders en X is brede schouders brede heupen en daardoor een taille. Daar is niks mis mee!
Reageren

Regels voor berichten