Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
als je woordjes leert is het heel handig om je te laten overhoren, omdat je dan weet dat je het niet alleen op volgorde kent maar ook als de woordjes in willekeurige volgorde gevraagd worden. ze opschrijven is ook handig zodat je ze ook kan spellen en dus geen spellingsfouten maakt. ik leer zelf vaak door een online overhoor programma te gebruiken (www.wrts.nl of www.woordjesleren.nl) dan voer je de woordjes in (of ze zijn al ingevoerd) en dan herhaal je ze net zo lang totdat je ze allemaal goed kan. een andere tip is ( doe ik zelf nooit, maar is wel verstandig) om op tijd te beginnen, herhalen is heel handig dan onthoud je het beter. hoe je een vak als geschiedenis het beste leert is bij iedereen verschillend. wel kan het bijvoorbeeld helpen om een samenvatting te maken of de belangrijkste begrippen te noteren. bij vakken als natuurkunde, wiskunde en scheikunde is het vooral heel belangrijk om veel opgaven te maken.
ik hoop dat je hier iets mee kan. veel succes! survivingrabbit |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Frans en duits tips om te leren Thew | 9 | 23-01-2013 17:20 | |
Studeren |
Geschiedenis goed leren Verwijderd | 10 | 26-02-2012 12:22 | |
Algemene schoolzaken |
examen stress...help me ;) devilzsangel | 92 | 23-03-2006 22:30 | |
Liefde & Relatie |
Hoe kan ik nu verder gaan dino84 | 10 | 18-03-2003 13:07 | |
Psychologie |
hoe overtuig ik mijn ouders? miep | 14 | 19-05-2002 17:39 | |
Psychologie |
Nare herrinneringen komen weer bij haar naar boven. Hoe kan ik haar helpen? tby | 5 | 14-01-2002 01:25 |