![]() |
|
Verwijderd
|
Ik at ook nooit op school. Of nouja, een keer per twee weken hadden we toevallig iets lekkers thuis en dan nam ik het mee, maar verder had ik gewoon geen zin in op school eten. Bij lange dagen werd ik wel een beetje flauwtjes, maar verder ging dat echt prima.
![]() Maar goed, verder wat iedereen hierboven zegt. |
![]() |
|
![]() |
Ik had dat probleem op de middelbare school ook. Vond boterhammen echt vies om mee te nemen. In plaats daarvan nam ik ontbijtkoek mee of van die liga's. Fruit vond ik ook lekker. Je kan ook van die kleine doosjes yoghurt meenemen. De laatste paar jaren van de middelbare school ben ik ook vaak naar de supermarkt geweest in de middagpauze, maar dat is wel prijzig. Ik ging ook wel eens in de middagpauze bij een vriendin eten die dan dicht bij school woonde. Mijn zus heeft ook een tijdje een tosti-ijzer en een waterkoker in haar kluisje gehad. Dan deed ze boterhammen met kaas tussen het tosti-ijzer en nam ze een beker noodles mee waar ze dan heet water bij deed.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dat staat wel een beetje raar met een waterkoker naar school |
![]() |
|
Hebben jullie geen kantine op school?
De kantinejuf wist na 2 dagen dat ze voor mij een kaastosti moest maken, vervolgens bijna elke dag een tosti gegeten. We hadden ook kipcorns en kaasbroodjes, maar ook gewoon belegde pistoletjes, gezond, kaas, ham.. Misschien een idee? Of neem anders een eierkoek mee inderdaad. Crackers, croissantjes, whatever.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Schijf van vijf: eet jij gezond? Daantje_0705 | 11 | 19-03-2012 21:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Doorschrijven of niet? l-i-e-n-n-e | 7 | 30-06-2008 19:02 | |
Eten & Drinken |
Wat kan ik wel en niet eten? dark princess | 37 | 05-09-2005 18:20 | |
Psychologie |
Vriendin die niet eet. (geen anorexia ofzo) Briseďs | 18 | 20-03-2003 09:40 | |
Psychologie |
Kiezen tussen twee kwaden. (voel me heen en weer geslingerd en weet het niet meer) Snow White | 25 | 24-06-2002 13:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
Happy als ik niet eet... HipTop!!! | 2 | 05-06-2002 22:13 |