Advertentie | |
|
![]() |
||
Even een samenvatting van gebeurtenissen met Cliché's 'doings' daarbij. Ik weet niet of het iets gaat brengen, maar zoals gezegd heb ik het idee dat ze teveel weet. Misschien blijkt nu van niet of weten we het niet, maar ik ga dat nu even proberen nagaan:
Dag 1 - Pro-Anoniem opgehangen Nacht 1 - Icesoul gegeten Dag 2 - The Economist opgehangen Als er aardig wat stemmen op The Economist staan, en Cliché wilde daar eigenlijk ook al op stemmen, neigt ze hier toch naar wolf Snaartje. Vanaf dat moment wordt gelijkspel op Snaartje gecreeërd. Heeft niet echt een zienerige post tegen Snaartje (vind ik), want ze houdt niet vast op Snaartje. Hier wil ze zelfs nog wel switchen naar wolf Yin Li. De enige ziener-like post die dag vind ik die zojuist gelinkte post met deze inhoud: Citaat:
Hier neigt cliché naar Yin Li of Snaartje wolf, met een nadruk op Snaartje. Als Snaartje vraagt waarom zij wel en Yin Li niet, komt Cliché met een gevoelsargument. (tl; dr) De theorieën van Cliché in deze ronde klopten blijkbaar al aardig goed: het hangen van The Economist duidde op het feit dat Yin Li en/of Snaartje wolf was. Dat bleek zo te zijn. Ze komt zienerig over met betrekking tot Fawkes, of haar gevoel zat ook dáár oprecht goed. Nacht 2 - Mariken gegeten Dag 3 - Snaartje gehangen Hier gaat Cliché voor Snaartje en zegt dat ze niet op Fawkes wil stemmen en dat Yin Li haar niet negatief is opgevallen. Benadrukt dit alles nog eens hier. Dit is consistent met dat ze Fawkes in nacht 1 bekeken zou hebben. Het is mij onduidelijk wie ze deze nacht heeft bekeken. Ik denk dat als ze geliefde is met een slechterik dat ze heel iemand anders heeft bekeken, is ze puur ziener dan heeft ze Snaartje gecheckt. Even de volgende dagen in de gaten houden met wie ze vrijpleit om te kijken of ze wellicht een heel ander persoon bekeken heeft. Vindt hier Derk's post 'absoluut niet verdacht'. Iets om te onthouden ik weet niet of het wat betekent. Nacht 3 - Kaylee gegeten. Cliché vindt tijdens nacht 3 Yin Li weinig verdacht meer, hier. Vraagt zich wel af waarom Pluizig Kutje zo stellig is met betrekking to Yin Li. Zegt nogmaals Fawkes niet verdacht te vinden. Zegt tevens "Black Mamba en Japonica zijn ook mensen die ik absoluut niet verdenk." Kan duiden op ziener-actie, maar ook gewoon op analyse van hun stemwijziging na de uitslag. Dit gaat nog steeds over dezelfde post uit de link hierboven trouwens, en kom ik aan het einde dan zegt ze: Ik denk dat ik volgende ronde wel ga stemmen op benbekant of Yin Li, denk ik.. Ik heb het idee dat er veel informatie komt zodra één van die twee weg is. Dit zegt ze dus ondanks dat ze bovenaan haar post nog zei Yin Li weinig verdacht te vinden. Weet zij dat Yin Li wolf is? Tijdens deze nacht kan ze dat op basis van haar ziener-nachten nog niet weten: dat waren er twee, toen zijn Fawkes en waarschijnlijk dan Snaartje bekeken, maar zeker niet Yin Li. Dag 4 - Fawkes gehangen Hier nogmaals zeggen dat ze Fawkes niet verdacht vindt (ja nu weten we het wel). Stemt hier op Rhodium, omdat ze weg moest, maar wilde eigenlijk op Yin Li of mij stemmen. Wéér Yin Li dus, nu kan ze haar bekeken hebben, maar dán had ze wel op Yin Li gestemd toch, als ze echt een oprechte ziener was geweest die een wolf ziet? Nacht 4 - Achterwerk gegeten Dag 5 - Pluizig Kutje gehangen Cliché komt hier met dat ze Black Mamba helemaal niet verdacht vindt. (kan duiden op gezien, hoeft niet) Vindt Pluizig Kutje ophangen een te groot risico vanwege het verlies aan informatie. Maar, Cliché is zelf ziener, dus het is raar dan dat ze Pluizig Kutje niet op z'n minst vreemd vindt, of eigenlijk niet... Cliché wil eerst Yin Li hangen en dan kijken of PK niet fout zat. Ok dit kan uiteraard ook betekenen dat Yin Li in nacht 3 of 4 (lijkt me 4 gegeven haar stem op Rhodium op dag 4!) is bekeken en dat Cliché dáárom PK niet verdenkt. Wil in ieder geval overduidelijk niet op PK stemmen. Ze vindt hier Spaanse Kraag helemaal niet verdacht. Vindt Lady Grey oprecht overkomen. Zegt later nog eens dat ze bepaalde mensen niet verdenkt, waaronder BM en Lady Grey. (duidt allebei niet echt op ziener-actie, kan wel) Wat wel opvalt is dat ze veel mensen wegzet als niet-verdacht en dat is riskant als ziener omdat mensen na je dood dan verkeerde conclusies kunnen trekken. Nacht 5 - Isaja opgegeten. Dag 6 - Yin Li gehangen Benadrukt hier dat ze Black Mamba's functie nog niet weet. Gaat in deze post duidelijk voor het hangen van wolf Yin Li. Ze vindt in deze post Alpaca's niet verdacht (nu heeft ze zo'n beetje iedereen wel eens niet-verdacht gevonden ![]() Neemt hier iedereen mee op Yin Li. Nacht 6 - Rhodium gegeten Onderaan deze post stuurt ze ineens met een erg zwakke meeloop argumentatie naar mij, dat is tijdens de nacht en ze kan dus helemaal niets weten over mijn functie of ze moest mij in één van de vorige nachten gezien hebben. Dat lijkt me ook niet daar ze zoveel mensen níet verdacht vond. Dag 7 - Alpaca's gehangen Zienerpost!! hier! Ze heeft in nacht 6 Black Mamba bekeken. Sure thing. Weet hier ook duidelijk dat Derk goed is en heeft Derk dus in nacht 5 bekeken. hier vindt ze het gevaarlijk om verspreid te staan. Geeft ook geen alternatief. hier neigt ze dan naar mij of kutjeplof en creeert dan eigenlijk alleen nog maar meer verdeeldheid. hier zegt ze een goed idee van de slechteriken te hebben, zegt ze dat ze Japonica niet verdenkt (klopt ook weer met de feiten), en gaat ze voor iemand waarvan ze dan schijnbaar weet dat het een slechterik is en dat ben ik dan (hoi). naast alle niet-verdachten die Cliché heeft, heeft ze dus óók nog een idee over wie er slecht is. Black Mamba is de afgelopen nacht gezien, dus ze wist daarvóór dan al wie er slecht waren? hier zegt ze de functie van Alpaca's niet te weten plus nogmaals dat ze weet dat BM geen slechte functie heeft. hier herhaalt ze precies dat. hier benadrukt ze de functies van Derk en BM weet. Nogmaals, Derk is in nacht 5 bekeken, BM in nacht 6. Tot slot zegt ze Ik zal straks nog even een post maken met mijn verdachten, in het geval ik word opgegeten ;; Hier stond eerst Voordat de uitslag komt zal ik nog even duidelijk laten weten wie er een slechte functie heeft en wie niet, in het geval ik word opgegeten . Jaja dat was veranderd en ik haal het terug; boeiend, dan had ze dat maar niet moeten zeggen huhu. Hieruit blijkt dat ze óók nog eens slechte functies weet. Dus niet alleen weet ze Derk en BM's functie, maar ook nog minstens één slechte. tl;dr => Cliché vindt het hele spel al weinig mensen verdacht. Eigenlijk vindt ze vooral iedereen niet verdacht of helemaal niet verdacht. Wolven Snaartje en Yin Li pikte ze er al wel heel snel uit, en haar post in de derde nacht waar ze eerst Yin Li weinig verdenkt en vervolgens toch voor Yin Li wil gaan is wel apart. Enfin, ga het allemaal na en zie al die overtuigingen over mensen die goed zijn versus hoe snel ze wist wie de wolven waren. Daarnaast valt op dat ze overduidelijk als een ervaren speler post, maar dan toch een enorme slipper maakt met het vrijgeven van een heleboel ziener-informatie in die van afgelopen nacht. Tot slot nog een KORTE analyse over wie ze bekeken heeft: Nacht 1: Fawkes (redelijk zeker denk ik) Nacht 2: Als ze puur ziener is: Snaartje. Als ze geliefde is met een slechte weet ik het niet, dat blijkt niet echt. Nacht 3: Niet heel duidelijk. Yin Li lijkt me niet want dan had ze daar wel tegen gepost. Een andere slechte functie, kan, maar ze ging voor Rhodium en die was onschuldig. Nacht 4: Yin Li (daar was ze wel erg zeker over; hoewel als ze geliefde is met wolf/verrader dan heeft ze deze nacht vast voor iemand anders gebruikt) Nacht 5: Derk Nacht 6: Black Mamba Ze claimt slechte functies te weten, maar dit moet dan al uit nacht 2 of 3 stammen. Waarom is ze daar nooit eerder mee gekomen? Ze weet veel, heel veel, en zat met twee wolven meteen goed, wil een slechte functie boven geliefden eruit stemmen nu, maar moet die slechte functie dan al in nacht 3 ofzo bekeken hebben. Tot zover... wow mijn eerste mega post ever ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
@ BBK: Dat is wel behoorlijk bijdehand. Cliché, ik én jij waren op dat moment in het topic aan het posten. Daarna kwam de spelleider met zijn post. Ik weet dus óók wat daar heeft gestaan. Het klopt dat cliché's post heel anders was nadat ík haar had verzocht om die aan te passen omdat anders het spel niet echt meer leuk werd. Jij vond dat ook, want dat poste je zelfs nog. Daarna heb ík voorgesteld om alle onze posts daarover te verwijderen zodat het verder het spel niet zou verpesten, maar haal je toch aan wat ze in haar post - voordat die wijzigde - gezegd zou hebben.
en als het dan nog zou kloppen... Maar ook dat is niet het geval. Ze had gezegd dat ze verwacht opgegeten te worden, dus dat dat ze voordat de uitslag kwam, nóg een keer duidelijk zou laten weten wie ze verdacht vindt. Maar jemig. Ik geef dit op. Ik geloof Black Mamba niet, zie mijn vorige post. En BBK ook niet, na wat ze hierboven doet. Dus mochten jullie toch meer overtuigd zijn van wat BBK zegt, hang dan vervolgens haar of Black Mamba maar op want voor mij is wel helder dat zíj de geliefden zijn. Agh, waar maak ik me ook druk om eigenlijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoe opvallend is het trouwens dat jíj eerst wel met megaposts kwam Stoer, en nu heel kort door de bocht bent over zowel Cliché als Black Mamba...
|
ja zeg, ik kwam eerst met megapost omdat ik dagenlang thuis was. nu ben ik op mn werk en savonds op studie.
en speel hoe je het spelen wil ![]() Als mensen cliché willen stemmen, vind ik het prima. Misschien zit ik wel helemaal bij het verkeerde eind. Maar aangezien gedacht wordt dat ik haar geliefde ben, ga ik er toch maar even tegenin he. Dus stem vooral met zn allen cliché, of op mij, voor mij part. Als dat er voor nodig is, best ![]() [edit] en prima van je pm naar de spelleider. ik vond de post van Cliché ook neit kunnen. Maar daar is op gereageeerd, ze had het aangepast. jij wou het spel er niet door laten verpesten en nu doe je dit. Iets met een pot en een ketel.[/edit] |
![]() |
||
En ik ga in ieder geval dus op Cliché stemmen. Nog één ding, want ik ben er vanavond niet: laat je niet door Cliché (en Stoer. of wie dan ook haar geliefde is) manipuleren om op mij te stemmen.
Ik weet precies hoe dat gaat, dan gaan ze vlak voor de deadline proberen de stemming op mij te krijgen; hang mij zondag maar dan. Cliché hangen is zonder enige risico's, ze is ziener, leerling wordt ziener, koppel eruit. Is het geen koppel dan komt dat vast volgende ronde bij mij en Black Mamba te liggen, fine, hangen jullie volgende ronde mij op. Dat kan nog prima ook als Cliché geen geliefde is. Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
en dat van dat je eerst niet actief was geloof ik ook hoor. dat had je idd voor het spel aangegeven. Maar het valt me gewoon op; zowel jij als Black Mamba. agh. Ik ga er ook vandoor.
En stiekem heb ik wel respect voor zowel Black als BBK. die laatste post is ook geniaal. ik weet ook niet wat ik nog moet zeggen. deze ronde hebben jullie nog weten uit te stellen door cliché of mij te laten hangen. ik baal trouwens wel - maar dat is onterecht en ligt helemaal aan mezelf - dat ik zoveel energie heb gestoken in theorieen en dat ik volgens mij ook heb geholpen om er slechteriken uit te krijgen (oke, niet altijd, maar wel een paar keer) en bereid ben met iedereen mee te denken en evt. te switchen en dat dat nu allemaal tegen me wordt gebruikt. kan beter mn mond houden en niet opvallen dus. great. |
![]() |
|
Ik heb nog niemand gehoord die op jou gaat dus wat dat betreft heb je niets te vrezen toch? En voor er weer een pot/ketel komt
![]()
|
BBK: Als je tóch niet Black's geliefde ben, dan vraag ik je om nog één keer kritisch te kijken naar wat híj/zíj dit weerwolfspel heefft betekend (voornamelijk onschuldigen verdacht) en wat ik heb betekend. En vergelijk dan ook eens Black met Cliché. Waarom krijgt Black het voordeel van de twijfel?
![]() *snapthetechthelemaalnietmeer* en deze vraag zou ik ook aan de anderen willen stellen. Als je er dan toch voor kiest, en dus niet enkel op basis van die laatste monsterpost - om mij of Cliché op te hangen (ik verdedig Cliché omdat zij enkel verdacht wordt van geliefde zijn in combinatie met mij), dan heb je iig een weloverwogen keuze gemaakt en je niet mee laten slepen. |
![]() |
|
Ik vind de sfeer niet leuk
![]() Cliche ophangen als ze ziener is is wel een erg grote gok als ze geen geliefde zou zijn. Maar als jullie die gok willen wagen, dan ga ik daar in mee. Ik kan nog een uur stemmen. |
![]() |
||
Citaat:
daarom was ik zo fel op BBK. Dat is alweer over hoor. Daarna volgde er alleen nog maar een smeekbede van mij om nog eens héél goed te kijken. Black Mamba's theorie dat cliché geliefde is, is namelijk erop gebaseerd dat ze dat met mij is. ik weet dat ik het niet ben. en waarom krijgt Black meer voordeel van de twijfel dan ik. Volgens mij heb ik echt wel wat meer bijgedragen. Als jullie dan toch Cliché willen stemmen, dan mag dat uiteraard. maar baseer het nu niet op de laatste posts alleen en wees kritisch. Dat is het enige wat ik er nog over wou zeggen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar de meeste mensen zijn toch nog altijd tegen om Cliche te hangen nu? Uit mn hoofd alleen Black Mamba en BBK nu. Uit de posts in dit nieuwe topic zou je haast opmaken dat het nu heel spannend wordt voor Cliche, terwijl er nog maar twee mensen hebben gezegd op haar te willen stemmen.
|
Advertentie |
|
![]() |
||||||||||||||
Verwijderd
|
Voor het gemak hier even de link naar mijn twee posts van vannacht:
- Post 1 - Post 2 Citaat:
Verder: als ik het goed begrijp, zeg je net dat je voor Japonica wilde gaan omdat je BBK16's theorie over Japonica plausibel vindt. Waarom was je dan wél bereid om in hangronde 7 op BBK16 te stemmen? Wie stemt er nou op iemand als je diens theorie over iemand plausibel vindt? Het plausibel vinden van diens theorie is dan toch eigenlijk een teken van vertrouwen of geloofwaardigheid jegens die persoon? Jouw stem op Alpaca's had trouwens weinig met eensgezindheid te maken. Op het moment dat RareVogel zei op Alpaca's te stemmen, was ik allang geswitcht naar Japonica. Er was toen een meerderheid voor Japonica, en er stond maar één stem op Alpaca's (die van RareVogel dus). Toen echter Alpaca's met zijn post kwam dat Cliché wel een goede keuze zou zijn om die ronde op te hangen, was je het opeens met mij eens en wou je ook op Alpaca's stemmen. Toen hebben we nog even een discussie gehad over of het wel verstandig zou zijn om te switchen (ik was zelfs terughoudend over terugswitchen naar Alpaca's), waarna jij toen daadwerkelijk switchte naar Alpaca's (waardoor er toen 2 stemmen voor hem waren) en pas toén switchte ik (waardoor er toen 3 stemmen voor Alpaca's waren). Lees het maar na, ik verzin dit niet: de posts spreken voor zich. Citaat:
En als ik dan geliefde ben met iemand anders, onderbouw dan eens waarom je denkt dat ik geliefde ben - en wie dan mijn mogelijke geliefde moet zijn. Je hebt tot nu toe veel dingen kunnen onderbouwen, Stoer. - maar hier roep je maar wat in het wilde weg. Ik ben benieuwd of je met iets aan kan komen dat zo concreet is als hetgeen ik over Cliché heb kunnen vinden, zoals het feit dat Achterwerk meteen is opgegeten nadat hij zei dat ze geliefde kon zijn, en het feit dat Cliché eerst vrijwel iedereen van het Pluizig Kutje-rijtje van hangronde 1 vrijpleitte maar haar mond hield over wie van hen dan de wolf zou moeten zijn (zie hetgeen ik zei in mijn post). Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het feit dat BBK16 mogelijk een wolf is, zou ook trouwens kunnen verklaren waarom deze nu mijn enige medestander is in de Cliché-is-geliefde-theorie. Als hij wolf is, beseft hij zich nu pas dat hij door de gek is gehouden door zijn medewolf, die een geliefde is (dus hetgeen wat Derk al terecht zei). Hij weet dan dat hij de wolf-geliefde niet kan uitschakelen door op te eten, want als hij dan de eet-PM stuurt naar de Spelleider, zal de wolf-geliefde dan weer een andere eet-PM sturen naar de Spelleider die de vorige eet-PM ontkracht. En zo kan dat dan even doorgaan. Getouwtrek dus, tussen de twee overgebleven wolven. De enige manier voor een gewone wolf om een wolf-geliefde uit te schakelen, is om deze te proberen op te hangen. Nogmaals, ik weet het niet zeker wat BBK16 betreft. Dat is nu ook niet zo van belang: waar het nu om telt, is dat we een geliefde ophangen, en Cliché lijkt mij daarvoor de beste kandidaat. Citaat:
Zie verder ook wat ik zojuist had beschreven, over dat áls BBK16 een wolf is, hij natuurlijk mij meehelpt omdat hij anders niet de wolf-geliefde kan uitschakelen. Citaat:
Oh, en ook wat BBK16 net zei: "Hoe opvallend is het trouwens dat jíj eerst wel met megaposts kwam Stoer, en nu heel kort door de bocht bent over zowel Cliché als Black Mamba... " Laatst gewijzigd op 16-12-2011 om 15:14. Reden: Postlinkjes toegevoegd. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
ik heb gewoon geen tijd om ook monsterpost te maken. die had ik toen ik ziek thuis zat. nu niet meer. mijn hele weekend zit propvol. dus ik hoop dat ik aan mijn onderbouwing toekom. Maar ik snap dat mensen liever meegaan met jou dan. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Stoer., wat vind je er trouwens van dat Cliché jou nu opeens ook tot één van haar verdachten rekent? Daar heb ik jou namelijk ook nog niet over gehoord. Je bent er bij mij steeds vol tegen in gegaan toen ik jou verdacht van geliefde-zijn (toen met Yin Li, maar ook nu dus) en bij haar niet als zij jou verdenkt (waarvan, dat laat Cliché ook weer lekker in het midden), waarom is dat?
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik zal proberen van het weekend, overal op in te gaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
@ Black: ik zit wel echt op mn werk en ik denk dat ik gewoon meer op jouw post dan op die van Cliché gefocust ben ofzo. En dat ze me verdacht vind, is raar. ik vind het sowieso gek om verdacht te worden en ook de redenen waarom ik dat wordt genoemd. Hoe ga ik het voor elkaar krijgen als ik wolf-geliefde ben met Cliché, om al zo vroeg in het spel Snaartje (weerwolf) op te laten hangen? Zou een beetje gek zijn als al mijn medewolven (er vanuitgaande dat ik dat dus ben, zoals jouw theorie was volgens mij) daarin zouden trappen. Snaartje zelf moet dat dus goed vinden, Yin Li en nog een wolf
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Even nog de actuele stemlijst op dit moment:
Black Mamba Derk Boerrigter (1) Stoer. (3) Spaanse Kraag (4) Cliché (6) Lady Grey (8) Cliché Black Mamba (2) Benbekant16 (7) Kutjeplof (9) Stoer. Nog niet gestemd: RareVogel Aangezien ik denk dat Cliché's geliefde een wolf is, zal deze wolf-geliefde dan natuurlijk op mij gaan stemmen. Tussen de stemmers op mij zit dan dus hoogstwaarschijnlijk een neppe stem, waardoor er nu 3 echte stemmen zijn voor mij. Er zijn twee stemmen op Cliché - die van BBK16 kan echt zijn, maar kan ook niet echt zijn. Indien zijn stem wél echt is, dan is er nu wel een sluipende kans op gelijkspel. Niet dat het veel uitmaakt, want als het gelijkspel wordt tussen mij en Cliché, word ik er toch uitgegooid - want de wolf-geliefde wil zijn liefje natuurlijk niet laten ophangen. Wel jammer trouwens dat mensen nog steeds denken dat ik slecht ben of een geliefde moet zijn. Als ik zo wanhopig was om te overleven, denk je ook niet dat ik dan deze hangronde had gepleit om op iemand te stemmen waarvan mensen al eerder hadden gedacht dat deze slecht is - inplaats van voor iemand te gaan die niemand tot nu toe had verdacht (waardoor ik de verdenking alleen maar méér op me vestig). Als ik een slechterik ben of een geliefde, is Cliché allesbehalve de veilige keuze voor mij om te gaan (zeker omdat ik al lang onder vuur heb gelegen dit spel). Mooie geliefde ben ik dan - en mooie slechterik ook. Denk er toch nog maar eens goed over na, mensen. Zo, en nu moet ik even naar de supermarkt, dus ben over een uurtje terug ofzo. Laatst gewijzigd op 16-12-2011 om 17:52. Reden: Stem van Lady Grey toegevoegd en stemwijziging Kutjeplof toegevoegd. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En beetje jammer om je stem zo weg te gooien.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Oh, man, ik vind dit zo spannend! Ik hoop dat de leerling een geliefde is ofzo, zoiets ongevaarlijks. Oeioeioei!
Trouwens, als allebei de wolven geliefden waren geweest, dan hadden ze nu al gewonnen toch, omdat er geen andere wolven meer zijn?
|||||||
Citaat:
Ik heb er met de Spelleider over gepm'd en heb ook mijn post weer aangepast en inderdaad niet gedaan wat ik in dat citaat heb gezegd, maar ik weet nu nog steeds niet wat ik wél en niet mag zeggen. Iedereen mag mij ziener noemen, maar ik mag zelf niet toegeven dat ik ziener ben, want dat is tegen de regels? En iedereen doet uitspraken over wie ik heb opgevraagd en wie niet, maar ik mag het niet ontkennen of bevestigen? Hoe moet ik dan in godsnaam spelen, of mezelf verdedigen? Nou ja, het is gedaan, dus here goes. Citaat:
![]() Citaat:
Moet ik je nu echt gaan uitleggen dat ik bepaalde mensen niet heb opgevraagd? Ik vraag natuurlijk eerst de mensen op van wie ik het zeker wil weten (e.g. Fawkes, want je bent het vast met me eens dat het bij hem heel fijn is om te weten aan welke kant hij staat), en daarna de mensen die ik verdacht vond (e.g. Snaartje en daarna Yin Li). Ik heb RareVogel én Stoer. nog helemaal niets verdachts zien doen en daarom heb ik ze niet eerder opgevraagd. Gisteren kwam toevallig de evilziener langs. Dus ja. Één van die twee is wolf. Citaat:
Waarom zou ik in godsnaam alle functies erin proberen te houden als ik geliefde ben? De wolven hadden het alleen maar fijn gevonden als ze telkens een functie te pakken hadden, lijkt me. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe ironisch dit moge klinken, ik hoop nu ook heel hard dat Derk Boerrigter nog on-line komt en zijn stem ook wijzigt naar Cliché. ![]() Citaat:
![]() Voor degenen die denken dat ik geen geliefde ben, maar dat ik slecht ben (dus dat ik óf wolf ben, óf verrader, óf evilziener). Verklaar dan eens even de hangronde van eergisteren (hangronde 7). Als ik wolf of verrader was, wist ik dan al 100% zeker dat Japonica en Alpaca's onschuldig waren (als ik evilziener was zou ik dat ook al hebben kunnen weten, mits ik goed had opgevraagd - maar kan ook zijn dat ik maar van één van hen de functie zeker wist). Waarom zou ik dan mensen vragen mee te gaan op Alpaca's in dat laatste half uur, als ik toch al weet dat er hoe dan ook een dorpeling uit gaat vliegen? Ik had immers van tevoren al kunnen bedenken dat wanneer Alpaca's onschuldig bleek na zijn dood, ik alleen nog maar méér verdacht zou lijken (omdat Alpaca's mij verdacht vond én omdat ik fout zat). Zeker omdat ik al langer onder vuur lag. Het meest veilige voor mij zou toen zijn geweest om gewoon lekker op Japonica te blijven staan toen ik eenmaal naar haar had geswitcht (omdat er op het moment van mijn switch geen verdere interesse voor Alpaca's was). Dus vertel mij eens even welk voordeel ik er aan heb overgehouden om - als ik slecht was - tóch weer naar Alpaca's te switchen en deze op te hangen? En combineer dat dan vervolgens met deze hangronde, waar ik ervoor pleit om de ziener(-geliefde) op te hangen en alleen maar méér verdacht raak. Op welke manier van zowel mijn terugswitch naar Alpaca's en mijn pleidooi voor Cliché zou ik beter zijn geworden? Weten jullie zeker dat jullie niet in een tunnelvisie zitten wat mij betreft? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*gaat stemlijst aanpassen en tikt dan weer verder aan haar antwoord op Cliché's nieuwste post* |
![]() |
|
Cliche volgens mij zie je zelf ook het nuance verschil wel met wat je mag zeggen en hoe je het mag zeggen om binnen de regels te blijven. Ik heb het nu eenmaal gelezen en weet op basis daarvan dat je een slechte functie hebt gezien. Dat speelt mee in mijn vermoeden en gebruik ik als argument, maar er staat nog wel heel wat meer in mijn post en je had iets soortgelijks al eerder gezegd, dus ik vind eerder dat jij nu op die post blijft terugkomen dan ik.
|||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Daarnaast moet je ook de papieren gelijkspelen niet vergeten, die belemmerden jou en je wolf-geliefde ook. Je wolf-geliefde kon niet zomaar meteen alle goede functies (of de slechte functies die de wolven hielpen) opeten: hij/zij moest ten eerste rekening houden met waar iedereen stond in de stemlijsten bij iedere ronde (want anders kon het negatieve gevolgen voor hem/haar hebben, en dus ook jou), én tegelijkertijd zijn/haar medeweerwolven er van overtuigd laten blijven dat hij/zij ook een gewone wolf is. Als jouw wolf-geliefde steeds met goede hapjes kwam aanzetten, zouden de medeweerwolven op een gegeven moment ook argwaan hebben gekregen. Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
We zitten alweer op een nieuwe pagina, dus bij deze post ik de stemlijst maar weer:
Black Mamba Derk Boerrigter (1) Stoer. (3) Spaanse Kraag (4) Cliché (6) Lady Grey (8) Cliché Black Mamba (2) Benbekant16 (7) Kutjeplof (9) Stoer. Nog niet gestemd: RareVogel Tevens zal ik van dit moment gebruik maken om mijn oproep aan Lady Grey te herhalen (die ik eerder hier al maakte): Lady Grey, je zei dat je niet graag op mij stemde, dus wijzig je stem alsjeblieft naar Cliché. Kutjeplof staat er nu ook bij en de kans is aanzienlijk dat als jij ook onder Cliché gaat staan, RareVogel ook op Cliché zal stemmen. Dan zijn er 5 stemmen voor Cliché en 4 stemmen voor mij. Aangezien er onder mij de wolf-geliefde van Cliché moet staan (en ook zal blijven staan), zijn er dan dus eigenlijk 5 stemmen voor Cliché en 3 stemmen voor mij. Tenzij de "gewone" wolf ook onder Cliché staat, maar dan zijn er alsnog 4 stemmen voor Cliché en 3 stemmen voor mij (dus: toch nog geen gelijkspel). De evilziener en verrader zullen niet met de stemlijst gaan kloten, want ze hebben er baat bij dat Cliché en haar wolfgeliefde het spel uitvliegen. Aldus: als jij en RareVogel ook op Cliché stemmen, is de kans op gelijkspel klein. EDIT: Of zou RareVogel al gestemd hebben? ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 16-12-2011 om 18:52. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Oh, laat maar. Ik zie net deze post van Lady Grey:
Citaat:
Nou, dan zal ik er vanavond wel gaan uitvliegen. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|