Een week geleden ontmoette ik een leuke jongen. Ik ben 14, hij wordt deze maand 15. Hij zit bij een van mijn beste vriendinnen in de klas, ik liep met haar door de gang en toen vroeg hij iets aan haar over huiswerk ofzo en toen stelde zij me aan hem voor. Dit was vorige week dinsdag en sindsdien hebben we elke dag wel gepraat. Hij kwam steeds naar mij toe in de pauze of na school en dan praatten we wat. We kunnen het heel goed met elkaar vinden. Vrijdag hadden we allebei tegelijk een tussenuur en toen liep hij met me mee naar de mediatheek en toen hebben we daar het hele uur gezeten, pratend en lachend. Hij voegde me ook toe op facebook en toen hebben we ook veel gechat. Hij is heel erg knap,lief en grappig en zoals je waarschijnlijk wel doorhad vind ik hem ook best wel leuk. Die vriendin die ons aan elkaar voorgesteld had zegt dat hij me wel leuk vindt en dat idee had ik zelf ook al een beetje, maar ik weet niet zo goed wat ik verder moet doen. Ik ben behoorlijk verlegen dus ik durf hem niet mee uit te vragen of hem te vertellen dat ik hem leuk vind, bovendien ben ik sowieso nogal een kneus op dit gebied. Ik ken hem ook nog niet zo lang dus, al realiseer ik me wel opeens dat ik nu al meer met hem heb gepraat dan dat ik ooit heb gedaan met mijn vorige vriendje, wat best wel sneu is maar oke. Wat kan ik doen?
|