Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2011, 19:21
Verwijderd
Een week geleden ontmoette ik een leuke jongen. Ik ben 14, hij wordt deze maand 15. Hij zit bij een van mijn beste vriendinnen in de klas, ik liep met haar door de gang en toen vroeg hij iets aan haar over huiswerk ofzo en toen stelde zij me aan hem voor. Dit was vorige week dinsdag en sindsdien hebben we elke dag wel gepraat. Hij kwam steeds naar mij toe in de pauze of na school en dan praatten we wat. We kunnen het heel goed met elkaar vinden. Vrijdag hadden we allebei tegelijk een tussenuur en toen liep hij met me mee naar de mediatheek en toen hebben we daar het hele uur gezeten, pratend en lachend. Hij voegde me ook toe op facebook en toen hebben we ook veel gechat. Hij is heel erg knap,lief en grappig en zoals je waarschijnlijk wel doorhad vind ik hem ook best wel leuk. Die vriendin die ons aan elkaar voorgesteld had zegt dat hij me wel leuk vindt en dat idee had ik zelf ook al een beetje, maar ik weet niet zo goed wat ik verder moet doen. Ik ben behoorlijk verlegen dus ik durf hem niet mee uit te vragen of hem te vertellen dat ik hem leuk vind, bovendien ben ik sowieso nogal een kneus op dit gebied. Ik ken hem ook nog niet zo lang dus, al realiseer ik me wel opeens dat ik nu al meer met hem heb gepraat dan dat ik ooit heb gedaan met mijn vorige vriendje, wat best wel sneu is maar oke. Wat kan ik doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-11-2011, 20:39
Mark1991
Mark1991 is offline
Ik snap dat je het spannend vindt en ik vind dat eigenlijk de jongen het initiatief moet nemen. Maar je kan hem natuurlijk wel subtiel laten merken dat je hem aantrekkelijk vindt.
Oud 02-11-2011, 14:22
bierkoning
bierkoning is offline
Maak gewoon een leuk praatje elke keer als je hem ziet.
Leer hem zo beter kennen, en kijk of jullie dezelfde interesses hebben. Dan kun je daar samen leuk over doorpraten.
En kijk of hij naar mate de tijd verstrijkt wat dichterbij je komt staan, of zijn arm om je schouder legt etc.
Dan gaat het vast vanzelf verder
Oud 02-11-2011, 17:55
pubertje7
pubertje7 is offline
ja inderdaad, hem gewoon steeds beter proberen te leren kennen, en op facebook gewoon eens laten merken inderdaad dat je hem wel ziet zitten. Dan heeft hij ook wat meer zekerheid en dan durft hij misscien eerder een stap naar jou toe te doen. misschien is het ook een idee om met die vriendin van jou af te spreken dat jullie met een groepje wat leuks gaan doen. dat hij bijvoorbeeld ook een vriend meeneemt. dan scoort je vriendin misschien ook nog een boy hihi(A)
Met citaat reageren
Oud 12-11-2011, 15:42
Verwijderd
Dank je allemaal Het gaat de goede kant op, we hebben veel gemeen en hebben ook al samen geschilt en we zijn naar de Coffee Company gegaan samen. Mensen beginnen ons nu te vragen of we iets hebben haha. Twee vrienden van hem vroegen mij ook of ik hem leuk vond en vertelden me dat hij mij leuk vind, maar ik weet niet echt of ze me zaten te fokken of wat. Ik hoop natuurlijk dat het waar is. Ik denk wel dat hij me leuk vind, maandag gaan we weer naar de Coffee Company. We zullen zien, I guess
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 15:57
TheHitch
TheHitch is offline
Als ik dit zo lees. Denk ik dat er 2 mensen elkaar erg leuk vinden. Maar de volgende stap moet gezet worden. Dat geef je zelf ook aan dan je daar een kneusje in bent. Maar zoals hier al gezegt word er moet een initiatief worden genomen. Je voelt je toch goed bij hem. Ga wat vaker wat met hem doen. En bouw meer contact met hem op. Dus korte aanrakingen zorgt al voor een vertrouwelijk band samen. Neem de stap en je zal je nog beter voelen. Als je verder nog vragen over hebt kun je altijd een berichtje sturen. Greetz TheHitch.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2011, 20:44
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Als ik dit zo lees. Denk ik dat er 2 mensen elkaar erg leuk vinden. Maar de volgende stap moet gezet worden. Dat geef je zelf ook aan dan je daar een kneusje in bent. Maar zoals hier al gezegt word er moet een initiatief worden genomen. Je voelt je toch goed bij hem. Ga wat vaker wat met hem doen. En bouw meer contact met hem op. Dus korte aanrakingen zorgt al voor een vertrouwelijk band samen. Neem de stap en je zal je nog beter voelen. Als je verder nog vragen over hebt kun je altijd een berichtje sturen. Greetz TheHitch.
idd, en vraag gewoon aan hem of het gevoel wederzijds is, dan kun je lekker verder samen!
Oud 14-11-2011, 21:36
Verwijderd
Hij was me voor Ik ben té blij nu.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2011, 10:29
SayWhat
SayWhat is offline
Gefeliciteerd meid, laat je even weten hoe het was?vast wel leuk neem ik aan...
Met citaat reageren
Oud 27-12-2011, 08:53
TeDaz
TeDaz is offline
Gefeliciteerd!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten