Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hij woont niet ver van me vandaan en ik ken hem aardig goed. Ik heb de gitaar van hetzelfde soort/merk/type ook in de winkel geprobeerd, en hij speelde opzich wel lekker, maar ik ben misschien iets te enthousiast en ik heb liever dat een "objectief" iemand ook z'n mening geeft (mits ie er iets vanaf weet
![]() Oh, hij is trouwens te bewonderen op http://www.ibanez.co.jp/world/countr...therlands.html. Dan resp. op "RG" en "RG270DX" klikken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb er nooit op gespeeld...
http://www.ibanez.co.jp/world/guitar...s/rg270dx.html scheelt zoekwerk voor luie mensen |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
![]() |
![]() ze zien er niet uit, maar spelen heeeeeeeeeeel relaxed, een gitarist die ik ken heeft er eentje..... Zelf ben ik een grote fan van fender telecaster, maar vind de ibanez RG 270 DX wel een hele coole gitaar, succes erme livemusic for life mzzzzzzl P.W.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Een tremolo is dus zo'n "stokje" rechts van de brug (dat is dus waar de snaren ophouden, onderaan de gitaar). Als je hem naar beneden duwt dan komt die brug een beetje omhoog en gaat de toon omlaag, en andersom. Nadeel hiervan kan zijn dat -als je het vaker doet- hij kan ontstemmen. Maar dit neem ik voor lief iig.. Ik jengel er ook niet te vaak achter elkaar aan.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maargoed, dan moet je wel de balletjes van je snaren afknippen (bij het nieuwe systeem dan) en moeilijk doen met imbussleuteltjes... stemmen doe je dan niet meer bij de kop van je gitaar, maar bij de brug
||
Citaat:
![]() /me is n00b gitarist ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ontopic:
Ik zou hem uitproberen, ligt de hals je goed, ben je tevreden over het geluid. Werken de potmeters nog, is de hals recht, is er aan gesleuteld, werkt de pick-up switch. Allemaal dingen die je na moet gaan wil je er niet na een week spelen achterkomen dat er van alles mis is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|