![]() |
||
Citaat:
![]() En wat vind ik van mannen die masturberen? Kan er niets aan doen, ik vind het wel geil. Maar om even de vraag te beantwoorden: Ik zou het pas vreemd vinden als mannen helemaal niet masturberen. Verder denk ik niet dat mannen per se veel meer masturberen dan vrouwen, ook niet in de puberteit. Laatst gewijzigd op 13-12-2011 om 13:39. Reden: Dank je, Lisa. :P |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Uh, iets waar ik tbh nooit over nadenk... En ook niet over na wil denken lol
*shrugs* Het maakt mij niet uit of iemand wel of niet masturbeert, net als dat het me niet uit maakt hoe vaak per dag/week/maand ze het doen...
|
![]() |
Ik vind het eigenlijk wel een fijn idee om te weten dat jouw vent aan je denkt als hij geil is. Daarom heb ik er ook geen problemen mee om te bellen met mijn vriend terwijl hij zich aftrekt. Dat vind ik juist heel erg spannend en het zorgt voor een goede band. Als je in een relatie namelijk vrij over masturberen kunt praten, zowel door de vrouw als de man, zijn er weinig dingen waar niet over gepraat kan worden en vertrouw je je partner beter.
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Kwoots van forumers Miekje* | 34 | 19-07-2009 13:44 | |
Seksualiteit |