Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar tot nu is het nog leuk hoor, hoewel zoetsappig soms, maar ach. |
![]() |
||
Citaat:
|
Het is toch beter voor Afrika als ze geen geld krijgen?
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Zo interpreteerde ik het niet
![]() Maar er wordt niet alleen hulp naar 'Afrika' gestuurd (grote delen van Afrika hebben ook geen ontwikkelingshulp nodig), maar ook naar de Balkan en voormalige oostblokstaten, Zuid Amerika en Centraal en Zuid-Oost Azië.
|
Verwijderd
|
Vannacht werd ik wakker omdat de vogel het plafond aan het beuken was. Toen moest ik de vogel gaan vangen. En het was zeven uur 's morgens en ik was om half vijf gaan slapen. Dat was niet zo leuk.
En ik vind dat ontwikkelingshulp juist helemaal door de regering geregeld moeten worden. Anders vergeet je helemaal landen die nooit in het nieuws komen enzo. Tenzij je een kutregering hebt. Maar dit heb ik net bedacht, dus misschien vind ik over tien minuten iets anders. /poginkje om iets nuttigs bij te dragen |
![]() |
|
Verwijderd
|
Geel, je hebt een topic vergeten te sluiten, trouwens.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik snap niet waar mensen het lef vandaan halen om om loonsverhoging te vragen. En dat bedoel ik niet op de 'dat doe je toch niet'-manier (hoewel het bij LL wel extreme vormen aanneemt) maar meer, hoe durf je zoiets? Echt, ik zie mezelf 20 jaar ergens werken voor hetzelfde schamele loontje, je gaat toch niet vragen of je meer mag?
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat: