Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2012, 16:31
Verwijderd
Continue, vlegels.
Advertentie
Oud 02-01-2012, 16:31
Verwijderd

En kijk dit als je even wil lachen gieren brullen.
Oud 02-01-2012, 16:32
Verwijderd
Ik ga nu de eerste aflevering van 'Een huis vol' kijken
Oud 02-01-2012, 16:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
@Miekje: spelletjes spelen is leuk he ik doe het eigenlijk veel te weinig
Oud 02-01-2012, 16:33
Verwijderd
Spelletjes ja <3
Oud 02-01-2012, 16:34
Verwijderd
Ik ben weer begonnen met Everwood. Ik keek dat vroeger altijd, en ik had er weer zin in. Dus ik ga alles weer kijken.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Waarom kan ik ineens niet meer inloggen op imageshack
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik ga nu de eerste aflevering van 'Een huis vol' kijken
Is dat ook van dat programma 'een huis vol honden'? Want dat is ondoordacht, slecht geeft een totaal fout beeld van honden uit een asiel halen. Bovendien heeft het programma geen educatieve waarde op die manier. Zo.
Oud 02-01-2012, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Is dat ook van dat programma 'een huis vol honden'? Want dat is ondoordacht, slecht geeft een totaal fout beeld van honden uit een asiel halen. Bovendien heeft het programma geen educatieve waarde op die manier. Zo.
Het gaat over 2 families met 12 kinderen er komt geen hond aan te pas tot nu toe
Oud 02-01-2012, 16:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Spelletjes ja <3
pelletjesboks:

Citaat:
Ik ben weer begonnen met Everwood. Ik keek dat vroeger altijd, en ik had er weer zin in. Dus ik ga alles weer kijken.
Oh wow, dat keek ik ook altijd ja Merk alleen wel met veel series die ik vroeger leuk vond dat ze bij nader inzien suf zijn
Oud 02-01-2012, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Het gaat over 2 families met 12 kinderen er komt geen hond aan te pas tot nu toe
Oud 02-01-2012, 16:37
Verwijderd
Citaat:
pelletjesboks:

Oh wow, dat keek ik ook altijd ja Merk alleen wel met veel series die ik vroeger leuk vond dat ze bij nader inzien suf zijn
Ja, het is ook een beetje een experiment van 'hoe erg ben ik sinds m'n 16e ontwikkeld'
Maar tot nu is het nog leuk hoor, hoewel zoetsappig soms, maar ach.
Oud 02-01-2012, 16:37
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oh . Dan heb ik niks gezegd.
Oud 02-01-2012, 16:38
Verwijderd
Echt holy shit, zijn die ouders gek ofzo

12 kinderen, en al die kinderen zélf apart wakker maken op tijd. Als ik 12 kinderen zou hebben dan kregen ze een wekker van me.
Geel
Geel is offline
Ik heb dus Monopoly gespeeld. Heel erg lang. En ik had bijna gewonnen, maar toen stopten we opeens...

En, spreken jullie Monopoly uit als Monopólie of als Monòpoly?
Verwijderd
Ik ben mijn Poelmo dvd kwijt Het hoesje heb ik maar de dvd zelf is al tijden spoorloos
Oud 02-01-2012, 16:39
Verwijderd
Monopólie.
Oud 02-01-2012, 16:39
Geel
Geel is offline
Citaat:
Monopólie.
dat bedoelde ik met dat eerste
Oud 02-01-2012, 16:40
Verwijderd
Monopólie ja! Ik vind Monòpoly de Engelse uitspraak om de een of andere reden
Oud 02-01-2012, 16:44
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik heb dus Monopoly gespeeld. Heel erg lang. En ik had bijna gewonnen, maar toen stopten we opeens...

En, spreken jullie Monopoly uit als Monopólie of als Monòpoly?
Als ik de Nederlandse naam bedoel, 'mónopólie', en als ik de Engelse naam bedoel 'Monòpollie'.
Oud 02-01-2012, 16:58
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Echt holy shit, zijn die ouders gek ofzo

12 kinderen, en al die kinderen zélf apart wakker maken op tijd. Als ik 12 kinderen zou hebben dan kregen ze een wekker van me.
Als ik 12 kinderen zou hebben krijgen ze een postnatale abortus.
Oud 02-01-2012, 16:58
Verwijderd
Kan ook. Maar ik ga mijn kinderen later echt niet zelf wakker maken als ze oud genoeg zijn om wekkers te snappen
Oud 02-01-2012, 17:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik denk dat ik vanavond maar eens als toetje chocolade-ijs en spekkoek neem <333333
Oud 02-01-2012, 17:08
mollerator
mollerator is offline
Huhu ik heb 10%-punt meer loonsverhoging gekregen dan wat ik had gevraagd.
Oud 02-01-2012, 17:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zo, was mijn telefoon toch even bijna dood!
Oud 02-01-2012, 17:09
Martiño
Martiño is offline
Rationeel naamzoek, ik draag de v-halsshirtjes van de WE onder mijn overhemden. Niet duur en gaan lang mee. Je moet dan wel de losse pakken (maar je krijgt korting per 2), niet die in de multipack zitten.
Oud 02-01-2012, 17:14
mollerator
mollerator is offline
Ongeveer de helft van alle nederlanders wil extra bezuinigen op ontwikkelingshulp.best veel.
Oud 02-01-2012, 17:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
De helft van de Nederlanders heeft ook geen flauw benul hoeveel er nu wordt uitgegeven aan ontwikkelingshulp. Maar het bekt wel lekker, 'gewoon geen geld meer sturen naar Afrika'.
Oud 02-01-2012, 17:21
Schrödinger
Schrödinger is offline
Oh, daar ben ik ook wel voor. Laat mensen lekker zelf bepalen welke goede doelen ze belangrijk vinden, waarom moeten de hoge heren in Den Haag dat voor de hardwerkende burger bepalen?
Oud 02-01-2012, 17:21
Geel
Geel is offline
Het is toch beter voor Afrika als ze geen geld krijgen? Omdat ze dan op eigen voeten leren staan en zo? Je kunt wel voedsel sturen naar Somalië, omdat ze daar stikken van de hitte, maar geld was toch niet goed?
Oud 02-01-2012, 17:23
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh, daar ben ik ook wel voor. Laat mensen lekker zelf bepalen welke goede doelen ze belangrijk vinden, waarom moeten de hoge heren in Den Haag dat voor de hardwerkende burger bepalen?
Omdat er dan niet spontaan meer goede doelen worden gestuurd. En we betalen er niet opeens minder belasting om.
Oud 02-01-2012, 17:23
Verwijderd
Ik heb net avondgegeten met chips, walnoten en bier en nu voel ik me een beetje een pauper.
Oud 02-01-2012, 17:24
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het is toch beter voor Afrika als ze geen geld krijgen? Omdat ze dan op eigen voeten leren staan en zo? Je kunt wel voedsel sturen naar Somalië, omdat ze daar stikken van de hitte, maar geld was toch niet goed?
Ontwikkelingshulp =/= 'Geld sturen'
Oud 02-01-2012, 17:25
Verwijderd
O en taart.
Oud 02-01-2012, 17:25
Geel
Geel is offline
Citaat:
Ontwikkelingshulp =/= 'Geld sturen'
Maar, dat onderscheid maakte ik toch al in die post?
Oud 02-01-2012, 17:27
Martiño
Martiño is offline
Zo interpreteerde ik het niet

Maar er wordt niet alleen hulp naar 'Afrika' gestuurd (grote delen van Afrika hebben ook geen ontwikkelingshulp nodig), maar ook naar de Balkan en voormalige oostblokstaten, Zuid Amerika en Centraal en Zuid-Oost Azië.
Oud 02-01-2012, 17:27
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Omdat er dan niet spontaan meer goede doelen worden gestuurd. En we betalen er niet opeens minder belasting om.
Uiteraard, maar waarom zou dat een doel moeten zijn van de overheid?

En natuurlijk betalen we dan wel minder belasting, ceteris paribus.
Oud 02-01-2012, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Huhu ik heb 10%-punt meer loonsverhoging gekregen dan wat ik had gevraagd.
Je hebt m'n rekeningnummer?
Verwijderd
Vannacht werd ik wakker omdat de vogel het plafond aan het beuken was. Toen moest ik de vogel gaan vangen. En het was zeven uur 's morgens en ik was om half vijf gaan slapen. Dat was niet zo leuk.

En ik vind dat ontwikkelingshulp juist helemaal door de regering geregeld moeten worden. Anders vergeet je helemaal landen die nooit in het nieuws komen enzo. Tenzij je een kutregering hebt. Maar dit heb ik net bedacht, dus misschien vind ik over tien minuten iets anders.

/poginkje om iets nuttigs bij te dragen
mollerator
mollerator is offline
Citaat:

Tuurlijk niet, het voorkomt alleen een belastingverhoging.
Oud 02-01-2012, 17:31
Verwijderd
En ik zeg monopóly. Of eigenlijk meer zoiets als munnepoolie.
Oud 02-01-2012, 17:32
Verwijderd
Geel, je hebt een topic vergeten te sluiten, trouwens.
Oud 02-01-2012, 17:32
mollerator
mollerator is offline
Wat ik ook opmerkelijk vind is dat een grote meerderheid niet verder wil bezuinigen op defensie, terwijl daar nog wel 1-2 miljard te halen valt.
Oud 02-01-2012, 17:33
Geel
Geel is offline
Ach, eigenlijk weet ik veel te weinig over zulk soort zaken om er echt over mee te kunnen praten
Oud 02-01-2012, 17:33
Verwijderd
Ik snap niet waar mensen het lef vandaan halen om om loonsverhoging te vragen. En dat bedoel ik niet op de 'dat doe je toch niet'-manier (hoewel het bij LL wel extreme vormen aanneemt) maar meer, hoe durf je zoiets? Echt, ik zie mezelf 20 jaar ergens werken voor hetzelfde schamele loontje, je gaat toch niet vragen of je meer mag?
Oud 02-01-2012, 17:34
Geel
Geel is offline
Citaat:
Mja, nee, ik weet niet. Dat topic had ik al gezien, maar ik heb nog niet besloten of ik hem wil sluiten.
Oud 02-01-2012, 17:35
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Waarom niet? Wij zijn, ondanks crisissen en recessies, een zeer rijk en welvarend land. Ik vind dat we best gezamelijk als land wat bij mogen dragen aan de mensen in de wereld die het niet zo goed getroffen hebben als wij, en daar mag best wel wat belastinggeld naar toe.

Citaat:
Nee, natuurlijk niet. Het geld dat nu niet naar de pot van Ontwikkelingssamenwerking gaat, gaat naar een andere begroting. De individuele burger betaalt niet opeens minder belasting, dus houdt niet opeens meer geld over om bij het goede doel in de collectebus te gooien.
Oud 02-01-2012, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Ik snap niet waar mensen het lef vandaan halen om om loonsverhoging te vragen. En dat bedoel ik niet op de 'dat doe je toch niet'-manier (hoewel het bij LL wel extreme vormen aanneemt) maar meer, hoe durf je zoiets? Echt, ik zie mezelf 20 jaar ergens werken voor hetzelfde schamele loontje, je gaat toch niet vragen of je meer mag?
Als je het geld nodig hebt durf je dat best wel.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Sinds wanneer mogen enquetes niet meer?
Verwijderd
Citaat:
Mja, nee, ik weet niet. Dat topic had ik al gezien, maar ik heb nog niet besloten of ik hem wil sluiten.
Maar het is zo afschuwelijk lélijk!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten