Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2011, 20:02
gangbang
gangbang is offline
hoi,

hoe krijg je redlijk snel en niet al te moeilijk veel spieren?
ik wel er wel veel voor doen maar ik heb geen fitnestoestellen thuis en voor en abbonnent in de fitness heb ik geen tijd.

alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-11-2011, 16:33
Anoniem111
Anoniem111 is offline
Voor armspieren kan je het beste Dumbells kopen, deze zijn niet duur en je kan ze bij de meeste sport winkels kopen.

Als je snel een sixpack wilt hebben moet je vooral Sit ups & push ups doen, begin met weinig en bouw het op, je moet ook niet teveel vet eten en goed op je dieet letten.

http://www.youtube.com/watch?v=Y7zntXR-VmA

Laatst gewijzigd op 15-11-2011 om 16:40.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2011, 23:28
Jefar
Jefar is offline
Google naar anabolen en je vindt genoeg
Oud 17-11-2011, 11:37
Hippie :peace:
Hippie :peace: is offline
Nu ff serieus antwoord:

Door push ups train je je borst en triceps ( je triceps zijn achterkant van je arm, wat 2/3de van je arm bevat. )

Door push ups en pull ups te doen, train je al je borst, rug, triceps en biceps op een zware en goeie manier.

idd voor sixpack heb je alleen een laag vet percentage nodig. Maar om deze nog beter te laten uitkomen, moet je sixpack wel gwn trainen door idd sit ups, crunches te doen enzovoort.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2011, 10:48
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Wat een domme reactie zeg. Het is inmiddels al bekend dat jij nooit serieus kan reageren op een topic, maar zelfs als je anabolen gebruikt moet je trainen, anders heeft het alsnog geen effect.

En nu ontopic: alleen je bovenlichaam trainen gaat er op den duur heel lelijk uitzien. dan heb je wel een gespierd bovenlichaam en dan zitten er van die hele dunne beentjes onder. Als je begint met trainen kan je beter je hele lichaam aanpakken. Hiervoor zou ik uiteindelijk toch een abbo sportschool aanraden (ookal zeg je dat je er geen tijd voor hebt. Met een uurtje trainen per keer kan je makkelijk klaar zijn in de sportschool). Als je die tijd er echt niet voor op kan brengen zul je uiteindelijk toch vastzitten aan trainen met lichaamsgewicht (dus push ups, sit ups en pull ups doen) en dumbells, maar daarmee kan je dus niet je hele lichaam trainen en op die manier zal het waarschijnlijk ook langer duren dan wanneer je een abbo sportschool neemt.

succes
Oud 19-11-2011, 11:01
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
Citaat:
swablr weet hier alles van.
Oud 19-11-2011, 20:45
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
swablr weet hier alles van.
Yup. Dit is wat je doet:

Trenbolone acetate - 150 mg, eens per twee dagen
Human growth hormone (HGH) - 6 iu/dag
Testosterone propionate - 75 mg, eens per twee/drie dagen
Masteron di-propionate - 50 mg, eens per twee dagen met de trenbolone

Na dit, wanneer je 6% body fat bent, doe je dit:

Days 1-25:
GH - 4iu's (2iu's morning/night)
Equipoise - 900mg (3 jabs/week)

Days 26-50:
GH - 4/5 iu's (2.5iu's morning/night)
Equipoise - 900mg (3jabs/week)
Tren A - 100mg (EOD)
Test P - 50mg (EOD/E3D)

Days 51-80:
Test E - 900-1000mg (3 jabs/week)
Tren A - 500mg (5jabs/week) or stick to 100mg (EOD)
Masteron - 50mg (EOD, only if high estrogen)

Days 81-120:
Test E - 1000-1200mg (3jabs/week)
Anadrol - 100-150mg (ED)
Masteron - 50mg (EOD)
GH - 6-8iu's (per day introduced on day 90, possible 6-8iu's EOD)

Succes!
Oud 19-11-2011, 20:47
Verwijderd
Om de dag opdrukken, 3x setjes van 12 proberen. Koop een gainer.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2011, 14:34
Mobius
Mobius is offline
Veel spieren + geen tijd = onmogelijk.

Das net zoiets als ik wil graag douchen maar ik wil niet nat worden.
Oud 20-11-2011, 15:39
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:

Dit sowieso.
Oud 21-11-2011, 00:13
Jefar
Jefar is offline
Citaat:
Wat een domme reactie zeg. Het is inmiddels al bekend dat jij nooit serieus kan reageren op een topic, maar zelfs als je anabolen gebruikt moet je trainen, anders heeft het alsnog geen effect.

En nu ontopic: alleen je bovenlichaam trainen gaat er op den duur heel lelijk uitzien. dan heb je wel een gespierd bovenlichaam en dan zitten er van die hele dunne beentjes onder. Als je begint met trainen kan je beter je hele lichaam aanpakken. Hiervoor zou ik uiteindelijk toch een abbo sportschool aanraden (ookal zeg je dat je er geen tijd voor hebt. Met een uurtje trainen per keer kan je makkelijk klaar zijn in de sportschool). Als je die tijd er echt niet voor op kan brengen zul je uiteindelijk toch vastzitten aan trainen met lichaamsgewicht (dus push ups, sit ups en pull ups doen) en dumbells, maar daarmee kan je dus niet je hele lichaam trainen en op die manier zal het waarschijnlijk ook langer duren dan wanneer je een abbo sportschool neemt.

succes
Wat een haat!
Maarja, ik vind het wel logisch dat je er nog wel bij moet trainen dus dat heb ik er niet bij gezet
Oud 21-11-2011, 15:33
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Wat een haat!
Maarja, ik vind het wel logisch dat je er nog wel bij moet trainen dus dat heb ik er niet bij gezet
In je eerste post zet je alleen neer dat TS maar wat anabolen moet nemen. that's it. als je dan antwoord het willen geven op zn vraag had je gezegd: 'je moet natuurlijk gaan trainen. deze oefeningen (lijstje geven met oefeningen) kunnen daarbij handig zijn. wil je extra snel resultaat, dan kan dit m.b.v. anabolen, maar let wel op, want hier zitten ook negatieve aspecten aan.'

Ik denk dat TS nog steeds de meeste progressie zal boeken als hij gewoon een abbo sportschool neemt en hier 3x per week een uurtje naartoe gaat (3 uur in een hele week, dat valt toch wel op te brengen?)
Oud 21-11-2011, 16:53
Verwijderd
Je moet natuurlijk gaan trainen. deze oefeningen:
opdrukken
gewichtsheffen
touwtjespringen
kunnen daarbij handig zijn. wil je extra snel resultaat, dan kan dit m.b.v. anabolen, maar let wel op, want hier zitten ook negatieve aspecten aan.

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 17:56
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Je moet natuurlijk gaan trainen. deze oefeningen:
opdrukken
gewichtsheffen
touwtjespringen
kunnen daarbij handig zijn. wil je extra snel resultaat, dan kan dit m.b.v. anabolen, maar let wel op, want hier zitten ook negatieve aspecten aan.

Spoiler
Oud 21-11-2011, 23:05
Jefar
Jefar is offline
Ik weet niks van al die zooi, ik heb alleen gehoord dat het werkt. Denk niet dat iedereen alles van die dingen afweet
Oud 22-11-2011, 20:15
Knaagdier
Knaagdier is offline
Ik doe gewoon lekker thuis veel opdrukken en sit-ups elke dag en ik ben vrij gespierd nu.

Duur toch paar maandjes, snel gaat het niet
Met citaat reageren
Oud 23-11-2011, 16:02
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Ik weet niks van al die zooi, ik heb alleen gehoord dat het werkt. Denk niet dat iedereen alles van die dingen afweet
Als je ergens niks van af weet moet je mensen die om hulp vragen geen tips gaan geven...
Oud 23-11-2011, 22:24
Jefar
Jefar is offline
Citaat:
Als je ergens niks van af weet moet je mensen die om hulp vragen geen tips gaan geven...
Hoe kom je er nou bij dat ik er niets van weet?
Oud 24-11-2011, 06:57
Verwijderd
Citaat:
De pot verwijt de ketel, honkballertje.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2011, 14:51
honkballertje
honkballertje is offline
@Jefar
Citaat:
Ik weet niks van al die zooi
@Lusi
ik probeerde slechts mee te denken met Jefar's 'anabolen' post om er nog iets nuttigs van te maken. Ik zou persoonlijk nooit iemand aan de anabolen proberen te zetten, als die persoon nog niet op de top van zijn kunnen zit qua training en voeding (wat bij TS nog zeker niet het geval is, daarom verwijs ik hem door naar een sportschool (moet ie wel naar een goede gaan) waar ze hem persoonlijk kunnen helpen met trainingen en voeding)
Oud 25-11-2011, 15:28
Verwijderd
Dat begreep ik al, het ging ook om andere onderwerpen die hier verder niet besproken moeten worden want dat zou offtopic zijn.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2011, 18:17
klooterkip
klooterkip is offline
Abbo nemen op sport school. Daar laten informeren, boven je onderhoud eten en vooral GEZOND eten. Doe dit voor 1-2 jaar en je zult zeker resultaat zien Verwacht niet dat je met wat sit- en push ups ver komt... Als je geen tijd hebt, stop er dan direct mee of maak tijd.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2011, 21:52
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
ik probeerde slechts mee te denken met Jefar's 'anabolen' post om er nog iets nuttigs van te maken. Ik zou persoonlijk nooit iemand aan de anabolen proberen te zetten, als die persoon nog niet op de top van zijn kunnen zit qua training en voeding
Dan nog, die crap is gewoon gevaarlijk. Waarom het aanraden ervan hier geen ban oplevert is me een raadsel. Het is hetzelfde als wanneer iemand een topic opent 'ik wil afvallen' diegene aanraden om crack te gaan roken.

Hoewel crack je ballen tenminste nog intact laat, en da's meer dan we kunnen zeggen van steroids.
Oud 25-11-2011, 23:07
Verwijderd
Van die steroids krijg je in ieder geval genoeg ballen op andere plekken.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2011, 22:51
Verwijderd
Citaat:

Dit dus
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-11-2011, 23:20
sodamnflossy
sodamnflossy is offline
Chips eten en TV kijken.
Oud 26-11-2011, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Chips eten en TV kijken.
dan krijg je eerder een biervat dan een sixpack :')
Met citaat reageren
Oud 26-11-2011, 23:45
sodamnflossy
sodamnflossy is offline
Citaat:
dan krijg je eerder een biervat dan een sixpack :')
kapot sexy toch?
Oud 26-11-2011, 23:46
NoID87
NoID87 is offline
Citaat:
kapot sexy toch?
ligt lekker zacht
Oud 26-11-2011, 23:47
sodamnflossy
sodamnflossy is offline
Citaat:
ligt lekker zacht
kun je ook nog eens een dekentje van warme en zachte vetrollen over je heen trekken als het koud wordt ;9
Oud 27-11-2011, 21:48
Knaagdier
Knaagdier is offline
Dit ben ik, door 1 keer per week sportschool

Met citaat reageren
Oud 01-12-2011, 08:19
Jessytjuh
Jessytjuh is offline
beest...zal je wel aanleg hebben! Probeer een beetje vaker te gaan, ben benieuwd hoe je vorderingen zijn als je eens een vier weken lang, 3 keer per week gaat, incl een beetje klein beetje cardio....
Met citaat reageren
Oud 02-12-2011, 15:21
Aether
Aether is offline
Als dat de benaming "beest" krijgt wil ik wel eens zien wat ze van arnold denken op 17 jarige leeftijd
Met citaat reageren
Oud 03-12-2011, 11:27
honkballertje
honkballertje is offline
ik hoop eerlijk gezegd dat Jessytjuh een grapje maakte over dat 'beest' want zoveel stelt dit natuurlijk niet voor voor iemand van 17
Oud 03-12-2011, 12:33
Verwijderd
Ja, want uiterlijk blijft natuurlijk altijd het belangrijkste als het gaat om sport.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2011, 13:45
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Ja, want uiterlijk blijft natuurlijk altijd het belangrijkste als het gaat om sport.
nee, maar jammer genoeg is het wel voor een groot deel van de mensen de reden dat ze naar de sportschool gaan.
Oud 03-12-2011, 16:23
Aether
Aether is offline
Citaat:
ik hoop eerlijk gezegd dat Jessytjuh een grapje maakte over dat 'beest' want zoveel stelt dit natuurlijk niet voor voor iemand van 17

Arnold op 16.5 jarige leeftijd
Just sayin'
Met citaat reageren
Oud 03-12-2011, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
nee, maar jammer genoeg is het wel voor een groot deel van de mensen de reden dat ze naar de sportschool gaan.
jammer dat je er zelf dan nog op in gaat
Met citaat reageren
Oud 07-01-2012, 00:39
Richke
Richke is offline
Ikben 13 jaar oud, weeg 55 kilo en ben 1.70m heb nog een beetje "vet" misschien moet er nog een halve kilo van af
Toch wil ik graag een wasbordje! Ik doe nu een week lang zit ups etc. Maar zie geen verschil!? Hoe lang duurt dat?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2012, 00:43
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
Ik train zelf ook met Dumbells , heb ze bij de Bristol gekocht. volgens mij 35 euro voor een dubbel met 4 verschillende gewichtsschijven. Elke dag gewoon vol pompen en 1 dag pauze (zondag) al gauw ga je resultaat zien.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2012, 21:30
Wesel
Wesel is offline
Ik train 2a 3 keer per week + 1 keer wedstrijd .
Training duurt 1,5uur en wedstrijd 1uur.
Ik weeg 75kg en ben 1m83 en redelijk gespierd ALS ik wat gezonder zou eten had ik een sixpak nu zie je maar 2blokjes.
Ik doe buiten training nix van sport allee40 min per dag fietsen 20heen 20terug na sgool.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 21:32
Verwijderd
een sixpack of niet ligt aan je mentaliteit. Als je 'graag' een sixpack zou willen gaat het je niet lukken. Een sixpack krijg je alleen met een vetpercentage van 12% of lager. het liefst zelfs 10%. Het is hard werken voor zo'n vetpercentage maar als je het echt eil, lukt het je ook. Dan hoef je nog maar een weekje je buikspieren te trainen en je hebt een sixpack. Alleen een sixpack zonder borst en armspieren ziet er niet uit . Daarom moet je de rest van je lichaam ook trainen. Het is mogelijk om je hele lichaam thuis te trainen maar doen moet je wel heel veel discipline hebben. Beter ga je naar de sportschoolen train je daar alles.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2012, 14:14
Zeepje
Zeepje is offline
Citaat:
Ik train zelf ook met Dumbells , heb ze bij de Bristol gekocht. volgens mij 35 euro voor een dubbel met 4 verschillende gewichtsschijven. Elke dag gewoon vol pompen en 1 dag pauze (zondag) al gauw ga je resultaat zien.
Als je na elke dag training een dag rust neemt gaat het nog een stuk sneller.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2012, 19:02
blackwolfofnatu
blackwolfofnatu is offline
een sixpack is niks anders dan dieetën en sporten, je vetpercentage moet laag zijn, maar je spiermassa hoog.

zorg dus dat je een dieet heb waarmee je evenveel calien binnenkrijg dan je dagelijks verbrand en ga er dan nog (geloof 10% maar iig wat)onder zitten. hierdoor kom je energie te kort dat je lichaam dan uit vet ga halen

daarnaast het sport gedeelte, doe gewoon om de avond een soort van workout achtig iets. bijvoorbeeld 10 pushups 3 setten, ook zoveel situps, en dan bijvoorbeeld nog wat crunchen en dan merk je vanzelf dat er wat gebeurt. maar denk erom binnen een maand kan je geen sixpack kweken! en zowel dan is dat ongezond en gevaarlijk!

suc6 ermee
Oud 19-01-2012, 19:38
Verwijderd
ik doe gewoon iedere avond een kwartiertje sit ups
en doordeweeks gewoon sporten natuurlijk
werkt wel redelijk niet verwachten dat je na een week een sixpack hebt ofso maar je zal geen dagen lang spierpijn hebben ofso
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten