Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2012, 00:24
panbesioo
panbesioo is offline
Hallo jongens

Heb eigenlijk een best groot probleem waar ik mij voor schaam,
als ik me aftrek (zonder mijn voorhuid) over mijn eikel te laten glijden kan ik gewoon goed aftrekken, maar als ik wil aftrekken met mijn eikel ontbloot, knelt mijn eikel haast wel af.
Lijkt een beetje op de spaanse kraag Ñ_Ñ..

Nou kan ik dus ook niet sex hebben wanneer ik dat ooit wil gaan doen.
Want dan moet mijn voorhuid soepel kunnen glijden.

Waarschijnlijk moet ik besneden worden, en daarvoor heb ik een paar problemen.

-Mijn ouders weten dit niet, en ik schaam mij ZO ERG om ze dit te vertellen.
mijn moeder neemt me toch nooit serieus, me vader is een optie maar waarom durf ik het toch niet..

Dan kan ik anoniem gaan, maar kost de operatie 650€ dus moet wel verzekerd zijn (mijn ouders zijn dat) dus moet het ze vertellen, MAAR HOE!?

-Word je plaatselijk verdoofd op mijn leeftijd? (ben 14 namelijk)
En waar gaat die naald dan in?.. mijn eikel of mijn huid ?
Of word ik onder narcose gebracht?

-Kan ik er met de dokter over hebben hoe het eruit kan gaan zien? want je hebt 3 soorten besnijdenissen had ik opgezocht, strak en los gesneden en dan nog iets met de voorhuid, of bepaald hij dit ? wat het beste is

Heel erg bedankt jongens :x -zucht-

Groeten een wanhopige ik D:
Met citaat reageren
Oud 08-01-2012, 10:07
bambambam
bambambam is offline
Het is verstandiger om even met al die vragen naar de huisarts te gaan, want zoals jij waarschijnlijk al weet, heeft hij een zwijgplicht, en pas als je genoeg weet en echt zeker weet dat je het wilt, kun je naar je ouders stappen.

Daarnaast kan je ook gewoon zeggen dat je er last van hebt bij het plassen ipv masturberen, misschien dat dat wat minder genant over komt.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2012, 11:48
Pluis
Pluis is offline
dit past beter op lichaam en gezondheid, dus daar verplaats ik het topic naartoe.

Verder zou ik het toch met je pa erover hebben, je zou bijvoorbeeld ook kunnen zeggen dat je het doordat het zo nauw is niet goed kunt schoonmaken als je het niet over masturberen wilt hebben. Wat je óók kunt doen, is eerst zelf een afspraak maken met je huisarts (daar kan je ook alleen wel naartoe) en dan je huisarts vragen of hij het wil overleggen met je ouders.

Over het geld hoef je je iig geen zorgen te maken, dat vergoedt de verzekering wel.

Verder wordt er door de urologen (dat zijn de artsen die de urinewegen als specialiteit hebben) over het algemeen maar 1 soort besnijdenis geadviseerd en dat is gewoon de voorhuid er helemaal afhalen. Al die andere operaties geven namelijk het risico dat de vernauwing terugkomt. Bij jongens jonger dan 18 wordt de operatie onder algehele narcose gedaan

Regels voor berichten