![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien knelt een bh 's nachts, dus ik kan me voorstellen dat die slechte doorbloeding je borsten niet echt mooier zullen maken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En je durft je echt niet meer zo snel blood te geven aan een jongen ![]() Als je zoiets hebt meegemaakt, als een relatie hebben met een jongen, die het uitmaakt om je borsten... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik geloof niet dat ze erdoor groeien door geen bh te dragen, bij een goede kennis van mij zijn de borsten slap.... zij sliep altijd zonder bh, en haar tepels zakken iets naar beneden.
ik slaap al sinds mijn 14e, [nu 19] met bh aan =] ik vind het gewoon fijn als mijn borsten ondersteuning hebben tijdens het slapen, want als ik zonder bh slaap... dus als ik samen met mijn vriend ben xD, .... ik voel ze gewoon zitten ;p nja niet ofzo dat ik er bang voor ben maar dat vind ik vervelend, en volgens mijn vriend heb ik mooie ronde borsten, tepels lopen mooi naar voren, gezonde groote cup maat B begin C =] dus jah het is volgens mij net wat je maar prettig vind, en als bh ervoor zorgt dat mijn aders minder bloedsomloop hebben, dan had ik nu nog steeds miss wel maatje A gehad ;p, dus jah volgens mij maakt het niet echt uit hoe je slaapt, want ze groeien toch wel ;p kusjes sweet-deni ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|