Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Sowieso lijkt het me voor de TS ook geen fijn idee dat hij dit meisje onder druk heeft moeten zetten om voor hem te kiezen en dat ze dit niet helemaal uit zichzelf heeft gedaan. Overigens denk ik ook niet dat het in zijn voordeel gaat werken als hij haar een schuldgevoel aanpraat. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ja, maar jij schijnt niet te begrijpen dat haar getwijfel al genoeg duidelijkheid geeft. Ze vindt je niet leuk genoeg, anders zou ze niet zo moeilijk doen. Wil jij nou echt een relatie met iemand die maar schoorvoetend toegeeft? En als je haar om duidelijkheid gaat vragen kunnen er twee dingen gebeuren: 1) ze geeft toe omdat ze je niet helemaal kwijt wil raken, en dat lijkt me voor jou niet gewenst, want daarmee verdwijnen haar gevoelens voor die andere jongen heus niet, of 2) ze zegt dat ze je niet wil, omdat ze (zoals ik al zei) je niet leuk genoeg vindt en geen relatie aan wil gaan met iemand die ze niet leuk genoeg vindt (nogal logisch ook).
Je blijft duidelijkheid willen terwijl je die wat mij betreft al hebt. Jij doet alsof de keuze alleen bij haar ligt. Jij hebt ook een keuze en je kunt kiezen om geen tijd en aandacht te verspillen aan iemand die jou blijkbaar niet leuk genoeg vindt. |
![]() |
|
![]() |
'Jij doet alsof de keuze alleen bij haar ligt'----> Is dit dan niet zo...?
Ik heb inderdaad ook een keuze, en die keuze is al gemaakt. Als er vandaag niets gebeurd hoeft het voor mij inderdaad nietmeer. Je (Vowel) zegt ook dat ik al duidelijkheid heb. Als ze zegt dat ze er zelf nog niet helemaal uit is, is dit voor mij geen duidelijkheid. Misschien betekent dit in 'meisjestaal' dat ze mij daarmee op een vriendelijke manier afwijst, maar dat weet ik dus niet. Ik ben geen Don Juan, het is dan ook daarom dat ik om advies kwam vragen op dit forum. Thx voor je reactie anyway |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Natuurlijk is dit niet zo. Jij kunt toch ook kiezen om geen tijd meer te verspillen aan haar? Citaat:
Citaat:
Ik snap niet wat er zo vreemd is aan mijn posts.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zoals je ziet heb ik alle verstand in pacht als het op vrouwen aankomt ![]() Jan, succes vanavond (:. stiekem ben ik feminist, kan het niet gewoon niet laten zo af en toe iets mafs te zeggen over vrouwen. Val er nu eens niet over.
|
![]() |
Het was niet mijn bedoeling om een discussie uit te lokken hoor
![]() Maar ze had gezegd dat ze op ons alletwee verliefd is. En nuja Vowel, moest ze voor mij kiezen laat ze die andere jongen wel vallen neem ik aan? Want aan 'delen' doe ik uiteraard niet mee. Dat wil ik haar ook proberen duidelijk te maken straks. Dat ze, moest ze het willen proberen, ze wel voor mij kiest en niet blijft jammeren over die andere jongen. Anders hoeft het voor mij niet, ik ben geen 'backup' voor die andere jongen. Bedankt voor me succes te wensen, LeMiserable ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Er kunnen natuurlijk duizenden redenen zijn waarom dit meisje twijfelt, maar zoals de TS het uitlegt gaat het hierom: Zij heeft "gevoelens" voor twee mannen en weet niet wie ze moet kiezen. Dat was voor mij genoeg reden geweest om er geen tijd meer in te stoppen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Het is best mogelijk om voor meer dan één persoon gevoelens te hebben, dan valt het kiezen tussen degene met wie je graag een relatie zou willen of degene met wie je alleen wat wil rommelen. Voor wie heb je het meeste over, wie kun je niet missen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
En kipje Saaipoot met 't verbrande teentje №1571 Verwijderd | 500 | 09-12-2011 15:58 | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 54 Fantôme | 500 | 15-12-2008 21:07 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat kost een mensenleven? NOU? IGRA | 56 | 15-08-2004 23:50 | |
kunnen we ooit naar andere zonnestelsels? burningonsunday | 27 | 22-04-2003 21:12 | |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Islam!!!!!!! nu even mijn verhaal a.u.b. Vervreemd | 131 | 06-12-2002 21:33 |