Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou eerst eens met je ouders gaan praten, hoezo moet jij 2 weken naar hem toe?
Zijn je ouders wel goed wijs? Weten ze dat jullie samen slapen, en hij (seksuele) toenadering zoekt? Willen ze hun eigen tienermoedertje thuis of zo? Ik zou weigeren naar hem toe te gaan, als ze een goedkope babysitter zoeken (om zelf met vakantie te kunnen?) zoeken ze maar wat anders. Maak heel duidelijk dat het over is en jij hem echt Dit zeggende, krijg ik het vermoeden dat om een traditioneel oosterse religie gaat... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet t niet, ik ga dus naar hem toe maar hij smst me ook niet meer als hij gaat slapen enzo terwijl hij het al 6 maanden wel doet,
Ik ga eens kijken hoe het deze vakantie gaat en misschien krijg ik mn 'houden van' wel terug. Hij is wel heel lief voor mij want ben nu al 3 maanden ziek. En dat duurt nog langer hij is wel heel erg zorgzaam. Bedankt voor de tips ik kijk het nog even aan en dan ga ik mn besluit nemen. Oja ik ben 15 niet 12 of 13 hoor. Ben alleen nieuw op scholieren en oja wat betekent TS? Xx |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat heeft mn lever nu aangetast. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Stafylokokken (huidbacterien) in sperma, plasbuisonsteking. Helpp! angstofniet? | 3 | 18-09-2011 13:36 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben 16 hij is 23 marina16 | 20 | 31-07-2010 12:00 | |
Studeren |
Helpp... anahita_me | 31 | 02-09-2008 19:28 | |
Liefde & Relatie |
helpp!! munsu | 12 | 06-08-2007 14:32 | |
Liefde & Relatie |
Wij op dezelfde jongen?! helpp HilaryGirl15 | 47 | 03-12-2004 14:27 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Helpp!!!!! tjitsie | 1 | 23-11-2001 15:30 |