Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2002, 12:33
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
als je niet echt van trance houdt, maar wél van discotheken, waar vnml beetje top-40/feestmuziek/r&B wordt gedraaid.. Iemand n tip??
Advertentie
Oud 27-07-2002, 14:00
pinhead
pinhead is offline
dan kan je beter naar die bardancings gaan ipv discotheken...
Oud 27-07-2002, 18:36
wilhelm
wilhelm is offline
ff denken:
(pakt zn propperflyers er bij)

Ik vond met afstand de gaafste disco Tropics, maar dan moet je dus wel van Trance houden. Goed geluid, leuke sfeer, alleen reteduur (6 euro voor glaasje cola met veeel ijs ed). Er is ook een soort softpop bar in ofzo, maar ben ik niet geweest verder, alleen doorheengelopen op weg naar uitgang.

Disco Moef Ga Ga is een deense ("Tonight: Dansk DJ!") disco met vooral R&B en dat soort zaken. Daar ben ik niet binnengeweest want geen tijd. Leuke propsters hebben ze wel trouwens

In een achterafstraatje zit disco St. Trop. Ben ik ook ff binnen geweest, is goedkoper dan Tropics, met niet zon harde trance maar echt vanalles en nogwatmuziek. Jonger publiek, wel goeie sfeer vond ik, al was het wat jeugdiger dan de rest.

Naast Hotel Don Juan zit nog disco Fame. Is een soort parkeergarage met twijfelachtige muziek en twijfelachtige mensen en een hoog slettengehalte etc. etc. maar wél gratis drinken ("tanken!!") voor 13 euro. En dan wordt je dus ontzettend ziek als je daar op je eerste dag heengaat na die brakke busreis

Hier ben ik zon beetje naar binnengeweest twee weken geleden, rest had ik niet echt tijd voor.
Naast disco's natuurlijk ook nog bars bezocht. Wat ik zelf met afstand de meest relaxte bar vond was de Beach Club (ligt vlakbij hotel Don Juan waar ik zat), gave grote kannen met rietjes van 1 meter, terras, binnen dansen met mooie danseres en leuke muziek vond ik. Elke avond een "blok"met goeie ouwe zoals chubby checker, weather girls,aretha franklin en dat soort muziek. Pullen bier (0,5l) voor 2 euro! Ben er nog een avond propper geweest ook vond het daar erg gaaf.

Als je van skihutsfeer houdt kun je bijna overal terecht in die "gezellige" hollandse bars overal. Ik kots op die dingen en die sfeer maargoed, dat is aan jou wat je leuk vind. Als jij van hee-hoo muziek houdt en "het feestteam" 6 keer op n avond wilt horen dan moet je daar zijn!

Koop géén Lloret Club Card, want via de proppers krijg je overal dezelfde of nog meer korting bij disco's, ik zou t niet doen iig. Wat wél lachen is, is de kroegentocht van solmar met die twee leuke blonde solmarmeisjes erbij (Uit Uden en Eindhoven). Vandaar dat ik ook in foute gelegenheden ben geweest...

Ohja, waar je níet naar binnen moet gaan is disco Flamingo. Dat is een foute R&B bar waar t stikduur is en ouwe geile mannetjes jonge sletjes met geld op liggen te geilen. Dra-ma-tische sfeer maargoed

hoop dat je hier wat aan hebt, weet zeker dat je daar n gave vakantie kan hebben.
Oud 29-07-2002, 09:33
meisje1984
meisje1984 is offline
CARTOON!!! is een skyhut hahaha best lache daar komen aleen maar nederlanders en vorig jaar was het zo dat bij sommige liedjes ging regenen.

Wij hadden de eerste dag een kroegentoch gedaan dan kom je gelijk in alle leuke gezellige cafeetjes
Oud 29-07-2002, 18:25
Verwijderd
Lloret
Oud 29-07-2002, 18:49
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
Citaat:
nare man schreef:
Lloret
Ja wat nou
Oud 30-07-2002, 21:05
MrD
MrD is offline
simpel... de 501
Oud 30-07-2002, 23:47
@pie
@pie is offline
cooldown cafe om in te drinken, en asterix om het werk af te maken

dan zit er vlakbij/schuin tegenover de moef gaga een enorm gave grote worstentent waar je heerlijk vet kunt eten, zo ook een broodje knoflook met shoarma

vlak naast de moef gaga zit trouwens een leuke hardrocktent, kun je op je gemakkie een paar tequila's naar binnen mikken, en daarna effe een half litertje bier drinken

dat was het wel zo ongeveer
Oud 31-07-2002, 11:03
RuffThugg
RuffThugg is offline
Klopt het dat het leeftijdsgehalte in Llorett qua uitgaan op 18 en + ligt?

Daar had iemand die op m'n school zit het over die deze vakantie is gegaan.

Of ligt dat aan de tent die je bezoekt?

Want dat was eigenlijk voor het eerst dat ik dat hoorde.
Oud 31-07-2002, 15:38
stella
stella is offline
[QUOTE]RuffThugg schreef:
[B]Klopt het dat het leeftijdsgehalte in Llorett qua uitgaan op 18 en + ligt?

nee bullshit, ik ben er dit jaar geweest ( ben 16) en kwam overal in.
Daar hoef je je echt geen zorgen over te maken.
Oud 31-07-2002, 15:43
stella
stella is offline
tropics - dat vond ik echt de leukste! ( trance enzo)

moef gaga - ook zwaar OK. in de voorzaal wordt RnB gedraait en achterin trance ( na 3en meestal hardhouse)

st. trope ( niet in geweest, wel gehoord dat het leuk was)

fame ( hele nacht gratis zuipen voor 10 euro, maar helaas alleen maar mixjes)

surf ( alle drankjes, ook de zware zoals tequila enzo, 1 euro. daar gingen we altijd heen om in te drinken.)

benga beach club ( erg gezellige nederlandse danscafe.)

londener ( RnB tent, ook heel gezellig, als je van RnB en hiphop houdt dan).

voor de rest heb je er nog tientallen meer, maar dit vond ik de leukste.
Oud 31-07-2002, 15:44
stella
stella is offline
Citaat:
wilhelm schreef:
ff denken:
(pakt zn propperflyers er bij)

Ik vond met afstand de gaafste disco Tropics, maar dan moet je dus wel van Trance houden. Goed geluid, leuke sfeer, alleen reteduur (6 euro voor glaasje cola met veeel ijs ed). Er is ook een soort softpop bar in ofzo, maar ben ik niet geweest verder, alleen doorheengelopen op weg naar uitgang.

Disco Moef Ga Ga is een deense ("Tonight: Dansk DJ!") disco met vooral R&B en dat soort zaken. Daar ben ik niet binnengeweest want geen tijd. Leuke propsters hebben ze wel trouwens

In een achterafstraatje zit disco St. Trop. Ben ik ook ff binnen geweest, is goedkoper dan Tropics, met niet zon harde trance maar echt vanalles en nogwatmuziek. Jonger publiek, wel goeie sfeer vond ik, al was het wat jeugdiger dan de rest.

Naast Hotel Don Juan zit nog disco Fame. Is een soort parkeergarage met twijfelachtige muziek en twijfelachtige mensen en een hoog slettengehalte etc. etc. maar wél gratis drinken ("tanken!!") voor 13 euro. En dan wordt je dus ontzettend ziek als je daar op je eerste dag heengaat na die brakke busreis

Hier ben ik zon beetje naar binnengeweest twee weken geleden, rest had ik niet echt tijd voor.
Naast disco's natuurlijk ook nog bars bezocht. Wat ik zelf met afstand de meest relaxte bar vond was de Beach Club (ligt vlakbij hotel Don Juan waar ik zat), gave grote kannen met rietjes van 1 meter, terras, binnen dansen met mooie danseres en leuke muziek vond ik. Elke avond een "blok"met goeie ouwe zoals chubby checker, weather girls,aretha franklin en dat soort muziek. Pullen bier (0,5l) voor 2 euro! Ben er nog een avond propper geweest ook vond het daar erg gaaf.

Als je van skihutsfeer houdt kun je bijna overal terecht in die "gezellige" hollandse bars overal. Ik kots op die dingen en die sfeer maargoed, dat is aan jou wat je leuk vind. Als jij van hee-hoo muziek houdt en "het feestteam" 6 keer op n avond wilt horen dan moet je daar zijn!

Koop géén Lloret Club Card, want via de proppers krijg je overal dezelfde of nog meer korting bij disco's, ik zou t niet doen iig. Wat wél lachen is, is de kroegentocht van solmar met die twee leuke blonde solmarmeisjes erbij (Uit Uden en Eindhoven). Vandaar dat ik ook in foute gelegenheden ben geweest...

Ohja, waar je níet naar binnen moet gaan is disco Flamingo. Dat is een foute R&B bar waar t stikduur is en ouwe geile mannetjes jonge sletjes met geld op liggen te geilen. Dra-ma-tische sfeer maargoed

hoop dat je hier wat aan hebt, weet zeker dat je daar n gave vakantie kan hebben.

ik praat overbodig
Oud 31-07-2002, 16:55
wilhelm
wilhelm is offline
Citaat:
stella schreef:

ik praat overbodig

nee hoor, vind het zelf ook wel interessant om te lezen wat anderen ervan vinden. Ik ben dus zelf ontzettend anti-skihut, r&b vind ik ook niks om mee uit te gaan, hardrock is ook niks, de rest is over t algemeen wel OK.
Heb ook met die kroegentocht meegedaan en dan kom je overal wel een keer binnen, handig ter verkenning...

zo te zien heb ik volgens mij dus de tegenovergestelde smaak van @pie, no offence

Ik vond zelf de gemiddelde leeftijd (begin Juli) vrij hoog liggen, ben zelf 18 maar zag bijna alleen "oudere" mensen (vooraan 20 oid).
Oud 31-07-2002, 21:08
RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
stella schreef:
nee bullshit, ik ben er dit jaar geweest ( ben 16) en kwam overal in.

Daar hoef je je echt geen zorgen over te maken.
Nee, dat bedoelde ik niet. Ik bedoel de andere mensen die er uitgaan. Zijn die allemaal 18 en +?

Of ik er in kom maak ik me geen zorgen.
Oud 01-08-2002, 19:14
wilhelm
wilhelm is offline
net zoals ik hierboven heb gezegd:
Het viel mij op dat, begin Juli dit jaar, de gemiddelde leeftijd vrij hoog lag, zeker net boven de 20...
Oud 01-08-2002, 23:47
Verwijderd
de Rolling Stones!
Oud 02-08-2002, 17:27
Ingrid3
Ingrid3 is offline
Ik von Bumpers daar zekers de vetste tent!! Die was gwoon Ned. en daar draaide ze allerlei muziek: top40, trance, r&b..
Ik vond btw dat er op de meeste plaatse r&b werd gedraaid..
Verder moet je ook zeker naar Tropics gaan maar da hebbe al meer mense gezegt da da goeie tent is.
Ik ben nog in heel wa meer disco's geweest maar was nie echt vetjes. Alvast veel plezier op vakantie!!
Oud 03-08-2002, 15:55
Y@NOU
Y@NOU is offline
Bumpers en Tropics is mooiste en indrinken bij Fame dan komt alles goed!
Oud 04-08-2002, 09:47
Onlyme
Onlyme is offline
Ik vond geenéén tent leuk daar.
Kutvakantie.
Oud 04-08-2002, 12:10
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
OnLyMe schreef:
Ik vond geenéén tent leuk daar.
Kutvakantie.
Ik ben sprakeloos

Maar ff ter zake...de tropics is goeie muziek maar veel te krap...dus al gauw bloedheet helaas aangezien je bijna je kop stoot tegen het plafond.

De St Trop vink een zeer relaxte disco met btw ook nog een cool dakterras waar je ff kan bijkomen...
Oud 08-08-2002, 19:28
Marshall
Marshall is offline
Calella is net ietssss gezelliger
Oud 10-08-2002, 13:47
AGH
AGH is offline
Tja, Lloret…

Vooraf wist ik waar ik aan zou beginnen, maar uiteindelijk heb ik een hele goeie vakantie gehad! Al ben ik blij dat ik twee keer ben weggeweest.
En het trendy gehalte was me er eigenlijk ook iets te hoog.
In Tropics zag ik alleen maar mensen met halve broekjes, t-shits met tijgerprint, schoenen zonder sokjes en ventjes die puur alleen voor de meisjes daar kwamen.
Bumpers was altijd gezellig, veel beter publiek ook.
Hetzelfde geldt eigenlijk voor Colossus, waar het publiek altijd leuk was.
Maar als je niet van voetbal houdt is dat ook niets.
Dan kun je eigenlijk het beste naar St. Trop gaan. Goed dakterras, afwisselende muziek, iets teveel trendy figuurtjes en alle drankjes voor 2 euro.
Maar dat was volgens mij overal wel zo.

Persoonlijk vond ik de Rockefellers de beste tent van Lloret.
Geen Nederlandse jochies die ‘Sappemeer Hooligans’ roepen, terwijl ze al beginnen te rennen als je ze alleen maar aanspreekt, geen Nederlanders met een Turks accent en geen Duitsers.
Het deurbeleid daar was net zo inconsequent als in Nederland.
Spanjaarden, Duitsers en verkeerde Nederlanders moesten er behoorlijke entree betalen.
Gezellige sfeer, Engelse muziek en gewoon leuke mensen.

Als je nog naar Lloret gaat, vraag dan of DJ Darkraver nog boos is en nog steeds zo snel is, vraag of die propper van Tropics nog steeds zo irritant is en vraag even aan de Mossos d’Esquadra of je op de weg mag lopen om de proppers te ontwijken.
O ja, en als je een reisleidster van GoGo Tours ziet rondlopen die Nicole heet, bedank haar dan voor ons gratis tripje naar Barcelona.
En als er geen programma’s van Ursul de Geer en Ton bestonden waren we graag op tv. gegaan voor haar…!

P.S.
Lloret is totaal geen hooliganvakantie meer, dus alvast veel plezier!!!!!
Oud 10-08-2002, 13:50
AGH
AGH is offline
P.S.

Wij zijn buiten elke reisorganisatie om naar Lloret gegaan en zijn volgens mij overal wel gratis binnengekomen.
Gewoon snel wat vrienden maken met mensen die weg gaan en je kunt een clubcard voor een discotheek overnemen, kroegentocht kun je gewoon aansluiten, discotour kun je gebruik maken van de drukte en als je gewoon geen ‘standaard Lloret-ganger’ bent mag je misschien ook nog mee naar Barcelona…
Oud 10-08-2002, 13:58
I_am_anouk
I_am_anouk is offline
Citaat:
meisje1984 schreef:
CARTOON!!! is een skyhut hahaha best lache daar komen aleen maar nederlanders en vorig jaar was het zo dat bij sommige liedjes ging regenen.

Wij hadden de eerste dag een kroegentoch gedaan dan kom je gelijk in alle leuke gezellige cafeetjes
CARTOON!!! Helemaal te gekk!!!
Oud 11-08-2002, 01:24
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
ik ben alleen in bumpers geweest, en die was wel leuk, als je helemaal wasted bent iig
Advertentie

Regels voor berichten