Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
nee hoor, vind het zelf ook wel interessant om te lezen wat anderen ervan vinden. Ik ben dus zelf ontzettend anti-skihut, r&b vind ik ook niks om mee uit te gaan, hardrock is ook niks, de rest is over t algemeen wel OK. Heb ook met die kroegentocht meegedaan en dan kom je overal wel een keer binnen, handig ter verkenning... zo te zien heb ik volgens mij dus de tegenovergestelde smaak van @pie, no offence ![]() Ik vond zelf de gemiddelde leeftijd (begin Juli) vrij hoog liggen, ben zelf 18 maar zag bijna alleen "oudere" mensen (vooraan 20 oid). |
![]() |
|
![]() |
Ik von Bumpers daar zekers de vetste tent!! Die was gwoon Ned. en daar draaide ze allerlei muziek: top40, trance, r&b..
Ik vond btw dat er op de meeste plaatse r&b werd gedraaid.. Verder moet je ook zeker naar Tropics gaan maar da hebbe al meer mense gezegt da da goeie tent is. Ik ben nog in heel wa meer disco's geweest maar was nie echt vetjes. Alvast veel plezier op vakantie!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ff ter zake...de tropics is goeie muziek maar veel te krap...dus al gauw bloedheet helaas aangezien je bijna je kop stoot tegen het plafond. De St Trop vink een zeer relaxte disco met btw ook nog een cool dakterras waar je ff kan bijkomen...
|
Tja, Lloret…
Vooraf wist ik waar ik aan zou beginnen, maar uiteindelijk heb ik een hele goeie vakantie gehad! Al ben ik blij dat ik twee keer ben weggeweest. En het trendy gehalte was me er eigenlijk ook iets te hoog. In Tropics zag ik alleen maar mensen met halve broekjes, t-shits met tijgerprint, schoenen zonder sokjes en ventjes die puur alleen voor de meisjes daar kwamen. Bumpers was altijd gezellig, veel beter publiek ook. Hetzelfde geldt eigenlijk voor Colossus, waar het publiek altijd leuk was. Maar als je niet van voetbal houdt is dat ook niets. Dan kun je eigenlijk het beste naar St. Trop gaan. Goed dakterras, afwisselende muziek, iets teveel trendy figuurtjes en alle drankjes voor 2 euro. Maar dat was volgens mij overal wel zo. Persoonlijk vond ik de Rockefellers de beste tent van Lloret. Geen Nederlandse jochies die ‘Sappemeer Hooligans’ roepen, terwijl ze al beginnen te rennen als je ze alleen maar aanspreekt, geen Nederlanders met een Turks accent en geen Duitsers. Het deurbeleid daar was net zo inconsequent als in Nederland. Spanjaarden, Duitsers en verkeerde Nederlanders moesten er behoorlijke entree betalen. Gezellige sfeer, Engelse muziek en gewoon leuke mensen. Als je nog naar Lloret gaat, vraag dan of DJ Darkraver nog boos is en nog steeds zo snel is, vraag of die propper van Tropics nog steeds zo irritant is en vraag even aan de Mossos d’Esquadra of je op de weg mag lopen om de proppers te ontwijken. O ja, en als je een reisleidster van GoGo Tours ziet rondlopen die Nicole heet, bedank haar dan voor ons gratis tripje naar Barcelona. En als er geen programma’s van Ursul de Geer en Ton bestonden waren we graag op tv. gegaan voor haar…! P.S. Lloret is totaal geen hooliganvakantie meer, dus alvast veel plezier!!!!! |
![]() |
|
P.S.
Wij zijn buiten elke reisorganisatie om naar Lloret gegaan en zijn volgens mij overal wel gratis binnengekomen. Gewoon snel wat vrienden maken met mensen die weg gaan en je kunt een clubcard voor een discotheek overnemen, kroegentocht kun je gewoon aansluiten, discotour kun je gebruik maken van de drukte en als je gewoon geen ‘standaard Lloret-ganger’ bent mag je misschien ook nog mee naar Barcelona… |
![]() |
||
Citaat:
|
|
|