Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2012, 13:46
Jo Bonten
Jo Bonten is offline
sinds kort wil mijn vriend steeds vaker anale sex, ik ben hier zelf niet zon fan van omdat dit nogal pijn doet en ik naderhand steeds een dag moeilijk kan zitten.
ik ben 19 jaar en een jongen (laat de homofobe opmerkingen aub achterwegen)
zijn er manieren/alternatieven voor anaal om te zorgen dat dit niet zon pijn meer doet?
ik wil mijn vriend wel graag tevreden houden
Met citaat reageren
Oud 13-03-2012, 13:54
bierkoning
bierkoning is offline
zeggen dat het pijn doet, en dat je het liever niet meer hebt. Of hem zachter laten doen, en jij jezelf ontspannen
Oud 13-03-2012, 14:14
Axel11
Axel11 is offline
Gebruik je wel veel glijmiddel (op waterbasis)?

Over het algemeen moet je je spieren rond de anus helemaal (leren) te ontspannen. Het beste kan je zelf of je vriend beginnen met een vinger en als dat goed gaat met twee vingers. Als je daaraan gewend raakt en het voelt lekker, dan kun je met penetratie beginnen. Als je het niet fijn vindt, moet je dat gewoon zeggen tegen je vriend en het niet meer doen.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2012, 15:06
Vowel
Vowel is offline
En als jij aangeeft dat je het liever niet wilt en dat het pijn doet, hoe reageert hij dan? Als hij er toch om blijft zeuren moet je hem dumpen. Het is niet normaal dat hij dingen wil doen in de wetenschap dat jij het tegen je zin doet..

Maar verder: goed ontspannen, veel glijmiddel en hij moet langzaam beginnen. Dus niet meteen zijn penis erin duwen, maar eerst vingers, zoals Axel zegt. Ook als hij eenmaal zijn penis erin heeft moet 'ie rustig beginnen, zodat jij eraan kunt wennen.

Ga alsjeblieft niet door met dingen tegen je zin doen om iemand "tevreden te houden." Dat is niet hoe relaties zouden moeten zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2012, 15:17
Martiño
Martiño is offline
Sowieso veel glijmiddel, en voorzichtig oefenen.

Als je het niet prettig vindt, gewoon niet doen. Sommige mannen vinden het prettig om te ontvangen, anderen weer niet. Als je vriend het perse wil, dan is het tijd voor jou om een nieuwe vriend te zoeken.
Oud 13-03-2012, 16:42
Verwijderd
pijp hem vaker/beter, sjor zijn pikkie eens heerlijk af, en verkloot de anale seks. Dan kom je er snel vanaf.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2012, 16:46
Em.
Em. is offline
Citaat:
pijp hem vaker/beter, sjor zijn pikkie eens heerlijk af, en verkloot de anale seks. Dan kom je er snel vanaf.
En tóch lijkt het me dat je in een goede relatie deze dingen gewoon zou moeten kunnen bespreken, zodat je samen tot een oplossing kunt komen en weet waar de ander mee zit. Je gedrag aanpassen zodat de ander het doorheeft is handig bij een dier, dat je niet verstaat, maar met je vriend zou je dit soort dingen ook gewoon moeten kunnen overleggen.
Oud 13-03-2012, 17:52
Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Gebruik je wel veel glijmiddel (op waterbasis)?

Over het algemeen moet je je spieren rond de anus helemaal (leren) te ontspannen. Het beste kan je zelf of je vriend beginnen met een vinger en als dat goed gaat met twee vingers. Als je daaraan gewend raakt en het voelt lekker, dan kun je met penetratie beginnen. Als je het niet fijn vindt, moet je dat gewoon zeggen tegen je vriend en het niet meer doen.
Dit dus. Heel veel glijmiddel gebruiken en tegen je vriend zeggen dat hij heel rustig begint. En pas harder en sneller gaan wanneer jij het zegt
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten