Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2008, 14:37
Joopgoedkoop
Joopgoedkoop is offline
Ik heb een probleem. tijdens mijn vorige relatie had ik geregeld seks, maar ik kwam altijd zo snel klaar. Nu zijn er tal van tips op internet te vinden om je orgasme uit te stellen. Ik heb er al een heleboel geprobeerd, maar zonder resultaat.

Zijn er hier mensen die mij kunnen vertellen of het bij hun wel werkt, na de nodige oefeningen. Ik geloof er namelijk niet echt in.

Alvast bedankt.
Oud 27-06-2008, 14:47
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Van uitstel komt afstel.

Nog een keer zeg ik altijd
Oud 27-06-2008, 15:40
I C U
I C U is offline
Tweede keer duurt meestal langer, is mijn ervaring, dussehm, probeer dat es.
Oud 27-06-2008, 17:35
tuttebel
tuttebel is offline
aan de crisis op je werk, t feit dat je nog moet stofzuigen of iets anders saais/vervelends denken..dat helpt!
Oud 27-06-2008, 17:36
tuttebel
tuttebel is offline
en gewoon even stoppen (wisselen naar ander standje, even haar verwennen) als je voelt dat je bijna komt.
Oud 27-06-2008, 22:12
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
aan de crisis op je werk, t feit dat je nog moet stofzuigen of iets anders saais/vervelends denken..dat helpt!
Geen idee of het helpt, aan dat soort dingen denken tijdens de seks vind ik zó onzinnig. Ik heb seks omdat ik het geil, lekker en intens vind en het ook zo wil ervaren. En nee, dan ga ik niet aan allerlei vage dagelijkse dingen liggen denken, daar heb ik de hele dag al voor... Dan zit je er toch helemaal niet echt 'in' lijkt me? Oke, dat is dan ook wel het effect wat je na wilt streven voor het uitstellen, maar nee.. tis niet mijn idee van seks.

Wat naar mijn ervaring helpt, is gewoon even rustig aandoen en op tijd stoppen als je je orgasme voelt aankomen. En dat hoeft niet eens te betekenen dat je wisselt van standje, maar gewoon het ritme even aanpassen of je bekkenbodemspierspanning (wat een woord ) veranderen. Dat vereist vast wel enige oefening, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik me niet eens meer kan herinneren hoe ik dat gedaan heb
Oud 28-06-2008, 01:22
Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
Citaat:
Geen idee of het helpt, aan dat soort dingen denken tijdens de seks vind ik zó onzinnig. Ik heb seks omdat ik het geil, lekker en intens vind en het ook zo wil ervaren. En nee, dan ga ik niet aan allerlei vage dagelijkse dingen liggen denken, daar heb ik de hele dag al voor... Dan zit je er toch helemaal niet echt 'in' lijkt me? Oke, dat is dan ook wel het effect wat je na wilt streven voor het uitstellen, maar nee.. tis niet mijn idee van seks.

Wat naar mijn ervaring helpt, is gewoon even rustig aandoen en op tijd stoppen als je je orgasme voelt aankomen. En dat hoeft niet eens te betekenen dat je wisselt van standje, maar gewoon het ritme even aanpassen of je bekkenbodemspierspanning (wat een woord ) veranderen. Dat vereist vast wel enige oefening, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik me niet eens meer kan herinneren hoe ik dat gedaan heb
Bedankr voor het posten wat ik had willen posten

Ofwel: QFT!
Oud 30-06-2008, 19:50
Mariekje*
Mariekje* is offline
Rustig aan doen en op tijd stoppen zodra je een orgasme aan voelt komen; Of je weer even volledige richten op je partner, zodat je jezelf wat afleid. Bekkenbodemspieren aanspannen schijnt nog wel eens te willen helpen, afknijpen onderaan de basis (al schijn je dat niet te vaak moeten doen). En soms schijnt het ook wel te helpen door geen seks te hebben met het doel 'klaar komen', al lijkt mij dat persoonlijk vrij moeilijk.

Zoals Theemuts zegt; Het is vrij rampzalig om te gaan denken aan doperwten met worteltjes ofzo.
Oud 01-07-2008, 01:20
Hulk
Hulk is offline
nog een keer: PC Spier trainen!!! (zoek in het engels op 'kegel excersise"). Ik train hem al 3 maand en het werkt echt!

Andere dingen die kunnen helpen:
-Let op je ademhaling, haal een paar keer rustig adem als het bijna zover is
-Oefen door middel van de start en stop methode. Als je bijna op the point of no return zit stop je en laat je het gevoel wegebben, herhaal dit een paar keer. (Dit kun je zelf doen, maar natuurlijk ook met je vriendin )

Wat heb je allemaal al geprobeerd?
Oud 02-07-2008, 08:48
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
nog een keer: PC Spier trainen!!! (zoek in het engels op 'kegel excersise"). Ik train hem al 3 maand en het werkt echt!

Andere dingen die kunnen helpen:
-Let op je ademhaling, haal een paar keer rustig adem als het bijna zover is
-Oefen door middel van de start en stop methode. Als je bijna op the point of no return zit stop je en laat je het gevoel wegebben, herhaal dit een paar keer. (Dit kun je zelf doen, maar natuurlijk ook met je vriendin )

Wat heb je allemaal al geprobeerd?
en sommigen kunnen van nature al die spier bewerken.

Uitstellen helpt niet, imho, voor een beter orgasme. het helpt wel om de vrijpartij langer (en soms prettiger) te laten zijn.
Oud 02-07-2008, 11:24
Hydrodynamikaas
Citaat:
Uitstellen helpt niet, imho, voor een beter orgasme. het helpt wel om de vrijpartij langer (en soms prettiger) te laten zijn.
Dat is ook het helel ding toch?
Oud 02-07-2008, 19:10
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Dat is ook het helel ding toch?
oh hoeft niet. je hebt ook technieken die door het uitstellen je orgasme 'naar een compleet nieuw niveau tillen'.

http://www.amazon.com/Kamasutra-Expe.../dp/B00004SGS2
Oud 02-07-2008, 22:59
Verwijderd
aan je balzak trekken helpt.
Oud 08-07-2008, 19:08
Hydrodynamikaas
Citaat:
oh hoeft niet. je hebt ook technieken die door het uitstellen je orgasme 'naar een compleet nieuw niveau tillen'.

Okay punt!!
Ik heb zelf zon boek gehad.. heel interessant indeed!!

Maar dat was niet waar de TS op uit was denk ik..
Oud 14-07-2008, 04:19
cabster
cabster is offline
Denk aan je auto hahahaha
Oud 14-07-2008, 20:42
Verwijderd
Citaat:
gewoon even stoppen
Oud 17-07-2008, 11:57
Hydrodynamikaas
Citaat:
Denk aan je auto hahahaha
Voor veel mensen is dat juist een geilheid-asset
Oud 21-07-2008, 23:35
girl_onwetend
girl_onwetend is offline
zo lang mogeijk
dan krijg je egt een adrenalinestoot
en heb ik een triple orgasme
Oud 22-07-2008, 11:22
Verwijderd
oefenen
Oud 23-07-2008, 20:00
Verwijderd
Zelf ben ik te lui om mijn pc-spier te trainen, dus ik wissel gewoon veel van tempo als ik het gevoel heb dat ik te snel kom als de Vesuvius.

Maar ja, onderstaande post:

Citaat:

Perfecte post. Sex die je voor de passie en het plezier; aan nare dingen helpen, is geen goede manier om niet te komen.
Oud 23-07-2008, 20:34
Hydrodynamikaas
Citaat:
bekkenbodemspierspanning

Er was laatst op tv een oefening om die spier te trainen.. Je uiteindelijke orgasme schijnt ook heftiger te worden als je die spier op dat moment aanspant
Oud 23-07-2008, 23:02
Stefanie
Stefanie is offline
Je hebt ook speciale condooms van Durex die 'de boel' een beetje verdoven (voor sommigen werkt het absoluut niet kan ik je alvast vertellen). De naam is Durex Performa. Misschien dat dit helpt?
Oud 24-07-2008, 03:45
Hydrodynamikaas
Da's een goeie, die was nog niet genoemd en kan soms inderdaad redding zijn!!
Disclaimer; ik heb m zelf nooi gehad, maar ik ken mensen die er optimaal mee performen, ghehe
Oud 24-01-2012, 10:14
Jonathan Johnso
Jonathan Johnso is offline
Citaat:

Dankjewel voor de tip

Ik heb pas geleden het boek gekocht na het lezen van deze tip en ik kan zeggen dat het echt werkt.
De pijn en schaamte voorbij

Laatst gewijzigd op 24-01-2012 om 11:01.
Oud 24-01-2012, 10:27
Vowel
Vowel is offline
Goede up.
Oud 24-01-2012, 10:35
Em.
Em. is offline
Fijn dat het topic nog handig was voor iemand, maar omdat ie vier jaar oud is, gooi ik er een slotje op. Kunnen mensen het nog altijd lezen en willen ze d'r een nieuwe discussie over, kan er gewoon een nieuw en fris topic.

Regels voor berichten