![]() |
||
Citaat:
![]() Ofwel: QFT!
|
![]() |
Rustig aan doen en op tijd stoppen zodra je een orgasme aan voelt komen; Of je weer even volledige richten op je partner, zodat je jezelf wat afleid. Bekkenbodemspieren aanspannen schijnt nog wel eens te willen helpen, afknijpen onderaan de basis (al schijn je dat niet te vaak moeten doen). En soms schijnt het ook wel te helpen door geen seks te hebben met het doel 'klaar komen', al lijkt mij dat persoonlijk vrij moeilijk.
Zoals Theemuts zegt; Het is vrij rampzalig om te gaan denken aan doperwten met worteltjes ofzo.
|
nog een keer: PC Spier trainen!!! (zoek in het engels op 'kegel excersise"). Ik train hem al 3 maand en het werkt echt!
Andere dingen die kunnen helpen: -Let op je ademhaling, haal een paar keer rustig adem als het bijna zover is -Oefen door middel van de start en stop methode. Als je bijna op the point of no return zit stop je en laat je het gevoel wegebben, herhaal dit een paar keer. (Dit kun je zelf doen, maar natuurlijk ook met je vriendin ![]() Wat heb je allemaal al geprobeerd?
||
Citaat:
Uitstellen helpt niet, imho, voor een beter orgasme. het helpt wel om de vrijpartij langer (en soms prettiger) te laten zijn.
||
Citaat:
http://www.amazon.com/Kamasutra-Expe.../dp/B00004SGS2
||
Citaat:
Ik heb zelf zon boek gehad.. heel interessant indeed!! Maar dat was niet waar de TS op uit was denk ik..
||
Verwijderd
|
Zelf ben ik te lui om mijn pc-spier te trainen, dus ik wissel gewoon veel van tempo als ik het gevoel heb dat ik te snel kom als de Vesuvius.
Maar ja, onderstaande post: Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dankjewel voor de tip Ik heb pas geleden het boek gekocht na het lezen van deze tip en ik kan zeggen dat het echt werkt. De pijn en schaamte voorbij ![]() Laatst gewijzigd op 24-01-2012 om 11:01. |
![]() |
|
Fijn dat het topic nog handig was voor iemand, maar omdat ie vier jaar oud is, gooi ik er een slotje op. Kunnen mensen het nog altijd lezen en willen ze d'r een nieuwe discussie over, kan er gewoon een nieuw en fris topic.
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
te snelle sex blackheart03 | 49 | 28-02-2010 10:28 | |
Seksualiteit |
Ik kom eerder klaar dan mijn vriend Eve L | 29 | 27-08-2008 22:16 | |
Seksualiteit |
orgasme uitstellen? crazycat | 19 | 13-06-2008 16:59 | |