Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2012, 21:22
Verwijderd
Ik begrijp het nu echt niet meer. Daarom dat dit mijn eerste en waarschijnlijk ook niet laatste bericht is op dit actieve forum. Ik moest gewoon even raad, de meeste van mijn vrouwelijke vrienden zijn nog maagd en konden mij daarom niet helpen. Althans ik vond het minder betrouwenswaardig dan iemand die het niet was. Mijn vrienden heb ik het ook al gezegd maar zij zijn voor one hunderd procent pijppro maar ik totaal niet. Ik vind dat echt heel vies, de gedachte eraan dat.. biakkes. Nu het probleem is dat mijn vriendin het er moeilijk mee heeft dat ik niet gepijpt wil worden. Ik bevredig haar wel oraal, ik probeer zo volledig mogelijk te zijn wetende dat het anders tot verwarring kan zorgen. Maar als zij mij zou proberen oraal aan te raken daar beneden dan zou ik wel even afwijken. Nu het punt is, een herhaling, - prachtige stukje literair hoogstaand niveau hier --' - dat mijn vriendin het gewoon niet kan vatten dat ik dat niet wil, het vies vind en dat begint nu zelfs was te escaleren in die mate dat zij er de hele tijd over zit te praten soms zelfs met vriendinnen heb ik gehoord als ze staat te bellen, wat moet ik nu doen? Moet ik haar tijd geven? Maar gewoon omdat ik niet oraal bevredigd wil worden moet ik haar tijd geven.. Is dat niet raar? In ieder geval ik heb echt raad nodig want ik ben zelf ten einde.
Oud 21-03-2012, 21:53
Rainbowsheep
Rainbowsheep is offline
Vind je een mond dan zo vies?
Oud 21-03-2012, 21:57
Em.
Em. is offline
Ik snap eigenlijk ook niet precies wát je zo vies vindt. Kun je dat uitleggen? Je zult haar mond niet vies vinden, denk ik, gezien je ook met 'r zal zoenen. Wat vind je dan vies? Als je zélf moest pijpen (dus een piemel in je mond moest nemen) kon ik wel wat verzinnen, maar ik zie niet zo in wat het probleem is als jouw piemel in andermans mond gaat enzo. Als je dat kunt uitleggen, en het haar ook kunt uitleggen, is het voor haar ook makkelijker te accepteren en begrijpen, denk ik.
Oud 21-03-2012, 22:04
Verwijderd
Ik vind dat persoonlijk een van de meest vieze onderdelen van mijn lichaam. Oke natuurlijk moet je nu niet gaan denken dat het hygienisch niet in orde is. Wordt gewassen om de dag en op zondag zelfs met aromatiserende olie. Ook weet ik uit ervaring dat ik bijna niets voel bij het.. pijpen. Dus op dat gebied vind het maar niets. Maar ook gewoon omdat ik het echt heel vies vind. Ik heb geen last van voorvocht ofzo, (nooit gehad), maar toch de gedachte dat een meisje het nog maar in haar mond zou zetten.. bjagg.. Ik denk dat het de gedachte is bijmijzelf stel dat ik het zou doen bij iemand anders.. Jakkes.
Oud 21-03-2012, 22:07
Diamera
Diamera is offline
Je hoeft niets te doen (of laten doen) wat jij niet wilt, wat het ook is en hoe veel anderen het ook wel doen. En dat kan je vriendin vervelend vinden, maar het is niet anders. Wat je wel kan doen is in plaats van elke keer maar kortaf nee te zeggen, haar goed uitleggen waarom je niet gepijpt wil worden, wat je er nou zo op tegen hebt en waarom het dan zo vies is. En zij kan jou misschien uitleggen waarom zij het nou zo onmisbaar vindt. Misschien kom je, hoewel je er nu zo overtuigd vies van bent, ook tot een ander inzicht, wie weet?

Of het nou een 'goede' reden is of niet, als ze het begrijpt, heeft ze er vast minder moeite mee dat je het niet wil. Of je moet maar iemand zoeken die er wel mee kan leven.
Oud 21-03-2012, 22:08
Verwijderd
Comic, je komt ongeloofwaardig over.
Wassen om de dag, en elke zondag met aromatiserende olie, duh, het mocht wat.
Oud 21-03-2012, 22:10
Verwijderd
Mijn beste waarom zou ik daarover liegen?
Oud 21-03-2012, 22:25
Em.
Em. is offline
Ik zou het in ieder geval duidelijk uitleggen waarom je het niet wilt. Dus dat je het én niets vindt toevoegen (omdat jij er persoonlijk niet zo warm of geil van wordt) en dat je de gedachte aan pijpen zelf heel vies vindt, net zoals mijn moeder het altijd koud krijgt als ik niet drie truien aanheb. Ik denk dat ze op zich minder problemen heeft met niet pijpen dan met dat jij überhaupt niet gepijpt wílt worden. Tenminste, ik kan me voorstellen dat ik dat zo zou voelen.

Als dat overigens niet zo is, misschien kun je dan voorstellen om iets onder de douche te proberen oid? Dat is zo'n beetje het schoonst wat je kunt krijgen en misschien vind je het dan niet zo plaatsvervangend vies. Ik kan me eigenlijk ook wel voorstellen dat dat laatste bijdraagt aan dat je pijpen zelf niet zo fantastisch vind.
Oud 21-03-2012, 23:27
Linda Prins
Linda Prins is offline
Er bestaan ook condooms met een smaakje, aardbei, vanille, en nog een paar smaken, misschien is de drempel voor jou om dan gepijpt te worden minder groot, het wordt dan zoiets als safe pijpen. het is maar een idee. doe een voorstel aan je vriendin zou ik zeggen. pijpen met condoom stel het voor aan je vriendin. succes
Oud 22-03-2012, 06:25
Verwijderd
Citaat:
Mijn beste waarom zou ik daarover liegen?
Ehm, ik hoop dat je liegt, want om de dag je snikkel wassen is natuurlijk bezopen. Dat moet je dagelijks doen. Heeft mamma je dat niet geleerd?
En die aromatiserende olie

Joker.
Oud 22-03-2012, 06:33
Verwijderd
Bedankt daar ben ik veel mee. Niet sarcastisch hoor.
Nu weet ik op te minst wat te doen.

@ Joker: Nee, mijn moeder had die kans niet.
Oud 22-03-2012, 06:37
Verwijderd
Vind je alleen pijpen vies of mag je vriendin ook geen kusjes geven op je bovenbenen, op je onderbuik of in je liezen? Misschien kan je vriendin dat doenof daar mee beginnen, dan kun je daar aan wennen. Heb je wel al seks met je vriendin of doen jullie alleen orale seks?
Verderrrrr moet je inderdaad je piemel inderdaad gewoon heel erg braaf elke dag wassen en is aromatiserende olie een beetje gay.
Oud 22-03-2012, 06:43
freezer
freezer is offline
Of zijn vriendin kan het niet goed, mja daar zal het wel niet aan liggen. Idd wat Linda zegt lijkt mij wel goed om mee te beginnen. Gewoon smaakje eroverheen en dan kan je wel kijken. Komt je piemel ook niet echt in har mond.
Oud 22-03-2012, 06:48
Verwijderd
Citaat:
Vind je alleen pijpen vies of mag je vriendin ook geen kusjes geven op je bovenbenen, op je onderbuik of in je liezen? Misschien kan je vriendin dat doenof daar mee beginnen, dan kun je daar aan wennen. Heb je wel al seks met je vriendin of doen jullie alleen orale seks?
Verderrrrr moet je inderdaad je piemel inderdaad gewoon heel erg braaf elke dag wassen en is aromatiserende olie een beetje gay.
Blij iemand die het begrijpt (wat het onderste betreft dan toch). & Kan best zijn, maar daardoor ruikt het zaakje beter.
Ja ze mag in het voorspel alles doen hoor, maar ik wil gewoon geen orale sex, oke als je het over een andere boeg gooit is zoenen en kussen in feite ook orale sex, maar ik bedoel ik wil geen orale sex bij mezelf. Ik vind dat zeer vies en uit een eerdere relatie weet ik dat ik er toch niets van voel (ik was toen nog veel te jong btw).
@ Linda: Misschien.. wel een goed idee jah.
Oud 22-03-2012, 06:52
freezer
freezer is offline
Ik vind je nu ook nog wel jong eigelijk, mja. Kijk wat jij niet wilt moet je niet doen. Maar wel je piemeltje iedere dag wassen . Aromatiserende olie kan jij gewoon doen als je dat wil hoor.
Oud 22-03-2012, 07:38
Verwijderd
Ik vat het ook niet, jij bent echt niet normaal
Oud 22-03-2012, 13:18
Carbi
Carbi is offline
als jij dat niet wilt dan doe je dat toch gewoon niet? wat is het probleem dan..
Oud 22-03-2012, 13:38
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
als jij dat niet wilt dan doe je dat toch gewoon niet? wat is het probleem dan..
Dan zeg je toch gewoon idd, goh ik vind het niet zo boeiend voor mij hoeft het niet, heb liever gewoon seks?
Oud 22-03-2012, 14:13
Verwijderd
@ Amnesia16: Deze soort reacties kan ik echt missen als de pest, daar ben ik helemaal niets mee.
@ Carbi: Het probleem is dat mijn vriendin er mee zit.
@ bierkoning: zie hierboven
@ freezer: Ja ik bedoel, niet oud genoeg om een vrijgevochten mening te hebben.
Oud 22-03-2012, 14:18
bierkoning
bierkoning is offline
wat is haar probleem dan precies...als jij het niet wil, klaar toch dan?
Meeste meisjes vinden het niet zo'n probleem om te pijpen maar als het niet hoeft is het ook goed.
Het is leuk om je partner oraal te plezieren,maar als het niet gewenst is, nou ja dan niet.
Oud 22-03-2012, 14:20
Carbi
Carbi is offline
Z'n vriendin wil hem graag pijpen maar hij wil dat niet. dat is het probleem.
Oud 22-03-2012, 14:25
DmCraanen
DmCraanen is offline
Wat bizar
Oud 22-03-2012, 14:28
Verwijderd
Het komt er op neer dat mijn vriendin in plaats van dat ik haar verwen mij ook eens zou willen verwennen (vermoed ik). Maar ik ben niet voor orale sex bij mijzelf en daar zit zij mee om de een of andere bizarre reden. Voor meer info lees eerste post.
Oud 22-03-2012, 14:30
DmCraanen
DmCraanen is offline
Ja maar no offense, waarom ben jij wel vies en zij niet? Ik vind het een beetje slap geouwehoer En tuurlijk voel jij niks als je een beetje panisch gaat zitten doen en je haar niet de kans geeft het leuk te maken.
Oud 22-03-2012, 14:36
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Ja maar no offense, waarom ben jij wel vies en zij niet? Ik vind het een beetje slap geouwehoer En tuurlijk voel jij niks als je een beetje panisch gaat zitten doen en je haar niet de kans geeft het leuk te maken.
ook een punt idd, ik vind het altijd goddelijk, maar dat is natuurlijk ieder voor zich....Niks moet natuurlijk maar waarom ontspan je niet en laat je het haar is gewoon proberen.?

en wijzig je titel even in: wil niet gepijpt worden, dit staat zo raar.
Oud 22-03-2012, 14:39
Verwijderd
Citaat:
No offence, maar ik ben niet vies, ik was me zo danig veel dat ouders klagen over het waterverbruik per maand. Als je bedoelde, waarom ik het vies Vind.. Omdat ik gewoon al de gedachte niet kan verdragen dat iemand aan dat orgaan zijn of haar tong zet. En ik geef haar de kans om het leuk te maken hoor, ik wil enkel geen orale sex en het echte probleem is dat zij dat maar niet te boven kan komen. En ik snap haar probleem ook helemaal niet. Als ik dat niet wil, is het voor mij meer dan logisch dat het ook niet gebeurt. Het probleem ligt er: Hoe nu omgaan met m'n vriendin, als we eens aan te praat zijn geraakt en er valt een stilte voor een paar seconden is het eerstvolgende onderwerp dat ze aanhaalt dat pijpen. Dat is het probleem.
Oud 22-03-2012, 14:50
bierkoning
bierkoning is offline
vertel haar dat je het niet wil, om de redenen die je ons aangeeft. Dat moet dan voldoen voor haar.
Oud 22-03-2012, 14:50
Verwijderd
Een vriendin die je graag wilt pijpen; Ik zie het probleem niet. Maar als je het echt niet wilt, zou ik zeggen toch een keertje proberen.
Oud 22-03-2012, 14:53
Linda Prins
Linda Prins is offline
Oké, nou ja, dat kan, jij bent wel een hele bijzondere uitzondering, omdat het bij de meeste (jonge)mannen het een droomwens is, dat hun vriendin het verlangen zou hebben te hun willen pijpen, ik zelf heb er ook totaal geen moeite mee, je vriendin is gewoon dol op pijpen, nou zij is niet de enige.....ik ook...,,
Oud 22-03-2012, 15:02
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Oké, nou ja, dat kan, jij bent wel een hele bijzondere uitzondering, omdat het bij de meeste (jonge)mannen het een droomwens is, dat hun vriendin het verlangen zou hebben te hun willen pijpen, ik zelf heb er ook totaal geen moeite mee, je vriendin is gewoon dol op pijpen, nou zij is niet de enige.....ik ook...,,
en dat hebben de meeste jongens het liefst, af en toe gewoon heerlijk verwend te worden door je vriendin. en dan natuurlijk met een biertje en voetbal aan als het even kan
Oud 22-03-2012, 15:04
Carbi
Carbi is offline
Maar hij dus niet, blijkbaar.
Oud 22-03-2012, 15:05
bierkoning
bierkoning is offline
nee idd, dan blijft het bij mijn eerdere tips, als jij het niet wil heeft zij pech...
Oud 22-03-2012, 15:06
Verwijderd
Dan vrees ik zoals Linda zegt, niet behoor tot die groep, bierkoning.
Geen bier noch voetbal voor mij xD
Ben een cocktail en wijnman, en geef mij maar een avondje film op tv.
Maar ik wil niet zeggen dat ik apathisch geen hoor geef aan haar verlangen, maar ik wilde het gewoon echt niet hebben.
En ik kan ook genieten van door haar verwend te worden, haar massages zijn heerlijk. Maar gewoon niet oraal.
@ Bierkoning: hmm.. en dan zeggen dat ik Latijn Wiskunde doe, dat is een goed idee. Zal er vanavond eens over spreken, hopelijk draait ze bij.
Oud 22-03-2012, 15:26
bierkoning
bierkoning is offline
dat kan, nou ja succes in ieder geval
Oud 22-03-2012, 15:30
freezer
freezer is offline
Idd, laat het haar gewoon nog eens proberen, beginnen met kusjes enzo. Voor het zelfde geld is het nu superlekker.
Oud 22-03-2012, 15:36
Verwijderd
Nhee dat nooit. Ze komt er nooit aan... Maar een goed gesprek ga ik niet uit de weg, nog eens bedankt bierkoning.
Oud 22-03-2012, 15:39
Verwijderd
Niet zo verschrikkelijke druiloor zijn en je bitch gewoon laten blazen.

Vies van jezelf zijn :')
niet gepijpt willen worden :')
Oud 22-03-2012, 15:42
freezer
freezer is offline
idd, wat Reverend zegt. Als jouw vriendin dat wilt. Het is geven en nemen jong.
Oud 22-03-2012, 16:26
Verwijderd
Citaat:
idd, wat Reverend zegt. Als jouw vriendin dat wilt. Het is geven en nemen jong.
Inderdaad ik geef haar een nee, en zij moet dat maar nemen ook
Als ik dat niet wil :')

Trouwens dit topic mag dicht, alles is uitgepraat nu
Hoop ik toch alleszinds.
Oud 22-03-2012, 16:38
Verwijderd
En tot welke conclusie zijn jullie gekomen dan?
Oud 22-03-2012, 16:42
Verwijderd
Dat hij in elk geval zijn snikkel vaker moet wassen.
Oud 22-03-2012, 16:43
Volk
Volk is offline
Dus... jij vind jezelf vies maar beft haar wel. Ik neem aan dat dat dezelfde vagina is waar jij je penis in steekt? Waarom is dat dan niet vies?
Oud 22-03-2012, 16:52
Prospect
Prospect is offline
Citaat:
Dat hij in elk geval zijn snikkel vaker moet wassen.
Oud 22-03-2012, 17:04
Verwijderd
Geen idee, volk. Maar ik vind het gewoon heel erg vies dat de gedachte iemand met zijn smaakorgaan aan m'n eikel zit te likken. Bij een vagina heb ik dat niet nee.

@ Louis Armstrong, lees het topic eerst door voor je antwoord ;-)
@ Secret Agent: Mevrouw heeft zich er bij neergelegd en toont respect voor mijn keuze. Ze is een schatje ^^
Oud 22-03-2012, 17:05
Verwijderd
Ja, maar die eikel stop je in haar vagina, waar je dus zelf wel aan likt. Is dat minder vies dan?
Oud 22-03-2012, 17:16
Verwijderd
Jah ik vind van wel. Dat vind ik minder vies
Oud 22-03-2012, 17:21
Verwijderd
Ooit weleens over nagedacht dat jouw idee van vies dermate krom is dat je maar eens moet overwegen om over je angsten heen te komen?
Oud 22-03-2012, 17:29
Verwijderd
Bwah.. het idee dat mijn idee krom is, is opzich krom wetende dat je die vergelijkt met de 'normale' gang van zaken
En ik heb er geen schrik van, ik wil het gewoon niet. Ik zie dat orale als in een bad beer te duiken. Afschuwelijk.
Oud 22-03-2012, 17:32
Verwijderd
Maar vind je jezelf dan vies in die zin dat je het ook vies vind om je penis aan te raken enzo? Aftrekken/naar het toilet gaan...? Want als dat zo is, is het wel degelijk krom en wel iets waar je iets mee moet. Dat is namelijk niet echt gezond voor een jongen van zestien.
Oud 22-03-2012, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Maar vind je jezelf dan vies in die zin dat je het ook vies vind om je penis aan te raken enzo? Aftrekken/naar het toilet gaan...? Want als dat zo is, is het wel degelijk krom en wel iets waar je iets mee moet. Dat is namelijk niet echt gezond voor een jongen van zestien.
Nhee helemaal niet, maar dat is typisch. Ik kan er in komen dat voor de meeste jongens en misschien ook voor meisjes dit raar overkomt. Maar je moet het nu ook niet overdrijven. Ik vind het vies om oraal bevredigd te worden. Maar plassen of masturbatie daar heb ik niets op tegen. Ik heb er niets op tegen dat ik hem vastneem en mijn liefje ermee bevredig op de plaats waar ie volgens Gods schepping in hoort om het zo te zeggen.
Topic gesloten

Regels voor berichten