![]() |
||
Citaat:
|
wat is haar probleem dan precies...als jij het niet wil, klaar toch dan?
Meeste meisjes vinden het niet zo'n probleem om te pijpen maar als het niet hoeft is het ook goed. Het is leuk om je partner oraal te plezieren,maar als het niet gewenst is, nou ja dan niet.
|
Ja maar no offense, waarom ben jij wel vies en zij niet? Ik vind het een beetje slap geouwehoer
![]()
||
Citaat:
en wijzig je titel even in: wil niet gepijpt worden, dit staat zo raar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Oké, nou ja, dat kan, jij bent wel een hele bijzondere uitzondering, omdat het bij de meeste (jonge)mannen het een droomwens is, dat hun vriendin het verlangen zou hebben te hun willen pijpen, ik zelf heb er ook totaal geen moeite mee, je vriendin is gewoon dol op pijpen, nou zij is niet de enige.....ik ook...,
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Dan vrees ik zoals Linda zegt, niet behoor tot die groep, bierkoning.
Geen bier noch voetbal voor mij xD Ben een cocktail en wijnman, en geef mij maar een avondje film op tv. Maar ik wil niet zeggen dat ik apathisch geen hoor geef aan haar verlangen, maar ik wilde het gewoon echt niet hebben. En ik kan ook genieten van door haar verwend te worden, haar massages zijn heerlijk. Maar gewoon niet oraal. @ Bierkoning: hmm.. en dan zeggen dat ik Latijn Wiskunde doe, dat is een goed idee. Zal er vanavond eens over spreken, hopelijk draait ze bij. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Geen idee, volk. Maar ik vind het gewoon heel erg vies dat de gedachte iemand met zijn smaakorgaan aan m'n eikel zit te likken. Bij een vagina heb ik dat niet nee.
@ Louis Armstrong, lees het topic eerst door voor je antwoord ;-) @ Secret Agent: Mevrouw heeft zich er bij neergelegd en toont respect voor mijn keuze. Ze is een schatje ^^ |
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar vind je jezelf dan vies in die zin dat je het ook vies vind om je penis aan te raken enzo? Aftrekken/naar het toilet gaan...? Want als dat zo is, is het wel degelijk krom en wel iets waar je iets mee moet. Dat is namelijk niet echt gezond voor een jongen van zestien.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Pijpen onder druk. Alpaca | 137 | 17-01-2020 17:07 | |
Seksualiteit |
Vriend pijpte mij! Ik ben gay, hij misschien ook?? Jongen14 Y/O | 6 | 07-11-2016 20:42 | |
Seksualiteit |
Fantasie met een Marokkaan Kev25 | 48 | 19-11-2015 20:12 | |
Seksualiteit |
Pijpen, jouw mening Shitonya | 165 | 21-05-2005 16:53 | |
Seksualiteit |
Anti-Beffen? Verwijderd | 53 | 08-12-2004 23:45 | |
Seksualiteit |
"Ik bef om gepijpt te worden" t6uvkis | 56 | 19-07-2004 01:15 |