![]() |
|
Je moet niet glijmiddels meren en meteen gaan stampen hoor
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Laat staan dat het ook nog eens een enorm bekrompen mening is :X
||
Citaat:
![]() Met m'n ex heb ik het een aantal keer gedaan en het was best een prettige ervaring. Het is niet zozeer lekkerder, maar wel heel anders dan vaginaal. Het ging bij ons allemaal vrij gemakkelijk, maar dat zal per paar wel verschillen.
|
zie hier
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
toen mn vriendje het aan me voorstelde dacht ik wel ff van slik eeuhm tsja oke doe maar(??) maar ik vond het geweldig en ook hij vind het lekker (ik met mn vinger bij hem)
we hebben het nu al redelijk vaak gedaan en de laatste keer kon hij er helemaal in en was het gewoon super, hij moest toen wel stoppen want hij kwam bijna klaar en we hadden geen condoom ![]() ik heb trouwens weinig pijn meestal zelfs geen of ja een beetje onaangenaam gevoel in begin... ciao margreet |
![]() |
||
Citaat:
*je was toch al niet beschermd tegen een SOA dus je had net zo goed door kunnen gaan... *je had niet zwanger kunenn raken...want anale sex
||
Citaat:
![]() Is het misschien niet fijn om dat sperma allemaal "daar" binnen te hebben ofzo? ![]()
|
wij doen het geregeld maar het is ook niet 1-2-3 gelukt, veel spuug, glijmiddel en geduld doen wonderen, maar als het dan ook lukt is het genieten hoor, het is een leuk extra standje gewoon. en er is geen extra gevaar met het feit om je vriend in je kontje te laten klaarkomen
en een tip: gebruik een vibrator in je kutje erbij en zowel jij als je vriendje hebben een lekkere extra stimulans! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() CPU-fan op batterijen met een omhuls ofzo..... |
![]() |
|
Tja toen mijn vriend het een tijd terug voorstelde wilde ik het niet, want op het gebied van anaal was ik erg preuts. Toch hebben we het laatst geprobeerd en idd ik had pijn. Gevoel alsof alles was uitgescheurd. Daarna hebben we het niet nog een keer geprobeerd omdat het er niet van kwam, maar ik wil het toch vaker proberen. Ik vind het spannend en het lijkt me ook lekker. Ik denk gewoon dat we te snel zijn gegaan. Ik denk ook wel dat je je er helemaal lekker bij moet voelen anders span je je teveel en doet het ganze pijn.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Kan iemand het gevoel wat je als meisje krijgt bij anale sex beschrijven? Ik kan me er niets bij voorstellen. Voel je het heen en weer gaan van de penis en is dat een prettig gevoel? Of voel je een soort tinteling of iets dergelijks wat het prettige gevoel geeft?
|
ik heb het ook een paar keer gedaan met mijn vriend, maar ik vond het niet zo fijn. de ene keer deed het wel pijn de andere keer niet... je moet je gewoon goed ontspannen. maar ik vond het niet zo lekker...
||
![]() |
Citaat:
![]() Tsjah het is moeilijk uit te leggen ![]()
||
Citaat:
Ikzelf heb nog nooit anaal gedaan , lijkt me best lekke rom te doen eiglijk maar ik krijg steeds te horen dattie te dik is en dat dat dan pijn sou doen. Naja heb nog vingers zat ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
het enige wat ik je kan zeggen is dat ik het lekker vind, mijn vriendin gelukkig ook |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Hoe voelt anale seks als man? Bazerd | 49 | 15-05-2019 16:52 | |
Seksualiteit |
STELLING: Vaginale sex is veel fijner als anale sex CrazyCorny | 123 | 15-10-2009 09:53 | |
Seksualiteit |
p00p op penis na anale sex? Verwijderd | 4 | 04-05-2007 22:36 | |
Seksualiteit |
Anaal Girlyyy | 26 | 02-11-2004 13:53 | |
Beleidszaken |
Censuur op Scholieren.com? Enlightenment | 120 | 12-08-2004 14:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Nederland wordt internationaal niet serieus genomen' Diovai | 45 | 30-03-2003 16:24 |