Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2004, 19:04
Girlyyy
Girlyyy is offline
Hallo,

Ik heb nu 8 maanden een relatie met mijn vriend, en de seks is heel goed... alleen soms een beetje eentonig, maar dat is niet heel erg.
Laatst begon mijn vriend over anale sex. Hij wou dit wel een keer proberen het leek hem wel geil. Nu is het zo dat ik het aan de ene kant wel vies vind... maar aan de andere kant wel wil probere. Tijdens het vingeren of beffen heeft hij al wel eens 1 of 2 vingers ingebracht, maar ik voelde daar dan weinig van... maar het deed in ieder geval geen pijn.
Nu weet ik niet goed wat ik moet doen... Ik wil het opzich wel een keer proberen want ik lees hier over dat het tog wel lekker is, maar ik ben wel een beetje bang voor de pijn. Ik weet verder ook niet goed hoe ik dat aan moet pakken...

Kan iemand mij hun mening, ervaring, advies of tips geven.
Graag alleen serieuse reacties en niet van die grappenmakers
Oud 01-11-2004, 19:06
Verwijderd
haaii rob
Oud 01-11-2004, 19:10
Girlyyy
Girlyyy is offline
is het email adres van mn vriendje.... die van mij deed het niet... had al een account maar da w8woord ben ik kwijt
Oud 01-11-2004, 19:29
Verwijderd
15 jaar en anaal, probeer het
Oud 01-11-2004, 19:31
Verwijderd
echt een aanrader meid, doe het zonder hulpmiddelen, is alleen maar slecht voor je
Oud 01-11-2004, 19:34
Verwijderd
kun je wel goed poepen na afloop
Oud 01-11-2004, 19:49
Girlyyy
Girlyyy is offline
Citaat:
per piacere schreef op 01-11-2004 @ 20:31 :
echt een aanrader meid, doe het zonder hulpmiddelen, is alleen maar slecht voor je
hoe bedoel je zonder hulpmiddelen?

en ik zei duz, alleen serieuse reacties... die kerel heeft zeker zn grapjas aan...
Oud 01-11-2004, 19:49
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
hey, mja ik vind je wel erg jong, maargoed daar ga ik me niet over uitlaten...toen ik 15 was dacht ik nog niet eens aan sex haha maja tijden veranderen zal ik maar zeggen...

als je echt anaal wil proberen moet je het doen....het idee alleen al is best geil (vind ik)...ik heb het nog niet vaak anaal gedaan, om precies te zijn 2 keer haha...maargoed als mijn vriend mij masseerd en/of vingert brengt hij ook welleens wat vingers naar binnen zalk maar zeggen, daar voel je verder niet heel erg veel van omdat het rustig gebeurd....maar echt anaal neuken, daar voel je wel wat van hoor...
je moet het heel erg rustig aanpakken, voorspel etc, veel glijmiddel of olie en hij moet het gewoon heel erg langzaam inbrengen, bij mij deed het nog een beetje pijn (maar dat komt omdat ik geen geduld heb )...een goed standje is lepeltje lepeltje...dat heb ik eens in een boekje gelezen, dat is meestal beter dan meteen hondjes ofzo...ik weet niet meer precies waarom....

ik zou het gewoon doen meid, en als het pijn doet (waar jij bang voor bent en wat je eigenlijk tegen houdt) stop je er toch gewoon mee?!!? dan kan je later nog eens proberen....just try it...
__________________
Broken......

Laatst gewijzigd op 01-11-2004 om 19:54.
Oud 01-11-2004, 19:52
Girlyyy
Girlyyy is offline
dankje evanescene,

nou zou ik nog graag wille weten wat lepeltje-lepeltje is...

verdere tips hoor ik nog steeds graag
Oud 01-11-2004, 19:58
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
Citaat:
Girlyyy schreef op 01-11-2004 @ 20:52 :
dankje evanescene,

nou zou ik nog graag wille weten wat lepeltje-lepeltje is...

verdere tips hoor ik nog steeds graag
ik wilde een plaatje zoeken voor je op google, maar kon ff snel niets vinden...
lepeltje lepeltje is dat jij op je zij ligt en de jongen achter je...heel simpel
__________________
Broken......
Oud 01-11-2004, 20:07
Girlyyy
Girlyyy is offline
owjha, nou weet ik t weer, ken da wel als gwoon liggen... lepeltje lepeltje, ma d8 daar ff nie aan nou het over een standje ging... hehe... maar mijn vriend is zeg ma een beetje groot en breed... hij is 16, maar als je hem ziet denk je dat ie 19 is ofzow... hij is 1,94 en hij doet zwemme en fitness... (duz kun je zelf bedenke hoe breed ie is )
Duz dat standje is een beetje lastig denk ik... net zoals staan, dat wil ons ook maar niet lukken.
Oud 01-11-2004, 20:13
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
nee maar staan is ook nauwelijks te doen, dat komt omdat jullie qua lengte waarschijnlijk veel schelen, mijn vriend is ook 1.93 ofzo en ik ben 1.73 dus ja...dat scheelt wel! staand lukt ons alleen als ik wat hoger sta en van achter dus niet als ik tegen de muur sta ofzo en dan van voren... maja...lepeltje lepeltje lukt ons overigens wel hoor...ik zou niet weten waarom: als het bij jullie het niet zou lukken
__________________
Broken......
Oud 01-11-2004, 20:19
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Girlyyy schreef op 01-11-2004 @ 20:49 :
hoe bedoel je zonder hulpmiddelen?

en ik zei duz, alleen serieuse reacties... die kerel heeft zeker zn grapjas aan...
nee de lolbroek hihi
__________________
"...kzit nu miss een uur op het forum en ik heb nu al een sgijthekel aan jou..."
Oud 01-11-2004, 20:19
Girlyyy
Girlyyy is offline
owkey, en heb jij glijmiddel gebruikt?
en was de pijn erg of niet, en vond je het wel of niet fijn, en hoe kun je je er (tijdens het voorspel) het best op voorbereiden?

(jha ik ben een vrouw met veel vragen )
Oud 01-11-2004, 20:25
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
nou eerst gewoon lekker knuffelen, zoenen, strelen etc. eventueel elkaar verwennen, pijpen/beffen. daarna is hij mij gaan masseren met veel olie, en is mijn gaan vingeren zowel mijn vagina en mn bips maargoed....daarna beetje olie erbij en rustig lepeltje lepeltje liggen en dan moet hij zn dinges heel rustig inbrengen, misc eerst beetje tegenaan duwen en dan steeds verder inbrengen...
pijn: mja het is even wennen, mijn vriend is best flink geschapen dus....maar de pijn viel best mee, gewoon rustig aan doen...
__________________
Broken......
Oud 01-11-2004, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Girlyyy schreef op 01-11-2004 @ 21:19 :
owkey, en heb jij glijmiddel gebruikt?
en was de pijn erg of niet, en vond je het wel of niet fijn, en hoe kun je je er (tijdens het voorspel) het best op voorbereiden?

(jha ik ben een vrouw met veel vragen )
Jij bent geen vrouw, jij bent nog maar een meisje. Dit topic is trouwens wel Sodom en Gomorra, waar gaat het heen met deze wereld.
Oud 01-11-2004, 21:01
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
Sodom en Gomorra???????

__________________
Broken......
Oud 01-11-2004, 21:22
Verwijderd
Citaat:
evanescene schreef op 01-11-2004 @ 22:01 :
Sodom en Gomorra???????

]

hoi , je bent dom
Oud 01-11-2004, 21:23
Verwijderd
15 ik vind het wel erg jong moet ik zeggen... sowieso om seks te hebben, en dan anale seks.
Doe het vooral omdat het jou ook wat lijkt, en niet alleen omdat die stoere vriend van je graag wil
Oud 02-11-2004, 09:51
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-11-2004 @ 21:46 :
Jij bent geen vrouw, jij bent nog maar een meisje. Dit topic is trouwens wel Sodom en Gomorra, waar gaat het heen met deze wereld.
Ik maak me liever zorgen om andere dingen dan die een meisje met haar vriendje in haar slaapkamer doet.
Oud 02-11-2004, 10:10
rainfairy
Avatar van rainfairy
rainfairy is offline
Citaat:
evanescene schreef op 01-11-2004 @ 22:01 :
Sodom en Gomorra???????

ik snap m ook niet hoor....
__________________
The rain falls down on me...I'm the Rainfairy....
Oud 02-11-2004, 10:48
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
Citaat:
Girlyyy schreef op 01-11-2004 @ 20:52 :
dankje evanescene,

nou zou ik nog graag wille weten wat lepeltje-lepeltje is...

verdere tips hoor ik nog steeds graag
Geen wonder dat de seks eentonig wordt...
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Oud 02-11-2004, 11:22
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
rainfairy schreef op 02-11-2004 @ 11:10 :
ik snap m ook niet hoor....
Hij bedoelt dat hij het verkeerd vindt dat een 15 jarige 'al' aan anale seks doet.
Oud 02-11-2004, 11:23
Samaris
Avatar van Samaris
Samaris is offline
Citaat:
rainfairy schreef op 02-11-2004 @ 11:10 :
ik snap m ook niet hoor....

Sodom en Gomorrah waren twee Bijbelse steden, Sodom werd vernietigd door God omdat ze daar massaal perverse sexuele activiteiten deden, waaronder anale sex,daarom ook is een synoniem daarvaan ook 'sodomie'.
Gomorrah werd om de zelfde reden vernietigd.

Admah,Bela en Zeboim waren de 3 andere steden die op hetzelfde moment werden vernietigd, maar om andere redenen.

Ontopic: err...misschien moet je eerst eens wat andere standjes proberen voordat je begint met anaal, want als je lepeltjelepeltje al niet kent dan is er nog een hele KamaSutra voor je te ontdekken.
__________________
Spatieszijnvoormietjes.
Oud 02-11-2004, 13:04
rainfairy
Avatar van rainfairy
rainfairy is offline
bedankt voor je uitleg samaris...ik ben echt totaal niet bekend met de bijbel....slecht he? maja ik heb wel andere dingen te doen
__________________
The rain falls down on me...I'm the Rainfairy....
Oud 02-11-2004, 13:51
Legend Of Rusj@
Avatar van Legend Of Rusj@
Legend Of Rusj@ is offline
algemene bijbel kennis wat een verblijding in deze domme topic
Oud 02-11-2004, 13:53
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
pfff... kan het nou nooit eens normaal gaan? Iig, TS: ik hoop dat je vragen voldoende zijn beantwoord.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Anale sex zonder condoom
Ronaldox
18 14-02-2007 18:50
Seksualiteit Vaginaal -vs- Anaal
Midget
46 14-02-2007 17:44
Seksualiteit anaal > verbannen!
someone17
59 14-04-2005 18:56
Seksualiteit [Anaal] Over likken en schoonmaken...
Farmer_G
21 22-02-2004 17:12
Seksualiteit Anaal, weleens gedaan?
Verwijderd
74 31-10-2003 20:20
Seksualiteit vraagje aan de jongens! anale sex!??
hot girl!
41 08-03-2002 23:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:04.