Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2012, 15:06
Vowel
Vowel is offline
En toen had ik ook nog een hele kast vol kleding waar ik vanaf moet, en het meeste ervan heb ik in vuilniszakken gestopt en ga ik gewoon naar de weggeefwinkel brengen, denk ik. Maar hieronder toch nog een paar dingen waarvan ik het nogal zonde vind om ze weg te gooien. Sorry als sommige dingen nogal gekreukeld zijn (dat gebeurt als dingen in een kast liggen en nooit gedragen worden ). Ik heb de mogelijkheid er nog meer foto's van te maken als het gewenst is (de foto's zijn namelijk niet echt geweldig). Er is alleen 1 "probleempje": Mijn huid gaat irriteren van merkjes, dus bij sommige kledingstukken zijn ze eruit geknipt (bijvoorbeeld niet bij jassen), maar soit.

Ik kan de spullen versturen tot en met 20 februari! Oh en over de prijzen kan natuurlijk gesproken worden. Alles is inclusief verzenden.

Okay, even zien. Ten eerste dit jasje. Zwart velours (denk ik, zo voelt het in ieder geval). Vrij dik, grote capuchon. Merk: ART. Maat: M. Twee zakken, geen binnenzakken. Hooguit drie keer gedragen. Het was een impulsaankoop. Ik vond hem leuk (dat is 'ie ook), maar ik heb zoveel jassen dat ik hem eigenlijk nooit draag. €25 inclusief verzenden.

Foto's:

Spoiler

Nog een zwart jasje. Het lijkt op corduroy, maar dan anders. Ook velours-achtig (ik ben zo slecht in dit soort dingen ). Vrij netjes, niet warm, maar wel perfect voor officiële aangelegenheden. Twee zakken, geen binnenzakken. Geen capuchon. Hij heeft maar 1 knoop, maar dat hoort zo. Merk: ART, maat ES (hij viel groot uit). Iets meer gedragen dan de jas hierboven, maar eigenlijk ook vrijwel niet. €21 inclusief verzenden.

Foto's:

Spoiler

Een paar laarzen, ze komen tot halverwege je kuiten. Zwart, met rits. Ik heb ze ooit gekregen, ongeveer 4 keer aangehad (alleen waar die persoon bij was of course ), maar het is totaal mijn smaak niet. Er is verder niets mis mee. Ze zijn trouwens wel lekker warm. Merk: Hotsite (never van gehoord), maat 38. €16 euro inclusief verzenden.

Foto's:

Spoiler

T-shirtje, grijs met bloemen aan de onderkant. Hij zit bovenaan strak, valt iets losser aan de onderkant. Heb hem ooit samen met een vriendin gekocht bij de H&M, maar als ik 'm drie keer heb gedragen is het veel. Het merkje is eruitgehaald, maar het is aan de stijl ook wel te zien. De maat is S (en dit weet ik omdat ik altijd S'jes nodig heb bij topjes en shirts. €9 inclusief verzenden.

Foto's:

Spoiler

Ik noem het een vest, maar blijkbaar is het een "hoodie." Donkerblauw, met rits en capuchon (duh) en twee zakken aan de voorkant. Er staat een tribalprint op in een grijzige kleur. Ooit gekocht op het bevrijdingsfestival in Zwolle. Ik heb hem een korte tijd intensief gedragen, daarna eigenlijk helemaal niet meer. Alles is nog goed. Merk: Active2Wear. De maat kan ik niet vinden, hoewel het merkje er nog aan zit, beetje vaag. Maar als ik het vergelijk met mijn andere vesten zal het een M zijn. €14 inclusief verzenden.
Foto's:

Spoiler

Laatst gewijzigd op 11-02-2012 om 13:14.
Advertentie
Oud 08-02-2012, 18:02
Vowel
Vowel is offline
Okay, ik heb ook een rok te koop. Hij is een beetje gothic-achtig, maar ik droeg 'm gewoon tijdens kerst, want hij is wel gewoon heel mooi.

Het is een paarse onderrok met zwart eroverheen. Heeft een ritssluiting aan de zijkant. Merk: Sinister. Maat M. Een aantal keer gedragen. €22 inclusief verzenden. Foto's:

Spoiler

Laatst gewijzigd op 11-02-2012 om 13:15.
Oud 08-02-2012, 19:01
Vowel
Vowel is offline
Nog een rok. Helemaal zwart, in het midden en aan de onderkant met kant afgezet. Hij loopt wijd uit naar beneden. Het merkje zit er nog wel aan, maar ook hier staat de maat niet op, en ik vind het heel vreemd. Zeer waarschijnlijk een S, anders een M, maar er zit elastiek aan de bovenkant, dus hij past sowieso wel. Het merk is Clockhouse (en is dat nu van de C&A of de H&M?). €14 inclusief verzenden. Foto's (sorry voor de wazige foto, camera doet kut):

Spoiler

En nog een truitje. Zwart velours met kanten vleermuismouwen. Ook hier zit geen maat meer in, maar het is een M (want hij valt bij mij te groot). Aan de achterkant kun je hem strakker doen met veters (maar het is geen korset). €15 inclusief verzenden. Foto's:

Spoiler

En als laatste een wit jasje. Het zit tussen wit en gebroken wit in (ik weet niet hoe ik het anders moet verwoorden). Ik heb hem een aantal keer gedragen, daarna gewassen en in mijn kast gegooid. Vandaar dat 'ie zo gekreukeld is. Again, ik wil 'm wel voor je strijken maar dat heeft weinig nut als ik 'm op moet sturen. De kreukels aan de onderkant horen erin, daar zijn die vouwen in gestreken. Hij heeft twee zakken, geen binnenzakken, geen capuchon. Hij is heel netjes. Merk: ART, maat XS, maar hij valt groot uit (bij mij zit 'ie los en ik draag normaal een S'je). €22 inclusief verzenden.
Foto's:

Spoiler

Laatst gewijzigd op 08-02-2012 om 19:09.
Oud 08-02-2012, 20:54
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Wat heb je toch mooie handen!
Oud 11-02-2012, 13:15
Vowel
Vowel is offline
Up up, want nog maar 1 week!
Oud 15-02-2012, 13:45
Vowel
Vowel is offline
Up! Nog 5 dagen.