Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2012, 12:49
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Hey smokerssss,

ik heb een probleem?
Een paar maanden geleden ben ik begonnen met smoren, maar ik ben al een paar keer zonder reden slechtgegaan.
Nu, iemand vertelde me dat als je high of stoned bent, je hart dan 4 keer zo snel gaat.
Een paar jaar geleden ben ik eens naar de dokter geweest en die zei me dat mijn hart in rust sowieso sneller gaat dan een gemiddeld hart.

Kan dit de oorzaak zijn van mijn 'slechtgaan' ?

*met slechtgaan bedoel ik: misselijkheid, overgeven, duizeligheid (niet het zweverig gevoel dat je normaal zou moeten hebben)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-03-2012, 12:55
Verwijderd
Vraag het aan de dokter? Het zou kunnen dat het er iets mee te maken heeft, maar ik betwijfel of er hier dokters zitten die daar uitsluitsel over kunnen geven. Ik smoke (niet smoor) al 10 jaar en ben er nog nooit ziek of misselijk van geworden.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2012, 13:28
EZBlade
EZBlade is offline
En 4x zo snel, dat lijkt me sterk
Met citaat reageren
Oud 07-03-2012, 17:14
Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Citaat:
En 4x zo snel, dat lijkt me sterk
Gemiddelde hartslag in rust is 70 slagen per minuut, keer 4 is 280. Ongeveer 50-60 slagen per minuut boven de gemiddelde maximale hartslag.

Dat je hart 4 keer zo snel gaat slaan is dus sowieso onzin.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2012, 18:10
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Achja, natuurlijk.
Mijn vraag was eigenlijk of mijn slechtgegaan het gevolg kan zijn van een te snel kloppend hart...
Met citaat reageren
Oud 07-03-2012, 19:20
EZBlade
EZBlade is offline
Nope, dat komt omdat je lichaam reageert op de wiet
Met citaat reageren
Oud 08-03-2012, 11:44
Mister2510
Mister2510 is offline
Ik heb een paar maten met wie k vaak smoke en die gaan zo nu en dan ook slecht. Wat ik denk is dan dt ze te veel wiet gesmoked hebben.
Ik smoke er Zaterdg avond 3 a 4 en hun 1 -2 en als ze dan een 3e nemen gaan ze slecht.
Je hart gaat ook van wiet sneller kloppen maar k denk niet dat je daarom slechtgaat.

Waar smoke je want de omgeving vrienden geluiden angst om gepakt te worden kunnen ook meespelen

Een maat van me die smoked nooit mee omdat hij bang is door de popo gepakt te worden. Ookal leg k m uit dat je als je je joint weggooit er niks aan de hand is. Hij smoked toch niet mee omdat hij doordat ie zo bang is slechtgaat zodra hij smoked
Met citaat reageren
Oud 08-03-2012, 14:52
Verwijderd
Ik denk wel dat we kunnen concluderen dat de voornaamste reden dat het 'slechtgaat' maagdelijke longetjes zijn.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2012, 07:51
Verwijderd
Nou van wiet heb ik nog nooit een zweverig gevoel gehad, en dat je misselijk bent enzo komt vast omdat je de joint te snel oprookt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten