Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En zoals Secret Agent zegt, er zullen nog genoeg liefdes komen (hopelijk). Dus laat ik maar proberen me niet teveel aan mijn lieve exje vast te klampen, maar vooruit te kijken! ^^ Ookal is dat veeeel makkelijker gezegd dan gedaan. Want ik probeer het immers al 2 jaar... haha ![]() |
![]() |
|
Hoe probeer je dat dan? Want je schrijft dat jullie regelmatig (flirterig) contact hebben en dat jullie het hebben over dat jullie later samen zouden kunnen zijn. Dat vind ik niet vallen onder proberen iemand te vergeten. Eerder het tegenovergestelde.
Ik heb ook een zwak voor mijn ex. Maar ik ben dolgelukkig en kei verliefd op mijn vriendje. Niemand maakt mij zo blij en gelukkig als mijn vriendje. Dat dacht ik ook van mijn ex hoor, maar nu weet ik dat er nog veel beter bestaat. En daar zul jij ook achter komen ![]() |
![]() |
|
Naja kijk, ik ben niet meer verliefd op hem, ik ben gewoon nog wel veel met hem bezig... In gedachten enzo bedoel ik. En soms komen de verliefde gevoelens weer even boven, als ik weer even onwillekeurig aan 't hopen ben... Als hij in gedachten bij me terugkomt. Je snapt het wel. En ik zal altijd wel van hem blijven houden. "The little love flame deep within my heart will always remain burning for him"
Ik weet niet hoe ik het probeer. Niet teveel hopen denk ik dat ik bedoel. Want hopen kan alleen maar tot teleurstelling leiden. En eigenlijk zou ik helemaal geen vriend moeten willen die flirterig smst met zijn ex. Want ik ken hem goed genoeg om te weten dat hij dat dan daarna ook wel weer zal doen. Het is ook eigenlijk gewoon een sukkel als je erover gaat nadenken. Maar vertel dat je hart maar eens ![]() |
![]() |
|
Slim hoor, hij dumpt jou maar laat je geloven dat hij wel van je houdt. Vervolgens geeft hij je zo nu en dan net genoeg om ervoor te zorgen dat jij hem niet vergeet. En alsof dat niet genoeg is, zegt ie dat jullie misschien uiteindelijk ooit weer samen zullen zijn. Hij heeft nu een leuke vriendin, maar weet dat jij standby staat voor het geval hij geen zin meer in haar heeft.
Verbreek het contact zodat je eindelijk over hem heen komt. Want nog steeds verliefd zijn is iets heel anders dan een zwak hebben voor je eerste liefde. |
![]() |
|
"Ik zal altijd van hem blijven houden" :')
Hij is je eerste vriendje, dat verander je niet, maar van hem blijven houden gebeurt niet. Je bent 17. Op die leeftijd dacht ik ook dat ik alles van liefde wist en dat mijn vriendinnetje de ware was. Over 3 jaar lach je over hoe je nu bent. Nog eens 3 jaar later lach je daar ook weer om. Je bent op de leeftijd dat veranderingen heel erg hard gaan. Niks mis mee, maar blijven hangen heeft geen zin |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat hem niet meer spreken/zien de beste oplossing is om over hem heen te komen. De enige reden voor mij waarom ik over mijn ex-vriendje (waar ik wegens omstandigheden eigenlijk helemaal geen zwak meer voor heb, maar ok) ben heen gekomen, is omdat ik, hoe rottig het toen ook was, alle contact met hem heb verbroken. Ik woon ook in een andere stad dus ik kom hem nergens meer tegen. Dat is fijn omdat elke keer dat hij contact met me opnam, de hele geschiedenis die we samen hadden weer opgerakeld werd en daar werd ik alleen maar verdrietig/hopeloos van. Ik denk dat je alleen maar teleurgesteld gaat worden als je die hoop die je nog hebt voor jullie twee samen elke keer gaat voeden door contact met hem te houden...
|
![]() |
|
Een aantal maanden nadat hij het uitmaakte, heb ik ook een eind gemaakt aan ons contact omdat ik gewoon gek van hem werd, niet begreep wat hij nou eigenlijk wilde. Maar ongeveer een jaar "na dato" heb ik het contact in een opwelling weer hersteld. Maar ik snap wat jullie bedoelen. En ik zal jullie adviezen dan ook opvolgen en het contact weer verbreken. Hoe zwak dat eigenlijk ook is... Na 2 jaar nog niet helemaal over je ex heen zijn. Achja, it's the way it is.
|
![]() |
|
Neem gewoon je tijd en maak je niet druk over of het wel of niet 'zwak' is om geen contact met hem te hebben. Als het je leven niet makkelijker maakt, waarom zou je dan uberhaubt nog contact met hem moeten hebben?
|
Dat lukt sowieso al lastig als je nog een zwak voor iemand hebt, maar als jullie ook nog eens flirterig contact hebben en geloven dat jullie ooit nog wel eens bij elkaar komen dan moet je er helemaal niet aan beginnen. Ik zou zeggen, get out while you can.
|
Pas vrienden worden als je hem echt niet wil, dan kun je alsnog een zwak voor hem hebben, je weet dat je hem niet wil, dus dan kan een gewone vriendschap ook. Dan valt een flirterig sms'je meteen op, en niet omdat je gaat zwijmelen maar omdat je meteen denkt "hier heb ik geen zin in, op die manier zie ik niks in je.", en dat meteen afkapt.
Dus pas als je helemaal over hem heen bent, en dat kan effe duren (weken, maanden, jaren), kun je proberen vrienden te worden. Maar tot die tijd is het wel zo handig als je geen contact met hem hebt. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Moeilijke situatie tussen mij en mijn ex. appleimac | 7 | 10-10-2015 21:26 | |
Liefde & Relatie |
in love with somebody else... weegschaaltjuh | 11 | 14-06-2004 23:53 | |
Liefde & Relatie |
Ik voel echt totaal niks meer voor haar/hem Sithan | 33 | 25-06-2003 13:35 | |
Liefde & Relatie |
Zwakte voelen voor bepaalde 'slechte' mensen? (herkenning??) Signy | 13 | 20-05-2003 15:55 | |
Liefde & Relatie |
Mijn ex (vakantie) vriendje. (Lang verhaal) U-NiQ | 4 | 31-05-2002 18:24 | |
Liefde & Relatie |
Een zwak hebben voor iemand ... LittleLucille | 33 | 30-04-2002 21:10 |