Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verliefd worden is menselijk. Zeker in een lange relatie kan het echt wel eens voorkomen dat je verliefd wordt op een ander. Ik kan dat dan het beste met mijn vriend zelf bespreken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik had al 6 maanden met mijn ex en ik dacht dat het ook goed ging. waren vlak daarvoor nog een week op vakantie geweest (met zijn ouders weliswaar maar toch) op een avond moest ik balansen en die jongen stond in hetzelfde pad. we kletsten wat en maakten wat grapjes. opzich was hij best wel geinteresseerd en bij mij begon het steeds meer te kriebelen. thuisgekomen raakte ik een beetje in paniek, want ik kon hem niet uit mijn gedachten zetten. ik heb toen een goede vriendin van me gesmst die ongeveer hetzelfde had meegemaakt. haar advies was om nog even af te wachten de dag erna kwam mijn ex langs en het voelde al een beetje onwennig, maar ik was nog niet zeker genoeg of het misschien gewoon een bevlieging was. 3 dagen later kon ik alleen maar aan die jongen denken zelfs toen ik zoende met mijn ex ![]() opzich was het nog best wel een grote stap, want er waren pas 3 dagen voorbij, maar het zat me gewoon zo dwars ik vond dat ik mijn ex belazerde. mijn gevoelens voor die andere jongen werden gelukkig steeds groter en inmiddels hebben we al 11 maanden wat ![]() als ik jou was zou ik nog even wachten voor je een beslissing neemt en praat er eventueel met je vriend over (mijn ex was erg aangeslagen omdat het zo abrupt was), bij mij werd het toch wel heel duidelijk dat het zo niet langer ging daarom heb ik besloten het uit te maken. misschien erg kort, na 3 dagen, maar het zat me gewoon echt niet lekker probeer voor jezelf ook of je er achter kunt komen of het een bevlieging is of meer en hoe graag je de huidige relatie wilt houden daarnaast heb ik nog wel terugvallen gehad. mijn vriend is een tijdje naar frankrijk geweest en mijn ex zit ook nog eens bij me in de klas en toen begon het weer te kriebelen. toen ging het bijna uit met mijn huidige vriend. ![]() iniedergeval heel veel succes ermee |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
901 saaie topics! #901 Dark Phoenix | 500 | 08-03-2010 01:14 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #118 Pruts0r | 494 | 17-01-2008 22:06 | |