Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2004, 19:30
weegschaaltjuh
weegschaaltjuh is offline
ik heb al een tijd een vriend, maar nu ben ik dus verliefd op een jongen die ik van me werk ken!! tis echt vaag, en ik heb het idee dat hij mij ook leuk vindt... maar wat moet ik hiermee, wat dneken jullie? ik dacht da het echt goed ging tussen mijn vriend en mij...
Oud 14-06-2004, 19:32
Verwijderd
hoe verliefd ben je nog op je vriend, is dan de vraag...
met zo'n dingen kan niemand je helpen behalve jijzelf. wij weten niet hoe graag je je vriend ziet, hoe goed het tussen jullie gaat, hoe goed jullie bij elkaar passen, waarom die andere jongen eventueel beter of slechter bij jou zou passen, hoeveel kriebeltjes jij in je buik hebt als je je vriend ziet, en hoeveel wanneer je die andere jongen ziet, ...

succes ermee meisje!

xxx
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 20:10
Dzjes
Dzjes is offline
Idd, hoe verliefd ben je nog op hem? Hebben jullie al een lange relatie of niet? Hou je genoeg van je vriend om hem niet zomaar in de steek te laten voor een andere jongen? etc..

Denk er in ieder geval zeker eens goed over na, desnoods praat je er ook eens met je vriend over, als je écht verliefd bent op die jongen, en niets meer voelt voor je vriend kan je het uitmaken..
Betekent je vriend toch nog altijd meer dan die jongen, kan je voor je relatie vechten keuzes maken..
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 20:38
DvoorA
DvoorA is offline
als je een relatie hebt ga ik ervan uit dat je veel van je vriend houdt. Houden van is altijd waardevoller en mooier dan een korte (maar misschien wel hevige) verliefdheid. Blijf bij je vriend, hou elkaar vast als het in je relatie stormt.
Oud 14-06-2004, 20:53
Verwijderd
Of laat elkaar gaan als je niets meer voor elkaar voelt.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Dzjes schreef op 14-06-2004 @ 21:10 :
desnoods praat je er ook eens met je vriend over
Dat is wel een heel erg slecht idee.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 21:06
Suziewafel
Suziewafel is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-06-2004 @ 22:03 :
Dat is wel een heel erg slecht idee.
Ow, bij mij ging dat nog redelijk goed!
Oud 14-06-2004, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Suziewafel schreef op 14-06-2004 @ 22:06 :
Ow, bij mij ging dat nog redelijk goed!
Bij mij ging dat ook goed. Doordat ik het verteld had, werd de spanning van de verliefdheid veel minder en uiteindelijk is dat ook over gegaan. Ik zie niet in waarom je dit voor je vriend zou moeten verzwijgen.

Verliefd worden is menselijk. Zeker in een lange relatie kan het echt wel eens voorkomen dat je verliefd wordt op een ander. Ik kan dat dan het beste met mijn vriend zelf bespreken.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 21:51
Sprinkle
Sprinkle is offline
Vraag jezelf af hoe leuk je je vriend nog vindt. Ben je nog wel verliefd ? Wil je nog verder met hem ? Of wil je liever iets nieuws proberen met die andere jongen ?
Zou er even goed over nadenken en eventueel met je vriend over praten.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 22:11
Isil
Isil is offline
je kunt het heus nog hardstikke goed/gezellig/leuk met elkaar hebben en toch verliefd worden op een ander hoor. Eigenlijk niet eens zo heel raar, want dat gevoel dat je in het begin van een relatie hebt, kan op gegeven moment wel wat afzakken, en dat je dat ineens dan wel weer voor een ander voelt kan inderdaad heel verwarrend zijn..

maar denk er in ieder geval eerst goed over na, als je een goede relatie hebt, moet je die hier dan voor op het spel zetten? ik denk wel dat ik er over zou praten met mijn vriend, maar als je het gevoel hebt dat hij je meteen daarom aan de kant zou zetten, zal ik daar maar een beetje mee oppassen.

wees eerlijk, vooral ook tegenover jezelf!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 23:25
Shitonya
Shitonya is offline
Als je verliefd bent op een ander en NIET meer verliefd bent op je vriend, zou ik het uitmaken met je vriend, anders gaat het nooit lang goed.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 23:53
Verwijderd
Citaat:
weegschaaltjuh schreef op 14-06-2004 @ 20:30 :
ik heb al een tijd een vriend, maar nu ben ik dus verliefd op een jongen die ik van me werk ken!! tis echt vaag, en ik heb het idee dat hij mij ook leuk vindt... maar wat moet ik hiermee, wat dneken jullie? ik dacht da het echt goed ging tussen mijn vriend en mij...
ik heb precies hetzelfde (afgezien van het feit dat ik idee had dat ie me leuk vond)
ik had al 6 maanden met mijn ex en ik dacht dat het ook goed ging. waren vlak daarvoor nog een week op vakantie geweest (met zijn ouders weliswaar maar toch)
op een avond moest ik balansen en die jongen stond in hetzelfde pad. we kletsten wat en maakten wat grapjes. opzich was hij best wel geinteresseerd en bij mij begon het steeds meer te kriebelen. thuisgekomen raakte ik een beetje in paniek, want ik kon hem niet uit mijn gedachten zetten. ik heb toen een goede vriendin van me gesmst die ongeveer hetzelfde had meegemaakt. haar advies was om nog even af te wachten
de dag erna kwam mijn ex langs en het voelde al een beetje onwennig, maar ik was nog niet zeker genoeg of het misschien gewoon een bevlieging was. 3 dagen later kon ik alleen maar aan die jongen denken zelfs toen ik zoende met mijn ex dat was voor mij teveel van het goede dus heb ik het die avond uitgemaakt en uiteindelijk, toen hij het vroeg, verteld dat ik iemand anders leuk vond

opzich was het nog best wel een grote stap, want er waren pas 3 dagen voorbij, maar het zat me gewoon zo dwars ik vond dat ik mijn ex belazerde. mijn gevoelens voor die andere jongen werden gelukkig steeds groter en inmiddels hebben we al 11 maanden wat

als ik jou was zou ik nog even wachten voor je een beslissing neemt en praat er eventueel met je vriend over (mijn ex was erg aangeslagen omdat het zo abrupt was), bij mij werd het toch wel heel duidelijk dat het zo niet langer ging daarom heb ik besloten het uit te maken. misschien erg kort, na 3 dagen, maar het zat me gewoon echt niet lekker

probeer voor jezelf ook of je er achter kunt komen of het een bevlieging is of meer en hoe graag je de huidige relatie wilt houden

daarnaast heb ik nog wel terugvallen gehad. mijn vriend is een tijdje naar frankrijk geweest en mijn ex zit ook nog eens bij me in de klas en toen begon het weer te kriebelen. toen ging het bijna uit met mijn huidige vriend. inmiddels weet ik, klinkt misschien raar, een soort zwak voor mijn ex heb. ik ben niet verliefd op hem, maar vind hem nog steeds wel leuk. nou moet(en) je(jullie) niet denken dat ik mijn vriend bedrieg. ik hou echt heel veel van hem , maar vind mijn ex gewoon nog lief. we zien elkaar nog bijna dagelijks omdat ie bij me in de klas zit, maar misschien wordt mijn zwakte volgend jaar ook wel minder omdat we elkaar dan nauwelijks of zelfs niet meer zien. lastig probleem, maar ik heb het eindelijk een plekje kunnen geven.

iniedergeval heel veel succes ermee
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten