Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2012, 12:58
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Even een nieuwsgierig vraagje aan het forumvolk

Als jullie een relatie hebben, markeren/merken jullie je partner dan om te laten zien aan anderen dat jouw partner bij jou hoort en dus bezet is? En dan heb ik het niet over een vriendschapsring of een verlovingsring, maar een lichamelijke markering ofzo.

Ik las dat dieren dat deden, maar ik kan het namelijk nergens terug vinden bij mensen... en aangezien we (volgens mij) nog dicht bij dieren staan...
Oud 01-03-2012, 13:01
Verwijderd
Nooit echt gebeurd, maar ik kan het wel duidelijk maken door een arm om haar heen te leggen.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2012, 13:01
Em.
Em. is offline
Ik zou zeggen dat een trouwring en aanverwanten eigenlijk ook markeringen zijn, die laat immers zien 'hé, deze is al bezet!' En anders zou ik denken aan dingen als zuigzoenen?
Oud 01-03-2012, 13:02
Vowel
Vowel is offline
Ik snap niet zo goed wat je bedoelt met een "lichamelijke markering."
Met citaat reageren
Oud 01-03-2012, 13:03
bierkoning
bierkoning is offline
ik kerf me naam met een mes

maar nee niet echt nee.
Oud 01-03-2012, 13:08
Prue Halliwell
Citaat:
Ik snap niet zo goed wat je bedoelt met een "lichamelijke markering."
bv. een zuigzoen of iets anders

ik heb ooit mijn nagels gezet in mijn huidige partner en het litteken is nog te zien op zijn arm
Oud 01-03-2012, 13:09
Vowel
Vowel is offline
Oh nee, ik doe niet aan zuigzoenen. Krijgen en geven. Bah.

Maar om even te antwoorden op de vraag in de OP: Nee, eigenlijk niet. Lichamelijk of otherwise.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2012, 13:12
Verwijderd
Ik plas regelmatig over hem heen, dan ruikt hij naar mij
Met citaat reageren
Oud 01-03-2012, 13:13
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik plas regelmatig over hem heen, dan ruikt hij naar mij
Territorium afbakenen!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2012, 13:24
Verwijderd
Lichamelijk markeren? Ik vind een ring met de functie te claimen al ver gaan, eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2012, 14:04
Volk
Volk is offline
Markeren...

Ik hoef mijn vriend niet te markeren om te laten zien dat hij bezet is, hij geeft zelf aan dat hij bezet is.

Maar volgens mij snap ik het niet echt. Want mijn eerste gedachte was ringen/kettingen. Maar de tellen dus niet mee. Dan heb je nog de zuigzoen, hoewel ik betwijfel of mensen die zetten zodat anderen weten dat de persoon bezet is. Heb jij die littekens bewust gezet met de gedachte hem te markeren?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2012, 14:21
cynthiaatje20
cynthiaatje20 is offline
Citaat:
bv. een zuigzoen of iets anders

ik heb ooit mijn nagels gezet in mijn huidige partner en het litteken is nog te zien op zijn arm
ik heb een henna tattoo die ik bijwerk en hij ook!!
Oud 01-03-2012, 15:27
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Lol, markeren. Nee, dat doe ik niet. Ik geef hem niet expres zuigzoenen om te laten zien aan de wereld dat hij al iemand heeft. Als hij het nodig vindt om mensen te laten weten dat hij een vriendin heeft laat ik dat wel aan hem over.
Oud 01-03-2012, 16:00
Verwijderd
Ik heb mijn exen wel eens 'gemerkt' maar niet om te laten zien dat hij van mij was .
Met citaat reageren
Oud 01-03-2012, 18:50
Prue Halliwell
Citaat:
Markeren...

Ik hoef mijn vriend niet te markeren om te laten zien dat hij bezet is, hij geeft zelf aan dat hij bezet is.

Maar volgens mij snap ik het niet echt. Want mijn eerste gedachte was ringen/kettingen. Maar de tellen dus niet mee. Dan heb je nog de zuigzoen, hoewel ik betwijfel of mensen die zetten zodat anderen weten dat de persoon bezet is. Heb jij die littekens bewust gezet met de gedachte hem te markeren?
Nee, het was meer per ongeluk.. maar als mensen vragen hoe hij eraan komt, zegt hij wel dat heeft hij gedaan...
Oud 01-03-2012, 19:23
AzN
AzN is offline
Pff.. hier kan ik me helemaal niets bij voorstellen .
Ik snap er 't nut ook niet van: 'n litteken of zuigzoen is tenslotte toch maar tijdelijk. En als je je partner voor de rest van zijn/haar leven wil verminken is dat niet 'natuurlijk' maar 'ziek'.
Oud 01-03-2012, 20:08
Verwijderd
Mijn vriend heeft heel groot mijn naam op zijn hoofd laten tattoeren en ik heb, met een hertengewei, hartjes en bloemetjes er om heen zijn naam boven mijn kont staan.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2012, 08:07
Prue Halliwell
Citaat:
Pff.. hier kan ik me helemaal niets bij voorstellen [...] als je je partner voor de rest van zijn/haar leven wil verminken is dat niet 'natuurlijk' maar 'ziek'.
kijk, zo had ik het nog niet bekeken... Ik zag dat dieren elkaar markeren/merken en was benieuwd of mensen dat ook deden, omdat ik het nergens terug kon vinden.

Waarom is het bij dieren niet 'ziek' en bij mensen wel? Is dat omdat de mens van nature niet trouw is?
Oud 02-03-2012, 08:12
Volk
Volk is offline
Welke dieren merken elkaar eigenlijk? Had daar nog nooit van gehoord.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2012, 08:18
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Ik heb mijn exen wel eens 'gemerkt' maar niet om te laten zien dat hij van mij was .
Ik stel me even voor dat je een hele grote X in zijn voorhoofd krast ofzo.
Oud 02-03-2012, 08:56
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
nou das rappig want ik was dus een keer aan het stappen met m'n vriendin en iemand floot haar na, zei liep naar hem toe en gaf hem toch een harde knie tussen zn noten, dus hij probeerde het niet weer, doch niemand anders ook
Oud 02-03-2012, 09:09
Verwijderd
Dieren merken elkaar toch alleen door over elkaar heen te plassen enzo? Dat is nou niet echt permanent.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2012, 17:17
Verwijderd
Citaat:
nou das rappig want ik was dus een keer aan het stappen met m'n vriendin en iemand floot haar na, zei liep naar hem toe en gaf hem toch een harde knie tussen zn noten, dus hij probeerde het niet weer, doch niemand anders ook
Huh?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2012, 19:51
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
bij markeren dacht ik inderdaad eerst aan 'vlaggen' en ik plas niet over mijn partner heen, ook niet om te laten merken dat hij bezet is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten