Advertentie | |
|
![]() |
|
Markeren...
Ik hoef mijn vriend niet te markeren om te laten zien dat hij bezet is, hij geeft zelf aan dat hij bezet is. Maar volgens mij snap ik het niet echt. Want mijn eerste gedachte was ringen/kettingen. Maar de tellen dus niet mee. Dan heb je nog de zuigzoen, hoewel ik betwijfel of mensen die zetten zodat anderen weten dat de persoon bezet is. Heb jij die littekens bewust gezet met de gedachte hem te markeren? |
![]() |
|
Lol, markeren. Nee, dat doe ik niet. Ik geef hem niet expres zuigzoenen om te laten zien aan de wereld dat hij al iemand heeft. Als hij het nodig vindt om mensen te laten weten dat hij een vriendin heeft laat ik dat wel aan hem over.
![]()
||
Citaat:
|
Pff.. hier kan ik me helemaal niets bij voorstellen
![]() Ik snap er 't nut ook niet van: 'n litteken of zuigzoen is tenslotte toch maar tijdelijk. En als je je partner voor de rest van zijn/haar leven wil verminken is dat niet 'natuurlijk' maar 'ziek'.
||
Citaat:
Waarom is het bij dieren niet 'ziek' en bij mensen wel? Is dat omdat de mens van nature niet trouw is?
|
nou das rappig want ik was dus een keer aan het stappen met m'n vriendin en iemand floot haar na, zei liep naar hem toe en gaf hem toch een harde knie tussen zn noten, dus hij probeerde het niet weer, doch niemand anders ook
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht Je Hart Topic-171 Nonny | 500 | 11-02-2014 21:34 | |
ARTistiek |
kleurpotloden SuperSanne | 44 | 10-02-2006 23:06 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
ARTistiek |
copic markers SuperSanne | 19 | 07-05-2004 11:17 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
ARTistiek |
Toy sketch van mij dopehead | 36 | 14-05-2002 15:34 |