Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2012, 15:28
AmberHomework
AmberHomework is offline
Heey! Ik heb het grootste probleem van de wereld. Ik moet over een paar weken mijn werkstuk in leveren. EN DE PRINTER IS KAPOT! Er is echt niemand bij wie ik het kan uitdraaien. Zal ik het misschien is stukjes uitprinten(Hij kan wel 1 bladzijde uitprinten per dag)
Oud 20-02-2012, 15:40
Verwijderd
Over een paar weken pas, je hebt dus alle tijd nog. Kun je niet in de mediatheek afdrukken?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2012, 15:44
Em.
Em. is offline
Leg het probleem alvast aan de docent voor, dan lijkt het niet alsof je (op de inleverdatum zelf) aankomt met een smoes van 'mijn printer is kapot!' Je kunt iets overigens ook inleveren via mail (hoewel dat soms niet lukt als het bestand te groot is) of via een usb-stick. Dat kun je dan meteen met je leraar overleggen als je tegen die tijd nog steeds niet kan printen.
Oud 20-02-2012, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Er is echt niemand bij wie ik het kan uitdraaien.
Onzin. En anders print je het gewoon op school.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2012, 16:27
AmberHomework
AmberHomework is offline
Citaat:
Onzin. En anders print je het gewoon op school.
Niet onzin! EN ik zij toch: MAG NIET OP SCHOOL, DAT KOST INKT!!!(IK ZIT OP DE BASISSCHOOL)
Oud 20-02-2012, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Niet onzin! EN ik zij toch: MAG NIET OP SCHOOL, DAT KOST INKT!!!(IK ZIT OP DE BASISSCHOOL)
Jij zij?

Printen kost altijd inkt, niet alleen op school. Je kent absoluut niemand met een printer die je mag lenen? Je kan niet op school uitleggen dat jij het zelf niet kan printen?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2012, 17:24
Verwijderd
Als je op school geen mogelijkheid hebt om iets te printen mogen ze niet van je verwachten dat je iets uitgeprint inlevert. Dan kun je het inderdaad mailen of op een usb-stick zetten.

Verder, de meeste scholen hebben gewoon een printer die je mag gebruiken tegen een kleine vergoeding. Anders ga je naar de bibliotheek, daar kun je vast ook wel printen.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2012, 17:51
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
via de mail inleveren of usb mag vaak idd ook, al je er tenminste niet op het allerlaatst mee komt
Oud 20-02-2012, 18:28
depress
depress is offline
uhm.. internetcafé/belhuis? bibliotheek? of misschien een andere winkel waar het kan bijvoorbeeld de AH?
Met citaat reageren
Oud 21-02-2012, 06:21
Silvano08
Silvano08 is offline
Bij supermarkten staat altijd een printer/kopieerapparaat waar je 't wel uit kan draaien.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2012, 07:32
Verwijderd
Sowieso moet je het alvast aan je docent melden, zodat het niet lijkt alsof je met een smoes komt omdat je je werkstuk niet gemaakt zou hebben.

Bij supermarkten kan je altijd wel uitprinten geloof ik. Al hoewel ik me betwijfel of dat nu nog steeds kan. Heb je echt geen vriendjes of familie waarbij je het kan uitprinten? En anders moet je inderdaad gewoon vragen of je het op een USB stick of via de mail mag inleveren. De bibliotheek heeft bij ons wel een printer, daar kan je misschien ook even kijken.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2012, 20:33
depress
depress is offline
een ramp is het zeker niet als je een paar weken hebt. ik maak er pas een chaos van als het 1 dag van tevoren in de avond is of op de zelfde dag in de ochtend is
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten