Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2012, 19:51
depress
depress is offline
ik zat is op internet te surfen of er echt geen manier is om een paar extra centimeters aan mijn lengte toe te voegen en ik vond dit: http://www.growtaller4idiots.com/?hop=topoffer01
en ik zat maar eens te denken zal het werken zal ik het uitproberen en ik heb besloten om het aan jullie te vragen. en inmiddels heb ik hem gratis gedownload XD. en ik heb al al de informatie gelezen en de oefeningen gezien maar nou weet ik niet zeker of het werkt om in een maand of 2 ongeveer 4 t/m 7 cm bij te krijgen. en er staat ook dat als je binnen 8 weken geen resultaat hebt gezien dat je dan je geld terugkrijgt. dus daarom denk ik ook dat het kan werken + ik heb ook veel reviews gelezen op verschillende sites met mensen die het hebben getest en zeggen dat ze eerst dachten dat het niet zou werken maar dat het toch werkte.
in dit programma zijn verschillende strek oefeningen en andere oefeningen dat je het best na het wakker worden en voor het slapen kan doen elke dag. en ik wil dit allemaal niet voor niks doen dus misschien dat jullie er meer over weten.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2012, 20:02
Pluis
Pluis is offline
Jezus een website die tegen me loopt te bitchen als ik hem af wil sluiten doet me niet echt betrouwbaar aan.

verder werkt het echt NIET. je kán niet langer worden met oefeningen. je lengte wordt bepaald door hoe lang je botten zijn, en dat verander je niet met een stel oefeningen.
Oud 20-02-2012, 20:20
Vowel
Vowel is offline
Eh niet doen. Seriously. Je moet ophouden met zoeken naar manieren om langer te worden; al die maniertjes die je vindt door op het internet te zoeken werken niet. Dus trap er niet in want je wordt gewoon belazerd.

Je bent trouwens helemaal niet extreem klein en als je er echt zulke problemen mee hebt moet je naar de dokter gaan om te kijken wat er mogelijk is. Dit soort reclame op het internet moet je negeren.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2012, 20:23
Verwijderd
je kan ook van die middeleeuwse uitrek martel werktuigen gebruiken .. mjah
Met citaat reageren
Oud 20-02-2012, 20:24
depress
depress is offline
Citaat:
Jezus een website die tegen me loopt te bitchen als ik hem af wil sluiten doet me niet echt betrouwbaar aan.

verder werkt het echt NIET. je kán niet langer worden met oefeningen. je lengte wordt bepaald door hoe lang je botten zijn, en dat verander je niet met een stel oefeningen.
ahww jammer.
maar het is niet echt dat je langer wordt maar je ruggengraat of wervelkolom wat het ook is en je nek wordt er recht door waardoor je een klein beetje langer word. dus ik bedoel sommige mensen zijn een beetje gebogen en staan met hun nek vooruit en hun wervelkolom gebogen en hebben dus een slecht postuur. dus het is niet zo dat je door die oefeningen opeens groeit alsof je een groeispurt krijgt. je groeit er amper van, je postuur wordt er recht van en dat kan een paar cm bijvoegen, en dat zal bij mij het geval zijn want ik zit wel vaak slecht en helemaal gebogen op een stoel en als ik kijk zonder kleren sta ik inderdaad niet recht.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2012, 20:27
Vowel
Vowel is offline
Voor dat soort dingen kun je ook naar een fysiotherapeut gaan.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2012, 20:34
depress
depress is offline
maar hoe dan ook , zou het mogelijk zijn door juiste oefeningen te doen om je postuur te verbeteren dat je een paar cm langer wordt doordat je postuur (wervelkolom en nek stand enz..) recht wordt (hoeft niet perse deze site te zijn hoor)
Met citaat reageren
Oud 20-02-2012, 21:05
Vowel
Vowel is offline
Stop nou eens met dat obsessieve gedoe over je lengte. Maar om antwoord te geven: natuurlijk kun je langer lijken als je een beter postuur krijgt. Als je bijvoorbeeld gebogen loopt ben je "kleiner" dan wanneer je rechtop loopt. Maar ga hiervoor naar een fysiotherapeut; ga niet het internet afzoeken naar van die middeltjes en "programma's," want je wordt opgelicht.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2012, 11:43
DAH
DAH is offline
Hoe lang ben je uberhaupt? En hoe oud? Voor zover ik weet om langer te worden zonder dingen als postuur een beetje te veranderen door middel van oefeningen, moet je medische ingrepen e.d. krijgen, of hormonen, maar dat ligt dan helemaal aan je leeftijd.
Oud 21-02-2012, 22:47
astro-rock79
astro-rock79 is offline
Goed slapen in je slaap groei je dus xd
Met citaat reageren
Oud 22-02-2012, 02:08
Verwijderd
Citaat:
maar hoe dan ook , zou het mogelijk zijn door juiste oefeningen te doen om je postuur te verbeteren dat je een paar cm langer wordt doordat je postuur (wervelkolom en nek stand enz..) recht wordt (hoeft niet perse deze site te zijn hoor)
Nee niet mogelijk man, maar ben je nou al bij de huisarts geweest? Ga daar deze week nou heen, ok?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2012, 20:27
depress
depress is offline
Citaat:
Nee niet mogelijk man, maar ben je nou al bij de huisarts geweest? Ga daar deze week nou heen, ok?
ik ga eerst met mijn ouders overleggen over wat ik over mijn lengte vindt en dat ik er wat aan wil doen en dat ik naar de huis arts wil. en raden jullie me aan om met me ouders te gaan of alleen?

@DAH ik ben 15 jaar oud en ik wordt eind 2012 16 jaar. ik weet niet precies mijn lengte maar ongeveer 1,56m. en ik ga sowieso langs de huisarts maar eerst ga ik met mijn ouders overleggen en wanneer ik ga wordt er ook vast gemeten hoe lang ik nu ben en hoeveel ik weeg en of er wat aan kan gedaan worden. en ik zal ook vertellen dat ik nog geen sperma heb als ik dat durf. zodra ik ben gegaan en meer weet laat ik het jullie weten
Met citaat reageren
Oud 22-02-2012, 21:39
Verwijderd
Dit kwam toch allemaal al langs in je vorige topic? Je ouders meenemen kan voor- en nadelen hebben, dat ligt volledig aan hoe jullie met elkaar omgaan.

Je bent dus eigenlijk net 15 en produceert nog geen sperma en bent nog redelijk kinderlijk gebouwd. Zoals gezegd: bewegen om langer te worden helpt niet. Je bent het beste af met rustig afwachten tot je echt in de puberteit komt.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten