![]() |
|
![]() |
ik zat is op internet te surfen of er echt geen manier is om een paar extra centimeters aan mijn lengte toe te voegen en ik vond dit: http://www.growtaller4idiots.com/?hop=topoffer01
en ik zat maar eens te denken zal het werken zal ik het uitproberen en ik heb besloten om het aan jullie te vragen. en inmiddels heb ik hem gratis gedownload XD. en ik heb al al de informatie gelezen en de oefeningen gezien maar nou weet ik niet zeker of het werkt om in een maand of 2 ongeveer 4 t/m 7 cm bij te krijgen. en er staat ook dat als je binnen 8 weken geen resultaat hebt gezien dat je dan je geld terugkrijgt. dus daarom denk ik ook dat het kan werken + ik heb ook veel reviews gelezen op verschillende sites met mensen die het hebben getest en zeggen dat ze eerst dachten dat het niet zou werken maar dat het toch werkte. in dit programma zijn verschillende strek oefeningen en andere oefeningen dat je het best na het wakker worden en voor het slapen kan doen elke dag. en ik wil dit allemaal niet voor niks doen dus misschien dat jullie er meer over weten. |
![]() |
|
Stop nou eens met dat obsessieve gedoe over je lengte.
![]() |
![]() |
|
Hoe lang ben je uberhaupt? En hoe oud? Voor zover ik weet om langer te worden zonder dingen als postuur een beetje te veranderen door middel van oefeningen, moet je medische ingrepen e.d. krijgen, of hormonen, maar dat ligt dan helemaal aan je leeftijd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() @DAH ik ben 15 jaar oud en ik wordt eind 2012 16 jaar. ik weet niet precies mijn lengte maar ongeveer 1,56m. en ik ga sowieso langs de huisarts maar eerst ga ik met mijn ouders overleggen en wanneer ik ga wordt er ook vast gemeten hoe lang ik nu ben en hoeveel ik weeg en of er wat aan kan gedaan worden. en ik zal ook vertellen dat ik nog geen sperma heb als ik dat durf. zodra ik ben gegaan en meer weet laat ik het jullie weten ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dit kwam toch allemaal al langs in je vorige topic? Je ouders meenemen kan voor- en nadelen hebben, dat ligt volledig aan hoe jullie met elkaar omgaan.
Je bent dus eigenlijk net 15 en produceert nog geen sperma en bent nog redelijk kinderlijk gebouwd. Zoals gezegd: bewegen om langer te worden helpt niet. Je bent het beste af met rustig afwachten tot je echt in de puberteit komt. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
VWO |
Aardrijkskunde Gadje | 500 | 26-05-2005 21:13 | |