Ok, ik heb sterk het vermoeden dat op het werk een meisje mij leuk vind. Kan ik uit een dingen opmaken en ook anderen zijn het, bij het horen van die dingen, eens dat het zo lijkt/is. Keerpuntje eraan is wel dat het erop lijkt dat me jaloers probeert te maken, door bijv. iets van Valentijn dat ze gekregen heeft te laten lezen, terwijl ik eigenlijk een 'simpele collega' ben en we verder ook niet met elkaar omgaan o.i.d.
Probleem is eigenlijk dat ik, ondanks dat ik het wel zeker weet en haar ook wel leuk vind, niks echt terugdoe en redelijk snel twijfel. En ondanks dat ik dat totaal niet toon aan de buitenwereld, zit er toch een stukje onzekerheid in mij. Ik doe niet echt wat terugdoe, afgelopen donderdagavond ook. Zij was er ook en na het werk hebben we nog even wat gedronken met iemand anders erbij. Door de onzekerheid neem ik dus totaal niet het initiatief, kijk we praten wel, maar het is niet zo dat IK echt laat blijken dat ik haar ook wel leuk vind.. En buiten een kleine knuffel niets bijzonders gebeurd, en dat komt meer doordat ik er niet echt voor ga, iets wat ik wil, maar niet wil lukken.
Kan dan alles gaan twijfelen, of ze me nu wel leuk vind, en dat lijkt er wel op. Eigenlijk wil je haar echt laten zien dat je haar ook leuk vind en uiteindelijk nog mee uitvragen, iets wat zij eigenlijk twee weekjes terug al gedaan heeft of ik mee zou gaan met haar en der vrienden die avond, maarja ik ging er niet echt op in. Nogal ovnerwacht en de anderen die er bij zaten reageerde ook al erop.
Wat kan ik nu het beste doen. Tegen die twijfel/onzekerheid. Ben echt totaal geen ster op het gebied en het is eerder als eens misgelopen met zo iets, en dat ook met een collega op het werk.. Moet m'n lesje toch eens leren... Tips, voor dit nogal onsamenhangend verhaal??
|