Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2012, 08:38
Worteltjes
Worteltjes is offline
Ok, ik heb sterk het vermoeden dat op het werk een meisje mij leuk vind. Kan ik uit een dingen opmaken en ook anderen zijn het, bij het horen van die dingen, eens dat het zo lijkt/is. Keerpuntje eraan is wel dat het erop lijkt dat me jaloers probeert te maken, door bijv. iets van Valentijn dat ze gekregen heeft te laten lezen, terwijl ik eigenlijk een 'simpele collega' ben en we verder ook niet met elkaar omgaan o.i.d.

Probleem is eigenlijk dat ik, ondanks dat ik het wel zeker weet en haar ook wel leuk vind, niks echt terugdoe en redelijk snel twijfel. En ondanks dat ik dat totaal niet toon aan de buitenwereld, zit er toch een stukje onzekerheid in mij. Ik doe niet echt wat terugdoe, afgelopen donderdagavond ook. Zij was er ook en na het werk hebben we nog even wat gedronken met iemand anders erbij. Door de onzekerheid neem ik dus totaal niet het initiatief, kijk we praten wel, maar het is niet zo dat IK echt laat blijken dat ik haar ook wel leuk vind.. En buiten een kleine knuffel niets bijzonders gebeurd, en dat komt meer doordat ik er niet echt voor ga, iets wat ik wil, maar niet wil lukken.

Kan dan alles gaan twijfelen, of ze me nu wel leuk vind, en dat lijkt er wel op. Eigenlijk wil je haar echt laten zien dat je haar ook leuk vind en uiteindelijk nog mee uitvragen, iets wat zij eigenlijk twee weekjes terug al gedaan heeft of ik mee zou gaan met haar en der vrienden die avond, maarja ik ging er niet echt op in. Nogal ovnerwacht en de anderen die er bij zaten reageerde ook al erop.

Wat kan ik nu het beste doen. Tegen die twijfel/onzekerheid. Ben echt totaal geen ster op het gebied en het is eerder als eens misgelopen met zo iets, en dat ook met een collega op het werk.. Moet m'n lesje toch eens leren... Tips, voor dit nogal onsamenhangend verhaal??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2012, 11:22
Verwijderd
Niet zo bang zijn en volgende gelegenheid vragen of ze wat leuks wil doen.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2012, 13:51
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Wat Reverend zegt! En als je het niet face to face durft kun je altijd nog een smsje sturen
Oud 19-02-2012, 20:41
Worteltjes
Worteltjes is offline
Ik ga steeds weer lopen twijfelen door verschillende dingen. Lees je op haar twitter weer een reactie van het is jij en ik en dan zo'n hartje, en dan ga je toch weer lopen denken dat er misschien iemand anders is. Word daar zelf echt gek van, aan de ene kant lijkt het er wel op dat ze me leuk vind, maar ook tegelijkertijd jaloers maakt. (Door bijv. een tekst te laten lezen voor Valentijn die ze gekregen had van iemand anders die ik ook wel ken). Weet echt niet wat ik er van moet denken...
Met citaat reageren
Oud 19-02-2012, 20:56
Verwijderd
Niets. Gewoon naar haar toe gaan en praten.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2012, 21:05
Worteltjes
Worteltjes is offline
Nah, kijk ik spreek haar alleen echt op het werk. Daarbuiten om geen contact, zal ook komen doordat ik haar nummer niet heb etc, maar toch. Ik ga daardoor weer lopen twijfelen en doen, zucht.. Of ze me nou wel leuk vind etc. . En dat terwijl er tussen ons niks is veranderd in die tijd, ben dan ook veel te onzeker op het moment..
Met citaat reageren
Oud 19-02-2012, 21:41
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Je zou ongetwijfeld graag willen dat wij nu iets tegen je kunnen zeggen waardoor je het niet meer eng vindt en je zeker weet dat ze je niet zal afwijzen. Ik zal je moeten teleurstellen, er is niets waardoor het minder eng wordt om iemand eens mee uit te vragen. Wat Reverend zegt is het nuttigste advies wat je maar kan krijgen: je moet het gewoon doen. Ga eens op/net na je werk op haar af en vraag of ze zin heeft om eens wat leuks te gaan doen (probeer wel een concreet tijdstip te noemen). Als ze ja zegt dan heb je een date met een meisje dat je leuk vindt, als ze nee zegt heb je zekerheid. Je hebt daadwerkelijk niets te verliezen.
Oud 19-02-2012, 21:51
Worteltjes
Worteltjes is offline
Nee dat snap ik, maar dat klote twijfelgevoel dat ik nu tot donderdag zal moeten hebben als we weer samenwerken, dat klote.. Kijk, als je die dingen nagaat wat er is gebeurd besef ik me zelf ook wel dat de kans groot is dat ze mij ook wel luek vind, je doet dat niet zomaar denk lijkt me toch.. Ook elders waren alle reacties positief die ik kreeg, en toch ga ik nog lopen twijfelen door zo'n simpele tweet... Zegt meer over mezelf denk ik toch..
Met citaat reageren
Oud 19-02-2012, 23:12
Lente
Lente is offline
als je niks doet, gebeurt er niks en dat wil je niet. toch?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2012, 23:27
Worteltjes
Worteltjes is offline
Nee, ben ook wel wat van plan, moet alleen nog zien hoe ik me daar een beetje overheen til en hoe ik het precies ga zeggen, ben nou niet iemand die hele verhalen gaat houden.

Anyway, nu heb ik dan weer een goed gevoel als je alles weer terugdenkt wat er gebeurd is. Ben zo wisselvallig als de pest wat dat betreft, maar voor zekerheid moet ik wat doen, en dat wil ik ook. Alleen nog even kijken hoe.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2012, 00:51
Verwijderd
Citaat:
ben nou niet iemand die hele verhalen gaat houden.
Nou, dat is in ieder geval een goed begin. Hou het gewoon kort.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2012, 12:59
bierkoning
bierkoning is offline
en al vorderingen gemaakt ?
Oud 21-03-2012, 15:29
Muppelke
Muppelke is offline
OKE dat ken ik!!!
Maar moet je horen : Mijn vriend en ik waren al lang voordat we iets hadden al 'samen'
Maar omdat hij me maar niet vroeg begon ik te twijfelen en hem te ontlopen, je moet misschien eens iets met haar gaan doen en dan kijken wat ervan komt. Doe er wel niet meer te lang over want uiteindelijk zal ze je dan proberen te vergeten en verder te gaan met haar leven.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten