Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Excelsior versterkt zich met tweetal
Landskampioen van de Eerste Divisie,SC Excelsior, heeft vandaag twee nieuwe spelers aangetrokken. Het gaat om Daniel Guijo-Velasco(22) en Rudy Jansen(27). Velasco staat dit seizoen onder contract bij AGOVV Apeldoorn en kwam eerder uit in de jeugd van PSV. Rechtsback Jansen komt over van Heracles Almelo, waar hij ook zijn aflopende contract had kunnen verlengen. Eerder wist Excelsior zich al te versterken met Cambuur-speler Mitchell Piqué. Bron: www.voetbalzone.nl
||
Citaat:
![]() maarja, het is natuurlijk wel een stap hogerop voor hem..
|
Verwijderd
|
Ik ben echt benieuwd of Leverkusen dat aandurft. En dan heb ik het niet over het kopen van Niemeyer, maar over het daadwerkelijk opstellen van Niemeyer. Ik vrees voor hem dat het een Cziommertje wordt.
Van de andere kant, centrale verdediger is nogal een andere positie dan aanvallende middenvelder. ![]() |
![]() |
|
En het ziet ernaar uit dat Zuiverloon inderdaad naar Nijmegen komt
![]() De berichten zijn vooralsnog laat, maar niet slecht, moet ik zeggen. Nu Ronaldinho nog ![]()
||
Citaat:
|
Een vriend van mij werkt bij Van der Valk restaurants en gisteren zat van Geel met Cziommer te eten.
hehe wat een newsflash ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() [edit] wat het overigens niet minder leuk maakt om te vertellen, dit soort dingen ![]() Laatst gewijzigd op 29-04-2006 om 13:46. |
![]() |
|
MVV aast op spelmaker Dimitri de Condé. Dat is een speler van Sint Truiden en een spelmaker voor centraal op het middenveld. Type Brncic dus. Ook had MVV interesse in Sebastiaan Steur van Heerenveen, maar dat was in de periode toen Jonker nog TD was, en aangezien hij zich nu niet meer moeit met transfers zal-ie wel weer niet komen... Afwachten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind De Condé echt een goede speler kan me eigenlijk nauwelijks voorstellen dat die naar de eerstedivisie wil... ![]() |
![]() |
||
Kalou naar Chelsea?
Mourinho is ervan overtuigd dat hij deze zomer een contract zal tekenen. Totdat hij een werkvergunning krijgt, zal hij verhuurd worden aan Feyenoord. Bron: NOS Studio Sport Citaat:
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose. Laatst gewijzigd op 06-05-2006 om 21:00. |
![]() |
|
Taiwo alsnog naar MVV?
MVV heeft zich deze week officieel gemeld bij de manager van Wasiu Taiwo en kenbaar gemaakt graag gebruik te maken van de diensten van de makkelijk scorende Nigeriaan. In Maastricht ligt een tweejarig contract te wachten voor de speler die er afgelopen seizoen 17 inschopte voor Fortuna. Niet alleen MVV heeft zich deze week echter gemeld. Ook een ploeg uit Cyprus wil Taiwo maar wat graag transfervrij overnemen. Het vliegticket ligt momenteel bij de speler thuis en naar verluidt zou deze ploeg bereidt zijn 3x het salaris te betalen wat Fortuna de spits betaald. Niet misselijk dus. Alsof het nog niet genoeg is: ook de belangstelling van GA Eagles is nog steeds concreet. Marc Overmars zelf, begrijpt tot op de dag van vandaag niet waarom het goede gesprek met Taiwo geen vervolg heeft gekregen en hoopt stiekem nog altijd op de komst van de Nigeriaan. Fortuna Sittard en Wasiu Taiwo kwamen vorige maand een mondeling akkoord overeen. Tot op de dag van vandaag is er echter nog niets officieel met inkt bekrachtigd. De spits geeft aan wel te willen blijven in Sittard -hij voelt zich hier lekker in zijn vel- maar dan moet de club wel aan een aantal eisen voldoen. Taiwo's belangrijkste eis is wel dat de club 4 nieuwe basisspelers moet aantrekken voor komend seizoen! Wasiu Taiwo (01-10-1976) speelde 6 seizoenen lang -188 competitiewedstrijden tussen 1997 en 2003- in Maastricht en deed dit met veel plezier. De speler heeft vanaf dag 1 in Sittard te kennen gegeven MVV diep in zijn hart te hebben gesloten. We laten ons dan ook verrassen of de speler daadwerkelijk volgend seizoen in Sittard is te bewonderen. Voor Fortuna speelde Taiwo 38 competitiewedstrijden waarin hij 17x wist te scoren. Voor MVV scoorde de in lagos geboren Nigeriaan 54x. Bron: Fortunahome.nl Zou het dan toch? ![]()
|
![]() |
Ten Cate nieuwe trainer Ajax
De bevestiging liet even op zich wachten, maar Henk ten Cate zal met ingang van volgend seizoen de trainer zijn van Ajax. Dit liet het bestuur van de Amsterdamse recordkampioen vlak na afloop van de gewonnen finale om de Gatorade Cup doorschemeren aan SBS 6. Ten Cate moet in Amsterdam Danny Blind vervangen. Het is nog onbekend tot hoelang het contract van de huidige assistent-trainer van Frank Rijkaard bij FC Barcelona zal lopen. Ten Cate mag volgend jaar zijn eigen technische staf samenstellen. Dit zou betekenen dat er ook geen toekomst is voor Ruud Krol en Gerard van der Lem bij het eerste van Ajax. Danny Blind kende een moeizaam seizoen. De eerste seizoenshelft was zeer matig en de kritiek op Ajax nam toe. Ook in de tweede seizoenshelft waren de prestaties niet altijd goed. Er werd verloren van FC Utrecht, FC Groningen, Feyenoord en Roda JC, maar bij het publiek kon Blind niet stuk. Blind kreeg mede door de play-offs de kans om het seizoen toch nog goed af te maken en bereikte zo nog de voorronde van de Champions League. Ook werd er in de finale om de Gatorade Cup met 2-1 gewonnen van PSV, waardoor achteraf te zeggen is dat de doelstellingen van het bestuur van Ajax zijn gehaald. De relatie tussen enerzijds de technische staf en anderzijds het bestuur bekoelde echter. Danny Blind gaf meerdere malen aan dat hij de manier van werken van het bestuur niet kon waarderen en daarmee maakte hij het zichzelf niet makkelijk. Het aanstellen van Ten Cate is een doorn in het oog van PSV, die de assistent van Barcelona ook op het oog hadden. |
![]() |
|
Dan wordt het geen pretje daar, zijn allebei trainers die erg met discipline werken en dat is voor dit Ajax denk ik wel goed. Daarnaast wordt dit nog sterker door de komst van Jaap Stam, en het vertrek van wat lossere spelers als Pienaar en Trabelsi, en de al eerder vertrokken De Jong. Alleen denk ik dat ze nog wel een aanjager op het middenveld nodig hebben als vervanger van Galasek, ik zou voor Buijs gaan en dan heb je wel een ploeg in het veld staan waar je als tegenstander niet graag tegenover staat. Dat is wel eens anders geweest de afgelopen jaren.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Nee, serieus, Davids lijkt me een goede keuze voor Ajax, maar er lopen er meer rond.
||
Citaat:
![]() ![]() Maar later deze dag kwamen inderdaad berichten binnen dat De Boer de D'tjes van Ajax onder zijn hoede gaat nemen. Die optie valt dus al af. Maar goed, er zijn nog meer kandidaten, waarvan natuurlijk de naam van Bonfrère het meest valt, maar die zou te duur zijn en volgens mij doet hij dat gewoon niet als ze hem zouden benaderen. De nieuwe trainer zal echter toch snel bekend worden en daarna zouden we voor 4 posities versterkingen willen halen. Raar, een aantal weken geleden dat Jonker nog trainer was, zeiden ze nog dat er slechts geld voor 1 of 2 spelers was (zou het dan toch waar zijn dat het bestuur Jonker per se wilde weg hebben? ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Datum: 09-05-2006 Tijd: 11:32
NAC legt Tamerus vast Gert Jan Tamerus speelt de komende drie seizoenen in het (dit seizoen niet echt) magische Geel en Zwart. De 25-jarige aanvaller komt transfervrij over van Heracles Almelo. Tamerus stond ook in de belangstelling van Sparta en Excelsior, maar koos voor NAC nu zeker is dat de Parel van het Zuiden ook volgend seizoen Eredivisie speelt. Tamerus speelde tot op heden 205 wedstrijden betaald voetbal voor Haarlem en Heracles, waarin hij 30 keer het net wist te vinden. Dit seizoen scoorde hij zes keer. Bron: B-Side Rats, RTV Oost, Bennie C.G Nee, geen goede aankoop lijkt mij. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Datum: 09-05-2006 Tijd: 12:06
Stewart ziet een overgang wel zitten Earnest Stewart voelt zich enorm gestreeld door de interesse van NAC en ziet een overgang wel zitten, zo liet hij tegenover L1 weten. Stewart en NAC hebben al met elkaar gesproken. Stewart, die (zoals eerder gezegd) op dit moment nog technische man bij VVV is, zegt tevens zonder afkoopsom uit Limburg te kunnen vertrekken. Bron: B-Side Rats, L1 Dat is dan weer mooi ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|