Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Forum i.c.m. MSN Ik heb in de loop der tijd aan dit forum een aantal (goede) vrienden over gehouden, één ontzettend goede vriendin waar ik erg veel om geef, en een aantal andere mensen die ik ook erg aardig vind en waardeer en waar ik regelmatig en goed contact mee heb... Maarja, chatboxen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Heel veel sterkte..
Ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt. Maar met dat 3 jaar van je leven weggegooid, je bent nog jong meis. Probeer dan van de komende 3 jaar echt iets te maken. Kies voor jezelf, doe dingen die jij zelf leuk vind en alles. Je hebt nog een heel leven te gaan, dat hoef je niet te laten beheersen door wat er nu is gebeurt. Zie dit als iets om van te leren. Je begrijpt nu hoe verkeerd het is je heel erg op 1 persoon te focussen, en al helemaal via internet. Ook kun je nu inzien dat je ouders in die dingen toch best ook gelijk kunnen hebben. Probeer je te richten op de band met je ouders weer te herstellen, hun vertrouwen terug te winnen, en te leren van je fouten. Nogmaals sterkte! |
![]() |
|
![]() |
wat is iedereen wijs hier *glimlacht*
![]() ik had er zelf ook eerder aan moeten denken, beschouw mezelf eigenlijk wel als een rationeel persoon, maja LIEFDE MAAKT BLIND! k hoop maar dat iedereen me kan vergeven, ik heb nogal wat domme dingen gedaan door hem.. thnx voor de reacties! en leer van mijn fouten ![]() kuz Puzzle |
![]() |
|||||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
STerkte (WAAR GAAN DEZE TOPIC NOU OVER.. ![]()
Laatst gewijzigd op 16-08-2002 om 14:33. |
![]() |
||
Verwijderd
|
[QUOTE]girl18 schreef:
verliefd via het i.net.. JEAH RIGHT ![]() HIJ DEUGD dus voor geen meter.. das al duidelijk tja dat is het i.net he.. ![]() natuurlijk geef die niet om jou.. en het is een beetje je eigen schuld he dat je nu naar getrokken word... of werd (moet nog verder lezen) eigenschuld maar je hebt er tenminste spijt van dus dat betekent iets.. maar wat het beste is gewoon te vertrouwen van je ouders terug te krijgen ok.?? [QUOTE]Sinds een week neem ik helemaal geen contact meer met hem op, maar het valt me erg zwaar. Ik heb dit al eerder geprobeerd, maar na twee weken hield ik het dan niet meer uit... Maar ik hoop erg dat het dit x wel gaat lukken! Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik moet zeggen dat ik mijn vriend ook heb leren kennen op de TMF Chat, ik chatte toen nog niet zo veel en kende nog niet zo veel sites. Alleen lag het voor mij wel wat makkelijker, ik was toen al 20. Ik denk dat het wel wat anders is dan wanneer je 14 jaar of nog jonger bent. Ik kan me ook wel voorstellen dat jouw ouders er bezwaar tegen hadden dat jij hem ging opzoeken in Groningen en dat ze zeiden dat hij maar naar jou moest komen is in mijn ogen een erg redelijke eis.
Het feit dat hij dat niet begreep en jou nota bene ging opzetten tegen je ouders vind ik al een heel foute zaak, daaraan had je al kunnen zien dat iets aan hem niet deugde. Dat is allemaal achteraf gepraat natuurlijk. Maar het feit dat hij er geen begrip voor op kon brengen is geen goed teken. Zelfs mijn vriend begreep dat ik liever wilde afspreken in mijn eigen stad, en ik was toen dus al 20. Voor een meisje van een jaar of 14 lijkt het me nog logischer. Het is te begrijpen dat jouw ouders nu heel voorzichtig zijn. Voor jou lijkt het misschien of ze je straffen, maar dat is denk ik niet zo, ze willen gewoon geen enkel risico nemen. Het klinkt misschien heel oma-achtig, maar ik denk dat je pas kunt begrijpen hoe je ouders zich voelen als je zelf moeder bent. Ik begreep ook nooit veel van de overbezorgdheid van mijn ouders, nu ik ouder word begin ik het beter te begrijpen, maar ik denk dat alles op z'n plaats valt als je zelf een kind hebt. Ik denk dat je je ouders gewoon nu even een tijdje moet laten zien dat je wél echt te vertrouwen bent. Je kunt er op een rustige manier met ze over praten, maar voor hun is het niet makkelijk, waarschijnlijk zijn ze zich helemaal gek geschrokken toen ze erachter kwamen dat jij helemaal naar Groningen bent gegaan om een (in hun ogen) wildvreemde te gaan ontmoeten. Succes ermee, en heb even geduld, dat vertrouwen komt wel weer. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik te lang met iemand heb gechat / gemaild dan wil ik diegene ook irl zien
![]() Maar ja, voor meisjes ligt dit idd gevoeliger. Je weet niet wie er zoal rondspookt op het internet. Ik vind het forum persoonlijk ook beter dan chatboxen .. beter nog: je zult me nooit vinden op een chatbox, hoogstens een enkele keer op IRC ![]() Door het forum is het nu overigens wel zo dat ik haast iedereen met wie ik chat / mail al in realiteit gezien heb, dus voor zoveel verrassingen kom ik niet meer te staan ![]() Tenzij Marcade een monster met 3 ogen is dat mij als avondeten ziet, wanneer ik met hem afspreek ![]() |
![]() |
|
Heel veel sterkte... dit is inderdaad niet zo heel tof... maar helaas is het internet nu eenmaal een broeiplaats van rare mensen... vooral bij die TMF Chat... maar je hebt wel wat geleerd voor de toekomst...
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
daarom heb ik meteen gevraagt om een foto, en heb ik gevraagt oftie bij mij langs kwam.. dat is wat veiliger ook.. en zijn ouders kwamen mee.. was stikke gezellig joh.... kan er bijna nix gebeuren... en als 't 'n player is dan zie je dat meteen... ga je er dagje mee om en zie je em nooit meer van je leve...
|
![]() |
||
Citaat:
Het is heel, maar dan ook héél redelijk als je moeder zegt "joh, je mag die jongen best ontmoeten, maar dan heb ik liever dat je dat niet in een vreemde stad doet. Laat hem hier maar op bezoek komen". Ik vind het erg raar dat die jongen daar boos om wordt.
|
Ben het helemaal met Angeles eens. Verder moet je het maar positief proberen te zien.. je hebt er hopelijk, dat zeg je zelf, veel van geleerd... soms moet je eerst iets fout doen voordat je inziet dat het fout is. En uiteindelijk komt t allemaal wel goed
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik weet het niet meer D: Girl in lovex | 4 | 08-02-2015 07:25 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Topic voor korte tenen - provoceren op het gebied van nieuws Verwijderd | 18 | 04-05-2007 23:57 | |
Software & Hardware |
Laptop maakt geen verbinding Suey | 13 | 26-03-2007 23:09 | |
Liefde & Relatie |
Ik kan het echt niet meer aan... Heeft er iemand aub raad... Tinkelfeetje | 18 | 07-05-2003 16:12 | |
Software & Hardware |
(Hopelijk niet al te grote) Pc problemen Casull | 42 | 10-02-2003 22:33 |