Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Bovendien start Windows XP echt veel sneller dan 2000, en gebruikt het ook nog eens minder resources. En sinds SP1 kan XP ook device failures opvangen, sindsdien geen BSOD meer gehad. ![]()
|
Hmm tja, klinkt op zich prima, maar ik heb alleen het geld niet voor XP, en met illegale versies met die XP-codes en zo wil ik niet aan de slag, komt nog bij dat er nog twee anderen zijn die die PC gebruiken, en die gaan flippen als er ook maar iets aan veranderd
![]()
|
Dat moet jij weten verder, ik vind Windows 95/98/ME dus echt een t*ring OS en niet zonder reden.... niks dan problemen
![]() En als Microsoft zelf de support opzegt voor deze OS-familie zegt dat mij toch ook wel wat. Maar heeft niemand NT of 2000 o.i.d. dan? NT-familie is al stukken beter dan 95/98/ME/BSOD-OS ![]() Trouwens, je kunt toch gewoon win98 opnieuw installeren als je dan per sé dat OS wilt hebben?
Laatst gewijzigd op 04-02-2003 om 15:30. |
![]() |
||
Citaat:
![]() of wat ook kan, een image online zetten, kan je het downloaden en dan naar cd branden. (gratis)
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Nou is het zelfs zo dat ik -wanneer ik ooit eens een paar centen overheb, that is- XP Pro zelfs overweeg legaal aan te schaffen. Het is z'n geld simpelweg waard, in tegenstelling tot 9x/ME.
Advies@topicstarter: druk d'r nog 128 of liever 256MB bij en volg Enlightenment's advies op! |
![]() |
|
Zo'n scholierenlicentie maakt het wel erg aantrekkelijk zeg(persoonlijk ben ik meer zo'n figuur van download en branden
![]() ![]() Eén dingetje nog, Enlightement, ik heb al een paar keer geprobeerd 98 er opnieuw op te zetten, maar dan krijg ik die foutmelding(SU99407) en met een bootdisk kan ik ook niks beginnen want mijn floppydrive is kaput. Bedankt voor de tips mensen! ![]()
||
Citaat:
ALS je floppydisk het deed. kon het misschien wel opgelost worden. ![]() maar die doet het niet nu ![]() Bron Bron2. (waar ook nog andere tips staan.)
Laatst gewijzigd op 04-02-2003 om 18:44. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Die staat dus meestal op 'het' flopje. maar zoals gezegd de floppydrive doet het niet. (en dat antwoord van jou staat in allebei de bronnen ook beschreven ![]()
||
Citaat:
![]() Is je C partitie wel gewoon FAT? En floppydrive lenen van iemand kan toch wel? En dan even fdisken.. alles verwijderen en nieuwe FAT32-partitie maken ("ondersteuning voor grote schijven" noemt fdisk dat, prutsers). Trouwens, het is Enlightenment ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Beetje jammer dus ![]()
||
Citaat:
Error: Message SU99407, AddReg=processing error. (0x197) Laaste paar regels van setuplog Code:
SrcLdid (25) reg.dat GenInstall() Error1:GenInstallSection:MailInstall:with sub-section :Mail.Add.Reg:Errorcode=413, Errorcode2=407 [Dummy] VcpClose:About to close VcpClose:About to end VcpClose:About to terminate SUMB:GenericInstallerError: Error SU99407 AddRreg=processing error. (0x197) Restart=Failed Niet dat ik ervanuit ging dat jij ze ging lezen, maar toch ![]() Zoals dus algezegd wordt in de 2 bronnen/artikelen fdisk /mbr
||
Citaat:
![]() Maar nee ik ga idd niet alle links af in topics, heb wel meer te doen in mn KOSTBARE TIJD ![]() Maar lijkt me idd handig als de topicstarter zorgt voor een bootdisk en werkende floppydrive. ![]() Of je moet bij het booten van win98 op F8 drukken en dan optie "Alleen MS-DOS prompt" kiezen, dan start hij alleen DOS op. En kun je dus ook 'fdisk' doen. Dan heb je dus geen bootdisk nodig, dus dit zou je kunnen proberen. Overbodig om te zeggen dat als je je partities vern**kt, je niet meer kunt booten van je hardeschijf. ![]() Dus misschien handig als je alles hebt gebackupped enzo.
||
Citaat:
(lijkt me wel maar toch ![]()
|
Die twee bronnen had ik al gelezen en fdisk staat idd op mijn harde schijf, fdisk /mbr deed niks. Ik be ook al met Google heel wat discussiegorpen langsgegaan en heb van alles geproberd, maar niks werkt tot nu toe. Ik heb op wel meer plaatsen gelezen dat hat met partities te maken kan hebben (niet dat ik op die PC daar ooit wat mee gedaan heb
![]() ![]() Trouwens, moet je eens kijken wat een reacties op mijn probleem ![]() ![]() Ja, mijn pc is gewoon FAT32, ik heb trouwens vandaag op ergens gelezen dat SU99*** fouten fouten zijn die geen duidelijke omschrijving hebben, m.a.w. wat erover op internet staat hoeft niet eens waar te zijn ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Reden? Zet aub die caps toch uit:/ En praat geen brabbeltaal met je 'DAARNA EFFE RESTARTEN EN DAN OPNIEUW WINDOWS EROP PLEUREN ![]() Als je nog 300kb vrij heb, probeer dan een freefdisk te downloaden. Run het programma en kijk een wat voor een partities er allemaal op staan. -> Freefdisk http://www.23cc.com/free-fdisk/
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Offtopic:
Citaat:
![]() Citaat:
SCHREEUW NIET ONNODIG ROND DAT MENSEN WINDOWS OPNIEUW MOETEN INSTALEREN! snap je?
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Nou, ik heb het met meerdere programmas bekeken, maar mijn hd is niet gepartitioneerd( behalve dan dat hij een boot partition heeft, maar dat schijnt normaal te zijn
![]() PS: XP school-licentie gaat niet lukken, dus weet iemand waar ik hem het goedkoopst (legaal) kan krijgen?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Misschien heb je vrienden die op andere scholen zitten? Bij mij op het GLR doen ze er ook niet aan. Ik ga daarvoor nog een keer naar de directie, Ik heb gelukkig een paar it leraren achter me ![]() maar als alternatief heb ik aan mn buurjongen gevraagd of zijn school wel school-licencies verkopen. en dat doen ze ![]()
|
[sesamstraat mode] JAH! Na dagen en dagen van hard hard zwoegen, heb ik, dr. Tora Neko, dit berichtje gepost van mijn eigen PC![/sesamstraat mode]
![]() Pfffff, ik ben er bijna, het laatste resterende wat nog niet lekker gaat is dat ik Win98 alleen in Normal mode op kan starten als ik in Configuratiescherm=>Systeem=>Prestaties=>Bestandssysteem=>Probleemoplo ssing een vinkje zet bij "Alle 32-bits schijfstuurprogramma's in protected-mode uitschakelen.". Daar zit dus het grote knelpunt, ik heb op internet gezocht, maar ik kan geen manier vinden om dit op te lossen of die dingen te vervangen. Heeft iemand toevallig nog tips, ideeën of links? PS: ik heb wel op internet gelezen dat schijven op die manier gek kunnen gaan als er zich een virus in de bootsector bevindt, maar dat heb ik al gecontroleerd en dat was niet zo. (met BitDefender home-edition laatste versie) Alvast bedankt ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Vista] Problemen met IE en FF Verwijderd | 2 | 27-04-2009 20:10 | |
Software & Hardware |
C00D11BA: Kan het bestand niet afspelen snoopy | 4 | 02-01-2007 19:40 | |
Software & Hardware |